بازدید 8403
۱
سوژه

قائدی ناآماده؛ طغیان ستاره‌ای که به جام‌جهانی نرسید!

باشوی استقلالی‌ها در لیگ امارات افت شدیدی کرد و حالا تیم ملی و جام‌جهانی را هم به طور حتم از دست داده است. او با هدف پس گرفتن پیراهن تیم ملی به لیگ ایران برگشته بود
کد خبر: ۱۱۴۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲ 30 October 2022

عصبانیت قائدی از تعویض در بازی مقابل هوادار، آغاز واکنش این ستاره گرانقیمت‌ به نا آمادگی مشهودش است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشوی استقلالی‌ها در لیگ امارات افت شدیدی کرد و حالا تیم ملی را هم به طور حتم از دست داده است. او با هدف پس گرفتن پیراهن تیم ملی به لیگ ایران برگشت و در نخستین اردو هم دعوت شد اما گویی آن سرعت و تکنیک، جای خود را به پاهای سنگین و بدن ناآماده داده است.

قائدی ناآماده؛ طغیان ستاره‌ای که به جام‌جهانی نرسید!

مهدی قائدی در این فصل شرایط خوبی ندارد و اینطور به نظر می آید که او با شرایطی ناآماده از شباب الاهلی به استقلال منتقل شده است.

مهدی قائدی در بازی برابر هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان رفت و در اوایل نیمه دوم در یک صحنه به زیبایی از میلاد فراهانی توپ ربایی کرد اما دوری اش از دروازه باعث شد نتواند گلزنی کند.

مهدی قائدی در نهایت دقایقی بعد جای خود را در ترکیب اصلی به رضا میرزایی داد تا او یک بازی بدون گل دیگر را هم در ترکیب آبی ها تجربه کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
دیگه حالمونو بهم زدی تابناک با این گزارشات طرفدارانه ات!!!
رسانه خبری که نباید اینقدر غیرحرفه ای عمل کنه!
به وضوح دنبال پررنگ کردن هر موضوع کوچک در استقلال هستی و در مقابل برای پرسپولیس مرتباً تبلیغات میکنی. دو تیتر و خبر امزوز و دیروزت را در مورد دو بازیکن این دو تیم فقط کنار هم بگذار. قائدی و سیامک نعمتی. ادامه این وضعیت در این سایت خبری اصلا به صلاح نیست. مدیریت تابناک باید فکری اساسی بکنه در این مورد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست