بازدید 3146

هاشمی‌طبا: سال آینده شرایط کشور بدتر می‌شود

یک فعال سیاسی گفت: چالش‌های بزرگی پیش روی ۱۰ سال آینده ایران وجود دارد که هیچ اقدامی برای پیشگیری از آن‌ها و بهبود وضعیت انجام نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ 31 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، دولت سیدابراهیم رئیسی شانزدهمین ماه مسئولیت خود را می‌گذراند، اما این سئوال مطرح است که مردم چقدر فرق دولت سیزدهم و دولت دوازدهم را متوجه شده اند.

مصطفی هاشمی طبا درباره تفاوت‌های دولت رئیسی با دولت روحانی از نگاه مردم گفت: شاید به دلیل دیدگاه‌های سیاسی برخی‌ها نیز خیلی از این دولت تعریف و در مقابل عده‌ای نیز خیلی به آن نقد کنند، اما معدل مردم معتقدند تفاوتی بین این دو دولت وجود ندارد و حتی شاید بگویند «گرانی‌ها بیشتر شده است».

وی با اشاره به مشترکات بین دولت رئیسی و دولت روحانی افزود: این دولت مثل دولت گذشته آینده ایران را اصلا نمی‌بیند، تنها سعی می‌کنند مردم را با حرف درباره مسائل جزئی و روزمره راضی کنند. چالش‌های بزرگی پیش روی ۱۰ سال آینده ایران وجود دارد که هیچ اقدامی برای پیشگیری از آن‌ها و بهبود وضعیت انجام نمی‌شود.

این فعال سیاسی یادآور شد: در سال آینده شرایط کشور خیلی بدتر از الان خواهد شد و این چیزی نیست که دغدغه ذهن دولت باشد، فقط می‌گویند «خیلی خوب است و بشود»، ولی در عمل اقدامی صورت نمی‌گیرد مثلا می‌گویند «تهران فقط برای ۱۰۰ روز آب دارد»، معنی این حرف چیست؟ یعنی بعد از ۱۰۰ روز بی آبی می‌شود؛ خوب از الان باید تدبیری برای آن اندیشیده شود.

وی ادامه داد: ۱۰ سال دیگر ایران اصلا آب ندارد، مسئولان هم فکر نمی‌کنند چه کار باید کرد. اگر هم کسی به این موضوع نقد کند جواب می‌دهند داریم یک آب لوله کشی از خلیج فارس مثلا به بیرجند می‌کشیم، خوب این یک مورد است، بقیه نیاز‌های ۱۰ سال آینده کشور چیست.

هاشمی طبا یادآور شد: در مجموع نه دولت گذشته به آینده کشور فکر می‌کرد و نه دولت فعلی؛ البته شاید برخی از این حرف ناراحت شوند و بگویند «ما در فکر هستیم»، خوب برنامه چیست؟ چطور و در چند مرحله می‌خواهند این برنامه را به اجرا درآورند و منابعش را از کجا تأمین می‌کنند؟ به این سوالات که می‌رسد پاسخی در کار نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی