بازدید 32679
برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر کشور

رییسی: ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما درنیاید / قطعنامه پایانی راهپیمایی: مسئولان، صف معترضان و اعتراضات بحق آنان را از مغرضان جدا کنند

همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع)، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد. سخنران این مراسم سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بود و سپس راهپیمایان به سمت دانشگاه تهران، میعادگاه نماز جمعه حرکت کردند.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 04 November 2022

برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر کشور

 

تابناک _ صبح امروز مراسم ۱۳ آبان روز ملی مبارره با استکبار جهانی، با حضور گسترده و پرشور مردم، دانشجویان و دانش آموزان در تهران و همزمان در شهرهای مختلف کشور در برگزار شد.

مراسم راهپیمایی سراسری ۱۳ آبان روز جمعه در تهران، ساعت ۹:۳۰ صبح مقابل لانۀ جاسوسی سابق آمریکا و با استقرار غرفه‌ها و ایستگاه‌های متنوع آغاز شد. سخنران این مراسم سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بود و سپس راهپیمایان به سمت دانشگاه تهران، میعادگاه نمازجمعه حرکت کردند.

مردم تهران در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر منافق، هیهات من الذله» و... انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه دشمنان نشان دادند. مردم همچنین با در دست داشتن دست نوشته هایی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران و همچینن محاکمه عناصر آشوبگر شدند.

سیزدهم آبان سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ ایران است؛ تبعید امام خمینی به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سه رویداد متفاوت بودند، ولی هر یک در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند.

در کنار حضور گسترده دهه هشتادی‌‌ها و دهه نودی‌ها، ورزشکاران رشته های مختلف نیز در این تجمع حضور پررنگی داشتند. برخی مردم نیز با همراه داشتن آدمک‌ها و عروسک‌هایی از حاکمان و دولتمردان کشورهای سلطه‌گر و همچنین دست‌نشانده‌های آنان، انزجار خود را از این افراد نشان دادند.

این مراسم همزمان در بیش از ۹۰۰ شهر و بخش کشور برگزار شد. بر اساس این گزارش، بیش از ۳۵۰۰ خبرنگار، تصویربردار و عکاس خبری، مراسم ۱۳ آبان در سراسر کشور را پوشش خبری دادند.

مردم در این مراسم پلاکارد‌هایی در حمایت از نیروی انتظامی با عنوان نیروی انتظامی تشکر تشکر مدافعان حرم مدافعان امنیت را در دست داشتند. «پلیس ستون اصلی امنیت است»، از دیگر نوشته‌هایی بود که در این مراسم بیشتر به چشم می خورد.

در حاشیه راهپیمایی مردم تهران غرفه‌های فرهنگی مختلفی برپا شد که از جمله می‌توان به غرفه وحدت اقوام ایرانی اشاره کرد. در میان شرکت کنندگان نیز می‌توان این وحدت را به اشکال مختلف در میان راهپیمایان دید و اقشار و اقوام مختلف زیر سایه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به شور اتحاد این روز افزوده اند.

حضور خانم های گارد ویژه و قرائت متنی توسط آنها به دو زبان انگلیسی و فارسی در مورد ۱۳ آبان و تحولات جاری کشور مورد توجه راهپیمایان قرار گرفت و این متن با شعار «زن، عزت و افتخار» به پایان رسید.

همچنین دانش‌آموزان کاریکاتور برخی از سران کشورهای غربی و عربی را در اعتراض به دخالت این کشورها در امور داخلی ایران در دست داشتند.

مداح مراسم به انتقاد از مواضع برخی سلبریتی ها در ارتباط با تحولات اخیر کشور پرداخت و آن‌ها را به نمک خوردن و نمکدان شکستن متهم کرد و در ادامه شعار «مرگ بر منافق» داد که با همراهی تعدادی از شرکت کنندگان و در سر دادن شعار «حیدر حیدر» ادامه پیدا کرد.

امروز ماکت پهپاد شاهد در دست دانش‌آموزان شرکت کننده در راهپیمایی ۱۳ آبان مشاهده می شد.

رئیسی: ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد/ هیچ معادله‌ای بدون نظر موافق ایران در منطقه رقم نمی‌خورد

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران با انقلاب شکوهمند خود مبارزه با استبداد و استعمار را در دستور کار قرار داد، گفت: پس از شکست استبداد داخلی در بهمن ۱۳۵۷ اگر حرکت بزرگ دانشجویان با بصیرت خط امام در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ نبود، جریان مبارزه با استعمار ناقص می‌ماند.

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز جمعه در اجتماع عظیم مردمی روز ملی مبارزه با استکبار با تبیین ویژگی‌ها و آثار گرفتار شدن به استکبار و فرعونیت، گفت: امروز نماد و نمود استکبار نظام سلطه حاکم بر آمریکاست که امام راحل عظیم‌الشان ما از او به شیطان بزرگ تعبیر کردند.

رئیس جمهور با بیان اینکه استکبار حاضر است برای رسیدن به اهدافش، بسیاری از مردم دنیا از بین بروند یا منافع مادی و معنوی آن‌ها به خطر بیفتد، افزود: تاکید و تکرار بر امر مهم توجه دادن ملت‌ها به خطر استکبار در همین‌راستاست.

رئیسی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران با انقلاب شکوهمند خود مبارزه با استبداد و استعمار را در دستور کار قرار داد، اظهار داشت: پس از شکست استبداد داخلی در بهمن ۱۳۵۷ اگر حرکت بزرگ دانشجویان خط امام در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ نبود، جریان مبارزه با استعمار ناقص می‌ماند و این حرکت عظیم دانشجویان با بصیرت ما جریان مبارزه با استکبار را کامل کرد.

رییس جمهور ادامه داد: ما این روز را با حوادثی از جمله تبعید رهبر انقلاب و شهادت دانش آموزان شهید و هم در حرکت با بصیرت دانشجویی می‌شناسیم. امروز روز دانش‌آموز و دانشجو و مبارزه با استکبار جهانی است. باید ابعاد حرکت فرعونی مستکبرین تبیین شود. بر همه تریبون داران و مسئولان است که در جهاد تبیین توطئه‌ها و فتنه‌های مستکبران امریکا را روشن کنند که چگونه می‌خواهند در میان ملت‌ها فتنه کنند.

وی گفت: اگر شما بخواهید یک طوماری از جنایات‌ و حق کشی‌ها در عالم ارایه دهید آمریکا در صدر این لیست قرار دارد. آمریکا در بیش از ۳۰۰ جنگ در دنیا شرکت کرده و انجام ۶۲ کودتا را داشته است و بمباران اتمی که اگر یک بار در دنیا انجام شد توسط آمریکا انجام شد و کشته شدن میلیون‌ها انسان را به جای گذاشت. مشارکت در جنگ‌هایی که پرتلفات‌ترین جنگ‌ها را در آن نقش داشته است؛ افغانستان، عراق و ویتنام و آمریکا نقش اول را در این جنگ‌ها و خونریزی‌ها داشته است. دخالت در کشور‌ها به نام مبارزه با تروریسم و آزاد کردن ملت‌ها؛ بنیان گذاری گروه‌هایی مثل داعش و النصره و ... و حمایت از جریان‌های تجزیه طلب و تروریسم در عالم و به راه‌انداختن نظام‌های تحریمی علیه ملت‌های مستقل به ویژه در ایران از جمله این اقدامات است.

رییس‌جمهور گفت: این روحیه استکباری و سلطه‌گری است که نمی‌خواهد با حرف و رای و سخن مردم سازگار باشد. می‌خواهد آنچه او می‌خواهد باشد. مثل او بیندیشند و کشور‌ها هم بشوند گاو شیرده برای آمریکا. خودشان را طرفدار آزادی و حقوق انسان معرفی می‌کنند. گروه تکفیری داعش که به اذعان خودتان بنیان گذار آن بودید را ببینید. امروز اقدامات داعش در افغانستان و دیگر نقاط را ببینید. کار‌های تروریستی که آمریکا می‌کند با روش‌های مختلف به نام آزادی انجام می‌دهد.

رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد و مصمم شد به اسارت شما در نیاید و ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.

رئیس‌جمهور گفت: این روحیه استکباری و سلطه‌گری است که نمی‌خواهد با حرف و رای و سخن مردم سازگار باشد. می‌خواهد آنچه او می‌خواهد باشد. مثل او بیندیشند و کشور‌ها هم بشوند گاو شیرده برای آمریکا. خودشان را طرفدار آزادی و حقوق انسان معرفی می‌کنند. گروه تکفیری داعش که به اذعان خودتان بنیان گذار آن بودید را ببینید. امروز اقدامات داعش در افغانستان و دیگر نقاط را ببینید. کار‌های تروریستی که آمریکا می‌کند با روش‌های مختلف به نام آزادی انجام می‌دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: بار‌ها ملت ایران از روی بصیرت این مسائل را گفته است. امروز دهه هشتادی و دهه نودی‌ها هم این را می‌گویند. نگاه نکنید به برخی افراد معدود گول خورده خائن. ملت ایران سخنش همین است و بار‌ها اعلام و تاکید کرده است، ایران با وجود همه تهدید‌ها و تحریم‌ها امروز مسیر پیشرفت را دارد طی می‌کند. امروز کشوری که سیم خاردار به آن نمی‌دادید، تولید کننده در صنایع پیچیده هسته‌ای و نظامی است. شما گمان نمی‌بردید در ساخت دارو ۹۵ درصد داروی مورد نیاز کشور را خودمان تولید کنیم. در محضر رهبری گفتم اولین سخن دبیر کل سازمان ملل با بنده در نیویورک این بود که از شما و ملت ایران عذر می‌خواهم که نتوانستم برای برداشتن تحریم‌ها در همه گیری کرونا کاری کنم. من به ایشان گفتم که الان ۶ واکسن در ایران تولید می‌شود و ما از وارد کننده به تولید کننده تبدیل شده‌ایم.

رییس جمهور گفت: در صنعت فضایی و صنایع دیگر در حوزه سایبر، جوانان ایرانی حرف برتر دارند در منطقه و جهان. مگر با تهدید و تحریم شما ما متوقف می‌شویم و قطار پیشرفت کشور کند می‌شود؟ بله شما دنبال کند کردن شتاب آن هستید، اما زهی خیال باطل. زنان و مردان ما اجازه نمی‌دهند امیال پلید شما در این کشور پیاده شود.

وی ادامه داد: امروز آمریکا می‌بیند کشور در حال پیشرفت است. ما تولید و صادرات داریم. می‌خواستند صادرات نفت را متوقف کنند، اما در همه نقشه‌هایشان شکست خوردند. امروز ایران در منطقه نفوذ دارد و هیچ معادله‌ای بدون نظر موافق ایران در منطقه رقم نمی‌خورد. آمریکا هم این نقش ایران را خوب می‌داند. آن‌ها داعش را ایجاد کردند و به جان مردم بی دفاع انداختند، اما ایران اسلامی برای حفظ منطقه از دست نشاندگان آمریکا در منطقه حرکت کرد و حاج قاسم شد نماد مبارزه با تروریسم در عالم و منطقه امن شد، اما باز دنبال فتنه گری هستند و فکر کردند حرکت کشور کند می‌شود، اما این گونه نیست.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: مردم عزیز و دانش آموزان و دانشجویان، امروز دشمن وحدت ملی ما را هدف قرار داده است. اقوام مخلتف کردها، ترک‌ها، لرها، فارس، عرب و عجم همه بدانند امروز انسجام ملی ما را آمریکا و دشمنان ایران هدف قرار دادند، علم و فناوری را هدف قرار داده است، کسب علم و دانش در دانشگاه‌ها را هدف قرار داده است و آمریکا و دشمنان انقلاب پیشرفت و امید را هدف قرار داده اند و امریکا به دنبال ناامید کردن مردم است و آن‌ها دنبال هدف قرار دادن امنیت و آرامش و اقتداری هستند که ۴۳ سال است ایجاد شده است. امروز آرامش در اقتصاد و بازار هدف دشمن است و جان انسان‌ها به ویژه انسان‌هایی که حاضرند برای انقلاب و نظام فدارکاری کنند، هدف قرار داده است.

رئیسی گفت: رهبری گفتند مراقب باشید دشمن می‌خواهد داشته‌های بسیار ما و از همه مهم‌تر اعتماد به نفس را هدف قرار دهد. ما گفتیم زندگی مردم را به لبخند و اخم دیگران بند نمی‌کنیم و این را برنتافتند؛ بنابراین باید هشیار و با بصیرت باشیم.

وی گفت: امروز هر کس در هر کجای این کشور نسبت به اغتشاش و آشوب و بلوا و ناآرامی بدمد، بداند یا نداند، بخواهد یا نخواهد ولو کوچکترین گام هم باشد، در جهت راهبرد آمریکا و دشمن حرکت کرده است و هر کس در جهت آرامش و امنیت و تولید و پیشرفت و رونق تحصیل و علم آفزایی گام بردارد و هرکس در جهت شتاب هر چه بیشتر این قطار حرکت کند در جهت راهبرد انقلاب اسلامی حرکت کرده است.

رییس جمهور تصریح کرد: همه باید بدانند که انقلاب اسلامی به برکت ناله‌های نیمه شب همسران و فرزندان و مادران و پدران شهدا، خون دل خوردن‌های انقلابیون و کسانی که نامی از آن‌ها برده نمی‌شود، پیشرفت‌های زیادی داشته؛ اما نفس و کار آن‌ها در حفظ انقلاب تاثیر بسیار داشته است. امروز مقتدریم به اقتداری که خون شهدا و رهنمود‌های امام و رهبری انقلاب ایجاد کردند.

رئیسی اظهار کرد: قدرت ما فقط به موشک و قدرت نظامی مان نیست، قدرت ما به حضور میلیونی مردم در ۱۳ آبان در سراسر کشور اسلامی است. آمریکا تصور کرده می‌تواند نسخه‌ای که برای برخی کشور‌ها مثل لیبی و سوریه پیچید را اینجا هم اجرا کنند، زهی خیال باطل. چند بار تجربه می‌کنید ایران را، چرا درس نمی‌گیرید از این همه تجربه؟ ملت بزرگ ایران در مقابل شما سر فرود نخواهد آورد. به آنچه فکر می‌کنید به اسم آزادی به سر مردم افغانستان و سوریه و عراق چه آوردید، این‌ها پیش روی ماست. ما دیدیم که شما به اسم آزادی و مبارزه با تروریسم چگونه ملت‌ها را به اسارت درآوردید، اما ملت ایران به رهبری امام و مقام معظم رهبری و اتکا به خون شهدای حرم و امنیت آزاد شده است و هرگز به اسارت درنخواهد آمد.
 
 
 
 
 
قطعنامه پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان

قشرهای مختلف مردم که امروز در مراسم راهپیمایی سراسری ۱۳ آبان حضور داشتند طی قطعنامه‌ای از دستگاه قضایی کشور خواستند تا عاملان جنایت‌های اندوهبار اخیر را محاکمه کنند.

در بخشی از این قطعنامه که در مراسم ۱۳ آبان قرائت شد، آمده است: به نام نامی خدای مظلومان و خون‌های به ناحق ریخته شده شهدای امنیت و شهدای بارگاهِ قدسیِ حضرت شاهچراغ «علیه‌السلام» و ضمن تسلیت به خانواده‌های عزادار، مردم شیراز و ملت ایران، از دستگاه‌های مسئول و بخش حقوقی و قضایی کشور خواستاریم عاملان این جنایات اندوهبار و سررشته‌های فاجعه‌آفرینی‌های یک ماهه اخیر را سریعاً شناسایی و مجازات نموده و همکاری‌کنندگان با سنتکام رسانه‌ای را تحریم نماید.

متن کامل این قطعنامه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

گرامیداشت سیزدهم آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، امسال در حالی با مراسم هفتم جانسوز شهدای مظلوم حرم مطهر حضرت احمدابن‌موسی «علیهما السلام» تقارن یافته، که این جنایتِ شقاوت‌آمیز و سکوت مدعیان حقوق بشر، گواهی بر عمقِ کینه و تجسمِ شرارتِ طاغوتِ اعظم آمریکای سلطه‌گر و نشانی از دست دشمنِ آتش‌افروز و عوامل خائن، جاهل و غافل آن علیه ملت بزرگ ایران اسلامی بوده و چالشی است که از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، با سرنگونی حکومت ملی مصدق آغاز و با رخداد‌های سه‌گانه‌یِ تجربه‌آموز این روز، یعنی «تبعید حضرت امام «قدس الله نفسه الزکیه» به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی توسط رژیم سفاک و یزیدی پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸» ادامه یافته و هم‌اکنون نیز در هیئت جنگ ترکیبی با ترور دانشمندان و فرماندهان نظامی و حمایت از گروهک‌های تروریستیِ وهابی و سلفی و منافقین، تجزیه‌طلب‌ها و اغتشاشگران استمرار و با دستور کار قرار دادن سیاست‌های تبلیغی و رسانه‌ای فعال در زمینۀ مأیوس سازی مردم با جعل اخبار، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن محسّنات بزرگ و البته با استمداد از دنباله‌های آنان در داخل کشور که با قلم‌فروشی و وطن‌فروشی و تیز کردن قمه اوباش و با بهره‌مندی از آزادی‌ها و امکانات کشور در خدمت دشمن و شبکه‌های نیابتی آن حرکت می‌کنند ادامه دارد.

اینک در این هنگامه‌ی غرورآفرینِ حماسه یِ ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی، و در شرایطی که افول آمریکا آغاز و قدرت استکبار تنزل یافته و نشانه‌های انحطاط سیاسی، مدنی و اخلاقی و اختلافات و دو دستگی‌های خونین داخلی نمایان گشته، و پیکر نامبارک این بت بزرگ در منطقه، به خاک مالیده شده و در سوی مقابل، ایران قوی و مستقل با اراده‌یِ شکست‌ناپذیر در نظم جدید جهانی به حقیقتی انکارناپذیر مبدل گشته، ما شرکت کنندگان در تظاهرات سراسری و یکپارچه ۱۳ آبان ماه، مواضع خود را با بانگ رسای «الله اکبر» و «خامنه‌ای رهبر» به جهانیان اعلام می‌کنیم:

۱ ـ ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن تجدید میثاق و عهدی دوباره با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» همچنان بر وحدت و همگرایی حول محور رهنمون‌بخش ولایت فقیه و تمسک به رهبری مقتدای عظیم الشان ملت ایران در عبور از گذرگاه‌های تاریخی تأکید، تبیین، تعمیق و ارتقای نگاه نسل‌های آتی انقلاب نسبت به این نعمت بی بدیل الهی را خواستاریم.

۲ ـ ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی با آگاهی نسبت به فتنه مرجفون، نیک می‌دانیم نقشه‌های سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و رژیم کودک‌کش صهیونیستی، با کمک اشرافیت بدوی آل‌سعود و اشرافیت خرافه‌پرست بریتانیا با قشون‌کشی بی‌سابقه سایبری و شبیخون وَهم‌آورِ شناختی، با اسیران چشم و گوش بسته عالم مجازی و با کمک بعضی سلبریتی‌های بی‌هویت و مأمور و مزدور که در اغتشاشات اخیر ناکام ماندند دست از سر جوانان این مرز و بوم بر نخواهند داشت، لذا از خانواده‌ها، مربیان، معلمان و اساتید فرهیخته و مسئولین فرهنگی بصیر و دلسوز کشور می‌خواهیم که با حفظ هوشیاری، ارتباط و گفتگو با نسل جوان، به تبیین واقعیت‌ها و خنثی سازی نقشه دشمنان اهتمام نمایند.

۳ ـ ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی از مسئولین فرهنگی کشور بویژه وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری و رسانه‌های جمعی می‌خواهیم، رهنمود‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» را، در زمینه جهاد و تولید محتوا و گنجاندن مضامین اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی را جامه عمل پوشانده و با احساس مسئولیت نسبت به برنامه ریزی برای مقابله با حجم عظیم محتوای دروغ، تهمت و سخنان انحرافی که ذهن فعال نوجوانان وجوانان ما را هدف گرفته اند؛ اقدام نمایند.

۴ ـ ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن اعلام حمایت از اقدامات انقلابی مجلس محترم، دولت ارزشی و جهادی و دستگاه محترم قضا مصرانه بر مقابله مستمر بر فتنه انگیزی‌ها و اخلال‌گری‌ها تاکید و استفاده از نگاه و توان و ظرفیت نخبگان جوان در پیشبرد کار‌ها را گره‌گشای کشور در شرایط و وضعیت خطیر دانسته و از مسئولین امر می‌خواهیم ضمن رسیدگی به مشکلات معیشتی و رفاهی مردم صف معترضان و اعتراضات به حق آنان را از مغرضان جدا دانسته و راه‌کار‌های قانونی بیان انتقادات را فراهم سازند.

۵ ـ به نام نامی خدای مظلومان و خون‌های به ناحق ریخته شده شهدای امنیت و شهدای بارگاهِ قدسیِ حضرت شاهچراغ «علیه السلام» و ضمن تسلیت به خانواده‌های عزادار، مردم شیراز و ملت ایران، از دستگاه‌های مسئول و بخش حقوقی و قضائی کشور خواستاریم عاملان این جنایات اندوهبار و سررشته‌های فاجعه‌آفرینی‌های یک ماهه اخیر را سریعاً شناسایی و مجازات نموده و همکاری کنندگان با سنتکام رسانه‌ای را تحریم نماید.

۶ ـ ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی از دانش‌آموزان و دانشجویان و اساتید معزز، این پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی، که با هوشمندی و بصیرت، استوار و پابرجا، با مقاومتی آگاهانه و وظیفه‌شناسیِ مسئولانه، در مقابل عوامل فتنه‌انگیز مراکز آموزشی ایستادگی کردند قدردانی نموده و همچنین از امت ایران اسلامی می‌خواهیم در مقابل دست آتش‌افروز و جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا می‌دارد ید واحده بوده و وحدت و انسجام خود را حفظ نمایند.

۷ ـ ما امت شهیدپرور، استقلال، اقتدار و امنیت ایران اسلامی را مرهون خون ده‌ها هزار شهید گرانقدر و مجاهدت فرزندان غیور ملت ایران و جان‌برکفان نیرو‌های حافظ امنیت کشور و مجاهدت‌های ایثارگرانه و فداکارانه آنان دانسته و در پایان با درود به روح پرفتوح همه شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای مدافع امنیت کشور، شهدای محور مقاومت و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، عهد می‌بندیم که همواره ادامه دهندگان راه پرفروغ و نورانی آنان و قدردان و پشتیبان و حافظان امنیت کشور خواهیم بود؛ و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ هجری خورشیدی

مطابق با ۸ ربیع الثانی ۱۴۴۴ هجری قمری

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹۳
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱۳۳
مرگ بر آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
مرگ بر روسیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
مشخصاتی که رییسی در سخنرانی اش از استکبار جهانی

داد بیشتر به حکومت روسیه و پوتین نزدیکی و تشابه

دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
این جمعیت نشان داد بساط فتنه گری جمع شده است. دیگر اغتشاشگران نباید مماشات کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
راهپیمایی دولتی چقدر ارزش دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
علی مطهری:
تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸
و گروگان‌گیری طولانی‌ مدت یک کار غیرضروری بود که توسط افراد و گروههای چپ‌گرای اول انقلاب و احیاناً با مدیریت سفارت شوروی در تهران انجام شد و انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود منحرف و صدور آن را مشکل و زمینه حمله صدام به ایران را فراهم کرد.

انتقاد آیت‌الله جوادی آملی از برخی مدیران کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
تعداد افراد در این جمعیت در جلوی سفارت سابق آمریکا را چند نفر برآورد می کنید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
نرخ امروز دلار ثابت کرد که این شعارها کهنه و از رده خارج شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
به جای آمریکا بگید روسیه
ناشناس
| Canada |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
زنده باد دلار ۳۵ هزار تومانی !!! البته فعلا !
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
پیش بسوی بنزین ده دلاری در امریکا
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
عمله های سایبری و منافق ها چقدر از مرگ اربابشون هراس دارند
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
ناشناس 13:47 حتما مزدور داعشی و عرعرستانی ارزش داره کی میخواهید چشم هاتونو باز کنید اگر ایرانی هستید
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
اوه اوه منفی ها رو برو ؟
ناشناس
| Canada |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
همین مثبت و منفی هایی که خوردی یک نوع رفراندومه
دلار از ۳۵ رد شد!!!!!!و ادامه تکرار, اشتباهات و شعار زدگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
سریع فوری انقلابی سلطان سکه رو بگیرید اعدامش کنید سکه شده ۱۶ میلیون !!!!
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
تو که حقوق مز ..خودتو به دلار میگیری چرا ناراحتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
ده درصد نوسان طبیعیه
زمان نوسان ۱۰۰۰ درصدی روحانی کجا بودی عزیز
کرونا که خیلی وقته تموم شده چرا همه اینا ماسک دارن ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
زدن برا آنفولانزا :-)
ناشناس
| Russian Federation |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
سرما شروع شده و آنفولانزا زیاد شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
کرونا تمام نشده که هیچ، آنفلوانزا شروع شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
دوست عزیز آنفلوآنزا هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
اولا تموم نشه ! درثانی آنفلوآنزا شیوع پیدا کرده ! بفهم !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
ازغاربیرون بیای هم میفهمی انفولانزا شیوع پیداکرده وهم جمعیتوباچشای .. میبینی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
آنفلوانزای فصلی اومده و دارو و سرم هم با مدیریت انقلابی بعضیا کمیاب و نایاب،، با ماسک ایمنی بیشتره،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
شما گفتید که بخاطر انفلوانزا بوده !!!؟؟؟

و ما هم باور کردیم !!!؟؟
جناب با حرف زدن که نمیشه. کمی اقتصاد را درست کنی بهترین و کوبنده آرین تو دهنی به آمریکا است. باورش برای مردم هم ممکن و ....
پاسخ ها
عمادالدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
ایشان فک میکنند هنوز نامزد انتخابات هستند ،مردم از شعار خسته شدن
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
هنوز نفهمیدی که عامل اصلی این گرانی ها امریکای تروریست و اروپای بی تعهد است .
ایول سید محرومان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
مرحومان ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
سید محروم ساز
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
منفیا از آلبانی و برلین و.. همین مقدارن فقط در برابر میلیونها ایرانی ؟؟
من تا الان توی این راهپیمایی ۱۳ آبان بودم ولی تنها هدفم پیدا کردن دوست دختر بود. آدم باید صداقت داشته باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
من همون دوست دختر هم پیدا نکردم و هنوز محردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
آقا ناصر جوشکار بالاخره موفق شدی یا نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
کجایی نیمه گمشده من دقیقا کجایی
کرونا که خیلی وقته تموم شده چرا همه اینا ماسک دارن ؟
تابناک‌جواب بده
استفاده ابزاری از نامها
مرگ بر آمریکا پاینده باد ایران اسلامی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
زنده باد ایران مرگ بر دشمنی های بیهوده
بهترین کار اینه اینترنت رو وصل کنید مردم از نون خوردن افتادن این شعارها آب و نون نمیشه برای مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
آلبانی که همیشه اینترنت دارد!
دلار برو بالاتر همه ببیننت! برو بالاتر از این قله ها...
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
پبش به سوی بنزین 10 دلاری در امریکا
همه مردم توی خیابان هستند و هیچکس کار نمی‌کند! آیا بازهم توقع دارید دلار بالا نرود؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
چه زجری می کشید که حتی در روز تعطیل هم داری خود زنی می کنی که چرا مردم امدن
در ضمن اول اقتصاد یاد بگیر
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
اب بریز انجاییکه میسوزه
ما پشتیبان مسولی هستیم که به مسولیت خود به نحو شایسته عمل کند...مسول بی کفایت به درد ما نمی خورد. حضور این جمعیت هم پشتیبانی از عملکرد آنان نیست..
مسول بی کفایت استعفا استعفا
توی شهر راین واقع در استان کرمان بخاطر قاچاق سوخت یک لیتر بنزین هم پیدا نمیشه! این چه اوضاعی است؟!
ای کاش جناب ریئسی به وضعیت اقتصاد و فساد مسئولین می رسیدی و فقط دست دادن و سخنرانی و شعار نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
این وضعیت ناشی از تحریم های امریکا و اروپا است ، دشمن اصلی انها هستند باید اینو بفهمید البته اگر ایرانی هستید
روزی که به دانشگاه شریف اهانت کردند روز دانشجو است . بدون تعصب من چند کشور اروپایی و آمریکایی درس خوندم . باور کنید این بچه های شریف در این دانشگاه خارجی ها مثل برلیان می‌درخشند . حیف است . اینها سرمایه کشور ایران است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
هیچ کس اوباش را راه نمی‌دهند آن هم با تست زنی قبول شدگان وگرنه نخبه ها دنبال این کارها نمی روند
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
دانشجویی که بصیرت دارد بدرد این کشور میخورد . دانشجویی که هیچ تحلیلی بجز رفتن به خارج و سلف سرویس مختلط ندارد بدرد این کشور نمیخورد
رئيسي بهتره به جاي اين كه شعار بدهد فكر سرم و آنتي بيوتيك و داروي مردم باشه !!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
البته ادامه تحصیل هم بده...همش کار نکنه
جناب رئیسی یکبار هم برای رضای خدا به وعده هایی که در زمان انتخابات به ملت دادید نگاهی بیندازید و ببینید چه کردید با اعتماد ملت هیچ یک از وعده های شما حتی برای یک هفته نیز اجرایی نشد و کاملا بر عکس آن عمل کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
به اربابات بگو شبکه های لجن پراکنی را تعطیل کنه تابفهمی واقعیت یعنی چی
یکم شنونده هم باشیم بد نیست همیشه که نباید حرف زد متن پر شور و حرارت از سر دل سیری نوشتن کار نداره به درد مردم برسید
کاش میشد مردم هم بتونن حرفهای دلشون رو بزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
؟از کاباره های خارج از کشور
شعار شعار شعار.. نهایتا مثنوی.
قطعنامه خواندن خیلی راحته... واما برجام و تعامل و برنامه ریزی.
همین دیروز گزارش اومد که ایران بازار انار راهم ازدست داده... شرکت های آمریکایی با حمایت دولتشان کلید بازار انار را ربوده اند...
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
حتما تحریم و کارشکنی امریکایی های تروریست هم تاثیری ندارد
ازجمله کارهای مهم که درراس همه ی کارها وامور باید قراربگیره حفظ امنیت مردم وکشور ودرست کردن وضعیت اقتصادی مردم وکشور تا رسانه های خارجی وخائیین به مردم وکشور نتونند ازاب گل الود ماهی بگیرند....
تموم کن این حرفا رو ، خسته شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
ما هم ازحرف های مفت شما خسته شدیم شماها کی قراره عاقل بشید
مسئولان بنا بود خیلی کارها بکنند که نکردند مثلامحلهایی برای اعتراض کننده ها درست کنند !!!اگر با شعار دادن مسائل حل میشد خوب بود!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
نیازی نیست چون شماها نیستید هر ساله چندین اعتراض صورت می‌گیرد بدون مشکلی ولی وقتی شماها می آیید معلوم هست چه اتفاقی می افتد
دلار نزدیک ۳۶۰۰۰ تومان
گرانی دلار واقتصاد رااغتشاشگران بوجود آوردن قبلا کارشان باطنی ضربه زدند الان ظاهرشان اگردشمنان داخلی نبودند ایران گلو بلبل بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
درود
ناشناس
| Canada |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
گرانی دلار تقصیر اغتشاشگرانه ؟؟؟

اختلاس و تورم و عدم مدیریت چی ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
من هم با شما موافقم. دشمن داخلی هم مدیرناکارآمد است
ازاشرافیگری فاصله بگیرید ملت وفاداریشان رادر جنگ تحمیلی ثابت کردن وسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
جنگ ایران و عراق هیچ ربطی به هیچ احدی نداشت . یک عده صدام جانی رو تحریک کردن و اون هم به کشور حمله کرد و باید مقابلش می ایستادیم .

از طرف یک جانباز 50 درصد
حالا یک عکس از بالا تر هم میگرفتی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
برای تو و امثال تو مگر فرقی میکنه شما سرتونو که تو برف فرو کردید
کشور ما از چند جهت آسیب می بیند:
مدیریت ناکارآمد، فساد مالی و اداری کلان و گسترده
دشمنان خارجی مانند آمریکا، روسیه، چین و ..
شعار، دروغ، ریا و چاپلوسی گسترده
خشکسالی پیشرونده
عدم دلسوزی مسیولین نسبت به جامعه
پنهان کردن مشکلات و نارکارامدی ها
رییسی ایت الله نیست نه خودش نه پدر زنش مثل بقیه
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
تو جرا میسوزی
شما هم رسانه مختص آمریکا درست کنید و مزدور اجیر کنید تا آمریکا را به گند بکشانند و بعد اشک تمساح بریزید
فقط که نباید نگاه کنید تا علیه ما دسیسه کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
احسنت.فقط قبلش دستور بده سرم و دارو و آنتی بیوتیک هم وارد کنند.مشتی
به به جانم این جمعیت میلیونی که تیری به چشم منافقین است
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
خواستم جواب بدم دیدم خودت بهتر خبر داری داستان چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
چشات مشکل داره؟ چند هزار نفرن
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
این بدبخت ها دارند از غصه دق میکنند
مردم گرسنه و فقیر هستن.
الان یک آپارتمان ۵۰ متری بالای ۲ میلیارد است
بابا ما ایرانی‌ها هم آدمیم، ما رو میبنید؟ انگار دعوا شده بین مسئولان ایران و آمریکا و مردم هم شدن گوشت قربونی
تولید دارو؟؟؟پس چرا کمبود دارو داریم ومجبور به واردات داروهای روتین ونه خاص شدیم؟؟؟؟
ای کاش جناب ریئسی به وضعیت اقتصاد و فساد مسئولین می رسیدی و فقط دست دادن و سخنرانی و شعار نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
امروز مربوط به دشمنی آمریکا است
مرگ بر آمریکا
به جای این حرفا به فکر دارو باشید مریض شدیم کل ایرانو دنبال دارو گشتیم بااین اوضاع همه مردم همینجوری دارن میمیرند یکی یکی..اینارو درست کنید.فقط حرف که نمیشه
کاش مسولان مدتی ساکت می شدند تا اعصاب مردم کمتر خط خطی می شد.
آقای رییسی شما نماینده ما مردم ایران نیستید که از طرف ما حرف میزنی!
وضع اقتصادی رو داغون کردین
قیمت ها رو چند برابر
حالا دارید می گید مردم عاشق تون هستن
دوستانی که فقط سوزنشون روی روسیه گیر کرده بدونن آنقدر شعار مرگ برشوروی رو دادیم، که شوروی از روی نقشه پاک شد...
الآنم شعار مرگ بر آمریکا رو تا شکستن استعمارش خواهیم داد.
روسیه هم همین الان هم اگر ذره ای دخالات، کمک به براندازی و تجزیه ایران نشان دهد با اینکه همسایه آبی ماست شدیداً مورد نکوهش و آهن قرار می گیرد..اما ارتباط با توجه به منافع دو جانبه و احترام متقابل بدون تحریم و تهدید با هر کشوری باشد از جمهوری اسلامی حتی اگر آمریکا باشد مورد استقبال قرار می گیرد .
من تعجب میکنم از اعتراضات مردم راحت میتونند دخل وخرج را انجام بدهند راحت اجاره خونه می دهند راحت خونه وماشین می خرند راحت گوشت ومیوه میخرند ومهمتر مسولین را مردم نمیبینند در جنوب تهران زندگی می کنند وجهت همراهی بامردم با حقوق ۶یا۷ تومن زندگیشون را دارند اداره میکنند وبچه هاشونم داخل ایران بیکارند ودر بخش دولتی اصلا پستی ندارندو....................
یه عکس هوایی بزارید، تو این عکسها دو سه هزار نفر بیشتر معلوم نیستن
عکس از بالا بگیرید
سالها ما از شما حمایت کردیم تا کشاورز بیچاره بعد از یکسال زحمت دو کیلو میوه اش را به قیمت کمتر یک لیتر نوشابه به دلال بفروشد و با این هزینه کمر شکن شرمنده زن و بچه هاش بشود .
چرا اینقدر تصاویری که گرفته شده بسته هست؟ قبلنا با هلیکوپتر تصویر میگرفتن.
آقای رئیسی حالا که پوز آمریکا را به خاک مالیدید فیلتر و سانسور را بردارید پارازیت کشنده سرطانزا را بردارید .
اگر روزی 1000 بار تمام ملت های خاورمیانه مرگ بر آمریکا بگویند باز هم کم است
جناب رئیس جمهور شما فعلا به وعده وعیدهای خود جامه عمل بپوشانید، بقیه شعارها پیشکش...
جناب رئیسی وضعیت اقتصادی مردم وسطح درآمدی رادرست کن به شعارها یت عمل کن نمی خواد جواب بایدن رابدی باعمل جواب بده.... بقیه چیزها درست می شود
با این گرانی و بیکاری آقای رییسی دست احمدی نژاد را از پشتت بسته
الان این راهپیمایی کدام مشکل را حل میکنه
سیزده آبان روز دانش آموز هست چرا هیچ دانش آموزی دیده نمیشه
این آمریکایی که شعار بهش میدید همون نیست که گرین کارتش رو دارید و فرزندانتون همشون اونجا اقامت دارن و در دانشگاه های اونجا درس میخونن؟
پس قرار شد به مردم مجوز اعتراض بدید چی شد؟
جناب رییسی

حال مردم خراب.....

اقتصاد خراب.....

تولید و صنعت و بازرگانی خراب....

امید به آینده وجود ندارد...!!!!

تغییری که ایجاد نشد ، هیچ اوضاع از آنی هم که بود خراب و خراب‌تر شده است.

به خدایی که می‌پرستید!!!! فقر و نداری و تهیدستی و ناامیدی بیداد می کند

گرانی کمر این ملت بخت برگشته را شکسته است

کارمندان و بازنشستگان آه در بساط ندارند

جوانان منزوی و ناامید و دلشکسته هستند


پس کی قرار است به وعده‌های تکراری و بی سرانجام عمل شود



چند ده سال دیگر لازم است ؟؟؟؟!!
مرگ بر روسیه
1.5 گذشت و چیزی ندیدیم بقیشم مثل باد میگذره و چیزی نمی بینیم. دقیقا مثل قبلی ها.
اگر آمریکا بد است انگلیس بد است کانادا بد است ... چرا فرزندانتان آنجا زندگی می کنند درس می خوانند کار می کنند....
اقای رییسی بسه شعار
رئیسی: ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
بله خوب شد که گفتید.
مرگ بر روسیه
ترو خدا حرفامو پخش کن ما ملت ایران مردیم از گرسنگی دلار رفت36هزار وهم بالاتر میره ترو خدا ی رفراندوم بگذارین
تابناک عزیز
دقیقاً میدونی حرفهای چه کسایی را پخش کنی وچه کسایی را سانسور
اندر حكايت گاو شير ده !!
-------------
جناب رئيسي در سخن راني سيزده آبان گفته است : ... ما براي شما ( آمريكاييان ) گاو شيرده نمي شويم » !! ... البته خيلي از ممالك خود شان گاو شير ده نيستند و اصلاً خودشان را گاو شيرده به حساب نمي آورند ، اما از آنجا كه در عالم سياست ،هر كشوري به دنبال منافع خويش است ، بسياري از ممالك به دنبال پيدا كردن يك گاو چاق و چله و به تمام معني شيرده مي گردند كه مصداق اين گاو را در امريكا يافته و البته از شير و لبنيات و گوشت و پوست و دل و روده اين گاو و حتي از شاخ و تاپاله او سودها مي برند !! ومسلماًاين در « سياست » چيز عجيب و غريبي نيست و شايد هم اين يك « اصل » باشد كه بايد ديد « منفعت » در كجاست و البته و صد البته موش هم براي رضاي خدا موش نخواهد گرفت !!
-- ببينم برادر ! انگاري شما يك « امريكا فيل » واقعي هستي ، طرفدار امريكا ؟ ... بله ؟
-- نه برادر ، نه آنچنان كه شما مي فرمايي ! بنده فقط با علم ناقص و اندك خودم يك « اصل » از اصول سياست گفتم كه آن هم جذب منافع ملي براي هر كشوري است به هر طريقي ،... مثل تركيه مثلاً ...كه گفته اند : خدا عالمه در آمد كشور مسلمان تركيه از صنعت « توريسم » در سال چه قدر باشد ، كه در روايت آمده است به اندازه در آمد نفتي ما !! ... العهدة علي الراوي ! ...اصلاً براي اين كه خيالتان راحت كنم با صداي بلند و غرّا و با مشت هاي گره كرده فرياد مي زنم : مرگ بر امريكا !! صد مرگ بر امريكا !!... بلكه هزار مرگ ....
زنده باد رییسی زنده باد ایران
مرگ بر تفکر غربی...
آره بابا آمریکا خوبه میبینید مردم عراق چقدر درآرامش هستن آمریکا براشون درست کرده ,مردم افغانستان چه رفاه و آسایشی دارن آمریکا براشون درست کرده داعش و القاعده رو هم آمریکا درست نکرده .اگر نسبت به میهنتون علاقه ندارید لااقل انصاف داشته باشید. حالا هی منفی بدین به این متن تا دلتون خنک شه اما به خودتون که نمیتونید دروغ بگین .
پرچم دلار بالاست ...
مرگ بر روسیه و چین
رئیسی کی رئیس جمهور شد؟!!!!!!!!!!!
بادرودوسلام فراوان برملت شریف ویکتاپرست وآزاده کشورسربلندمان افتخارآفرینان شریف وخداوندمتعال رهبرعزیزمان ولی امرمسلمین جهان راویاوران ودوستداران ودوستان ایشان راحفظ ویاری نمایدومرگ بردشمنان ومهره های پست وحقیرشان رانابودنماید.
امروز هم ناهار دادن آقای رئیسی یا نه؟
مرگ بر کسانی که بواسطه اغتشاش، امنیت و آسایش را از مردم سلب می کنند
عجیب است اقای دکتر رییسی تاکنون دستوری برای کاهش نرخ دلار نداده اند لطفا دستور راسریع فوری انقلابی صادر بفرمایید تا مشکل حل شود
آقای رئیسی ، هر کاری که میکنید فقط حضرت عباسی قیمت دلار رو کنترل کن . اگه نمی تونی وضعیت مردم رو بهتر کنی ، جمع کن برو . خلص و تمت.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار