پیش بینی بورس امروز یکشنبه ۸ آبان

بازاری که طی هفته‌های گذشته فقط در محدوده قرمز معامله می‌شد، اما دیروز روند بهتری داشت و با رشد ۳۵۶۴ واحدی همراه شد و در محدوده یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحد قرار گرفت. با وجود این معاملات امروز چگونه خواهد بود؟
کد خبر: ۱۱۴۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹ 30 October 2022

 به گزارش بورس تابناک، بازاری که طی هفته‌های گذشته فقط در محدوده قرمز معامله می‌شد، اما دیروز روند بهتری داشت و از ریزش ۲۶ هزار واحدی روز چهارشنبه به رشد سه هزار واحدی امروز رسید، شاخص کل با اینکه مثبت بود شاخص هم وزن روند منفی در پیش گرفت و وضعیت مناسبی را نداشت، بازار در ابتدا تا پنج هزار و ۶۰۰ واحد نیز رشد کرد و سپس عرضه‌ها زیاد شد؛ در پایان معاملات بازار بورس امروز شاخص کل با بیشترین تاثیر مثبت سه نماد “شبندر، فملی، فولاد” با رشد ۳۵۶۴ واحدی همراه شد و در محدوده یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با تاثیرپذیری یکسان از کل نماد‌های کوچک و بزرگ بازار ۳۲۱۶ واحد به رنگ قرمز درآمد و به سطح ۳۵۸ هزار واحد رسید. با وجود این معاملات فردا چگونه خواهد بود؟

پیش بینی بورس امروز یکشنبه ۸ آبان

به طور کلی از معاملات روز شنبه نشانه‌های امیدوارکننده‌ای دیده نمی‌شود؛ افزایش فشار فروش در نیمه دوم بازار، کاهش قیمت آخرین معامله به کم‌تر از قیمت پایانی و تشدید خروج پول حقیقی از نشانه‌هایی است که شاید نتوان بازار فردا را امیدوار کننده پیش بینی کرد. با این وجود به نظر می‎‌رسد که شاید نماد‌های بزرگ بازار و یا همان شاخص ساز‌ها معاملات مثبت تری را تجربه کنند. /اقتصادآنلاین

بنابراین پیش‌بینی می‌شود که بورس امروز نیز به روند متعادل، اما کاهشی خود ادامه دهد و همچنان تا برطرف شدن چالش‌های موجود، بازار سهام رونق پایداری را تجربه نکند.

تکنیکال از صعود حمایت نمی‌کند

پس از شکست قدرتمند محدوده حمایتی ۱۳.۱ تا ۱.۲۷ میلیون واحدی شاخص کل بورس در هفته گذشته، اکنون نمی‌توان حمایت دیگری را تا محدوده ۱.۲ میلیون واحدی برای نماگر اصلی تالار شیشه‌ای متصور بود. اندیکاتور‌هایی همچون RSI با نوسان زیر مرز ۳۰ و ایچی‌موکو که تمامی اجزای آن گارد نزولی قدرتمندی دارند، نیز از احتمال بالاتر روند نزولی خبر می‌دهند و به نظر می‌رسد که تا رسیدن به محدوده ذکر شده، هرگونه برگشتی موقت و کوتاه‌مدت باشد. /فردای اقتصاد

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۸ آبان | صعود امروز شاخص بورس ادامه دار می‌شود؟
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر