بازدید 4402
۲
جدال سخت ساحلی‌بازان و پیروزی شیرین

ایران ۶ آمریکا ۴ ؛ برتری روی شن قبل از جدال در چمن

تیم ملی ایران تقریبا یکماه قبل از مصاف با تیم ملی فوتبال آمریکا در جام‌جهانی قطر، برد روحیه‌بخشی روی چمن مقابل این حریف کسب کرد
کد خبر: ۱۱۴۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ 02 November 2022

ساحلی‌بازان ایران دومین حریف خود در جام بین قاره ای را نیز با شش گل بدرقه کردند. ایران در هیچکدام از وقت های سه گانه به آمریکا نباخت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جام بین قاره ای فوتبال ساحلی با حضور 8 تیم در امارات در حال برگزاری است و تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان نایب قهرمان دور گذشته امشب از ساعت 19:30 به مصاف آمریکا رفت و توانست در یک بازی برتر با نتیجه پرگل 6 بر 4 به پیروزی برسد. ژاپن نیز مقابل پاراگوئه با نتیجه ۸ بر ۵ مغلوب شد!

مهدی میر جلیلی، محمد علی مختاری (۲ گل)، سعید پیرامون و محمد معصومی‌زاده (۲ گل) برای ایران در این مسابقه گلزنی کردند.

ایران ۶ آمریکا ۴ ؛ برتری روی شن قبل از جدال در چمن

ایران در این مسابقات با تیم‌های ملی پاراگوئه، آمریکا و ژاپن همگروه است.تیم ملی کشورمان شب گذشته با نتیجه 6 بر 2 پاراگوئه را شکست داد و حالا بخت نخست صعود به عنوان صدرنشین است .

تیم ملی ایران با این برد ۶ امتیازی شد و به تنهایی صدرنشین گروه B شد. ژاپن با شکست مقابل پاراگوئه معادلات این گروه را به هم ریخت و با نتیجه ۸ بر ۵ مقابل رقیب آمریکای جنوبی خود شکست خورد.

حالی که ایرانی‌ها بعد از گل چهارم قصد داشتند از میانه میدان بازی را آغاز کنند، توپ را به سعید پیرامون رساندند تا او با ضربه‌ای سنگین طاق دروازه آمریکا را فرو بریزد و نتیجه را به تساوی ۴-۴ برساند. یک دقیقه بعد محمدعلی مختاری پس از یک همکاری تیمی دروازه خالی از گلر آمریکا را باز و گل پنجم را برای ایران به ثمر رساند. مختاری در دقایق انتهایی بازی نیز از اشتباه دروازه‌بان آمریکا بهره برد و گل ششم را وارد دروازه آمریکا کرد.

جدول این گروه به این شرح است:

۱.‌ ایران – ۲ بازی – ۶ امتیاز

۲. پاراگوئه – ۲ بازی – ۳ امتیاز

۳. ژاپن – ۲ بازی – ۳ امتیاز

۴.آمریکا – ۲ بازی – صفر امتیاز

تیم ملی ایران در آخرین بازی خود فردا به مصاف ژاپن می‌رود که ساعت ۱۹:۳۰ شروع خواهد شد. تیم ملی ایران فقط در یک صورت صعود نمی‌کند؛ اگر ایران در جریان معمول بازی مقابل ژاپن شکست بخورد و در آن سمت هم پاراگوئه با اختلاف خوب آمریکا را شکست دهد.

جدول گروه  A نیز به این شرح است:

۱.‌ برزیل – ۲ بازی – ۶ امتیاز

۲. امارات – ۲ بازی – ۶ امتیاز

۳. اسپانیا – ۲ بازی  - صفر امتیاز

۴. عربستان – ۲ بازی – صفر امتیاز

تیم‌های اول و دوم هر دو گروه راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شوند و به صورت ضربدری مقابل هم قرار می‌گیرند و تیم‌های فاتح راهی فینال خواهند شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان قرار است فردا شب در بازی سوم از ساعت 19:30 به مصاف تیم ملی ژاپن برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
پیشنهاد من اینه که درصورت پیروزی ایران بر امریکا در جام جهانی فورا سرود امریکا امریکا ننگ به نیرنگ تو پخش بشود
چه ربطی داره؟ الان توو یه مسابقه برنده شدین فکر کردین امریکا رو فتح کردین؟ یه مسابقه ورزشیه بفهمین. به سیاست ربطش ندین. در عمل و در سیاست امریکاست که پدر ایران رو دراورده. وضعیت پول ملی و زندگی مردم ایران رو ببین تا شاید بفهمی با یه آهنگ درپیت خوندن بعد از مسابقه چیزی به نفع مردم عوض نمیشه
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی