بازدید 2806

جزئیات حمله به سفارت ایران در دانمارک از زبان سفیر

سفیر ایران در دانمارک گفت: هنوز پلیس گزارش نهایی حمله و جزییات مربوط به فرد حمله‌کننده اخیر به سفارت را به ما نداده است اما او فارسی صحبت می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱ 31 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، افسانه نادی‌پور درباره حمله فردی به وی در ۱۵ مهرماه در محل سفارت کشورمان در کپنهاک گفت: حادثه‌ای که برای من و سفارت در ۱۵ مهر ماه اتفاق افتاد بسیار ناگوار و تاسف‌بار بود. وقتی یک مهاجم تلاش کرد به من حمله کند، همکارم که برای دفع آن حمله در صحنه حاضر شد، جلوی چشم من مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

وی اظهار کرد که هنوز پلیس گزارش نهایی این حادثه و جزییات مربوط به فرد حمله کننده را به ما نداده است اما او فارسی صحبت می‌کرد و احتمالا ایرانی است.

نادی‌پور گفت: باور نمی کردم که فردی با چاقو به سفیر یک کشور حمله کند، همکارم آسیب ببیند و بعد فرد مهاجم شروع کند به اتومبیل‌های سفارت صدمه بزند و شیشه‌های آنها را بشکند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتقاد شدید از عدم تامین امنیت سفیر و سفارت کشورمان در کپنهاگ، گفته بود: مایه تاسف است که در قلب اروپا چنین تعرضی به یک خانم و سفیر دارای مصونیت دیپلماتیک انجام می‌شود و پلیس نیز به موقع در محل حضور پیدا نمی‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار