بازدید 3023

سرقت گردنبند زنان توسط مردان موتورسوار در شرق تهران

کد خبر: ۱۱۴۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳ 03 November 2022

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان خشن گردنبند در شرق تهران خبر داد.

به گزارش حادثه24، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: اواخر مهر امسال، با وقوع چندین فقره گردنبندقاپی در خیابان‌های شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، دو مرد جوان با یک موتورسیکلت قرمز رنگ به سرقت گردنبند از مال باختگان اقدام کردند و این اعمال مجرمانه را با خشونت بیش از اندازه به اجرا گذاشتند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: بدین ترتیب کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و در گام نخست با بهره‌گیری از شیوه‌های علمی کشف جرم، چهره و هویت متهمان سابقه‌دار را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی گفت: همین کافی بود تا کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی مخفیگاه متهمان را در غرب استان تهران شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کنند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: متهمان پس از انتقال به پایگاه ششم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر گردنبندقاپی در شرق تهران اعتراف کردند و اموال مسروقه در مخفیگاه این دو مرد جوان نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی دیگر شاکیان در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار