بازدید 2079

بیرانوند: بعداز گل ما دیگر بازیکنان مس زمین نیفتادند

کد خبر: ۱۱۴۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳ 27 October 2022

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس کرمان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و مس کرمان یکی از تیم‌هایی خوب و باکیفیت لیگ است. ما هم برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودیم و دو موقعیت داشتیم که از دست دادیم. ما خوب بازی کردیم و مالکیت بازی را در اختیار داشتیم و خدا را شکر می‌کنم که با یک امتیاز خیلی خوب لیگ را تمام و صدر جدول را حفظ کردیم. امیدوارم که بعد از جام جهانی این روند را ادامه دهیم.

وی درباره کُری که با یکی از بازیکنان مس داشت، گفت: کُری نبود. ما یک تیمی هستیم که در ورزشگاه آزادی نیاز به برد داریم و وقتی سرعت بازی در دست ماست و زمانی که چند بازیکن حریف به زمین می‌افتند خود به خود بازی اُفت می‌کند و به خاطر همین گفتم که از 90 دقیقه 40 دقیقه‌اش را روی زمین افتادید. خدا را شکر که بازی را بردیم و بعد از اینکه گل زدیم خوشبختانه دیگر بازیکنی از مس زمین نیفتاد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط تیم ملی در جام جهانی و نخستین بازی تیم ملی مقابل انگلیس خاطر نشان کرد: خیلی خوشحالم که به جام جهانی نزدیک می‌شویم، ما از موقعی که از اتریش آمدیم، اتفاق خوبی که افتاد این بود که کادر فنی تیم ملی بازیکنان داخلی را به تمرین می‌برد و این موضوع ذهن بازیکنان را به جام جهانی نزدیک می‌کرد. من امروز را وقت دارم برای خوشحالی برد پرسپولیس و از فردا باید تمرکزم را روی بازی‌های تیم ملی بگذارم. فکر می‌کنم یک دوره خیلی خوبی برای تیم ملی در جام جهانی است. انگیزه بازیکنان و لژیونرها را که می‌بینم خیلی امیدوارکننده است و ان‌شاءالله اتفاقات خوبی برای تیم ملی بیفتد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل