بازدید 21854
فوتو نیوز تابناک

واکنش‌ها به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) / رئيسی: این شرارت، بی‌پاسخ نخواهد ماند / قالیباف: حادثه شاهچراغ اتمام حجتی است با کسانی که مملکت را ناامن کرده‌اند

پیام رئیس جمهور در پی حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ (ع): این شرارت، قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و دستگاه های امنیتی و انتظامی با شناسایی عقبه‌های این جنایت کور، به آمران و طراحان آن پاسخ پشیمان‌کننده و عبرت‌آموزی خواهند داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱ 26 October 2022
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵۷
در انتظار بررسی: ۶۵
انتشار یافته: ۳۴
انشاءالله . ومن ا... التوفیق .اگر دستم رسد بر چرخ گردون ازو پرسم که این چین است اون چون یکی را میدهی صد نازو نعمت یکی را نان جو الوده در خون ... وامیدواریم که خدایش گره بگشاید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
احسنت
زنده باد سید محرومان
انشاءالله خدا پشت و پناهت باشه
چشم دشمنانت کور
آقای رییسی آقای قالیباف ....مطالبه مردم را جدی بگیرید
نقش پلیس ونیروهای امنیتی چی میشه؟بااسلحه کلاشینکف توخیابون تردد کرده جلوی انواع واقسام دوربین و مامور رد شدن اومدن مردم بیگناهو به رگباربستن،بجای عذرخواهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
اگر اغتشاشگران بذارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
با این وضع میگن شکرگذار باشید که امنیت دارید!!
آقای قالیباف این حرف رو اول باید به خودتون بگید که با بی عملی و بی توجهی به خواست معترضان، باعث تداوم اعتراضات بوده اید.
انچه که در جمهوری اذربایجان اعتراض نامیده می شود در ایران اغتشاش است!!!!!
داعشی ها منتظر ضربات ما در داخل و خارج مثل ضرباتی که به کومله زدیم باشید ، به ازای هر شهید ده نفرتان را نفله و به جهنم می‌فرستیم
قالیباف داروی سرماخوردگی پیدا نمیشه لطفا از ترکیه وارد کن
آقای رئیسی یک نفس عمیق بکشید در سیاست خارجی، بعد تصمیم گیری کنید. با عصبانیت مشکلی حل نمیشود
باید از این به بعد تمام آشوبگران مفسد فی عرض و اعدام شوند مرگ بر آشوبگر
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
خب حالا چرا شهامت نداری در رسانه خودتون بدون ضد فیلتر نظر بنویسی؟
الان داعش زده و رفته، مردم مقصرن؟!
این ترور ربطی به داعش نداره. داعش و طالبان عروسک های خیمه شب بازی آمریکا و عربستانن. در حمله به برج های دوقلو هم سناریوی حمله رو برای اشغال افغانستان با طالبان ریختن و سالها این کشور رو اشغال کردن و بعدا هم برای ضربه به ایران دوباره این کشور رو به طالبان دادن برای همچین برنامه های امروز کشورمون. داعش هم همینطور منتها اون برا ترورها برنامه ریزی شده. واقعا حمله به شاهچراغ کار اطلاعاتی زیادی میخواست که به نظر من سرویس های جاسوسی زیادی میتونستن توش نقش داشته باشن. کشورهایی مثل آمریکا، اسرائیل، عربستان، اماران، بحرین، پاکستان، افغانستان، و مجموعه ناتو که همین چند روز پیش گفته بود با نظام امروز ایران ما هرگز نمیتونیم به صلح پایدار برسیم. اما از دید دیگه بخوایم به رفتار کشور خودمون به قضیه نگاه کنیم، درگیر شدن با همه همسایه ها و سیاست پیش به سوی جلو بدون هیچ انعطافی همیشه جوابگو نیست. از طرفی سرکوب مخالفان داخلی و معترضان داخلی بدون در نظر گرفتن خواسته های یک ملت و از طرف دیگه درگیر شدن با پاکستان و افغانستان و حکومت سنی متعصبشون، پشت پا زدن به ارمنستان بخاطر مسلمون نبودنشون، درگیری با آذربایجان بخاطر کوریدور زنگزور، ترکیه بخاطر قدرتطلبی اردوغان، عراق بخاطر مقتدی صدر و تلاش در تاثیرگزاری تغییر روند سیاسی و بحرین و امارات و عربستان هر کدوم بخاطر خاک و مسائل قومی و دینی شیعه و سنی و غیره، درگیری با کشورهای اروپائی بخاطر مساله هسته ایی، درگیری با آمریکا و اسرائیل بخاطر فلطسین، همه و همه کار رو به جایی رسونده که واقعا هر چقدر بخایم واقع بینانه به مساله مشکلات این کشور نگاه کنیم میبینیم رفتار مسولین اگاهانه در برخورد و مواجه با تمام این مسائل نبوده و چیزهایی مثل موشک نقطه زن و پهپادهای خفن صرفا برا جنگ های بین 2 کشور فقط کاربرد دارن و همیشه هم جوابگوی رفع مشکلات نیستن. . شاید لازمه برای به آرامش رسوندن این کشور یک بازنگری گسترده صورت بگیره و اول با گفتگوی ملی و کمی باز کردن فضای جامعه تو مسائلی مثل حجاب و غیره مشکل امنیت داخلی و درگیری با اکثریت قشر جوان کشور رو حل و فصل بکنه، بعد هم با مصالحه با کشورهایی که میتونن تاثیر وسیعتری رو زندگی و روابط کشورمون بزارن مثل اروپا و آمریکا کمی خطرات بیرونی رو کمتر بکن، بعدش با کشیدن فیتیله کشورهایی مثل امارات و بحرین دهن اونهارو ببندن و بعدش یک به یک برن دنبال خواسته های راهبردیشون. اینطوری همه رو یهو رو سر خودمون انداختن کار عاقلانه و منطقی اصلا نیست و خطر جنگ داخلی و خارجی رو بسیار زیاد افزایش داده.
جناب قالیباف ! معمولا در نا امنی ها هشیاری مقامات و نیروهای امنیت تحریک و در سطح بالاست بفرمایید در حالیکه نیروها تماما در آماده باش بودند چگونه تروریستی به این راحتی و با اسلحه وارد آرامگاه می‌شود ؟
مگر زمانی که تروریست‌ها به مجلسی که الان شما رئیس آن هستید حمله کردند، معترضین درخیابان بودند!!؟؟؟ مگر زمانی که به رژه اهواز حمله شد، معترضین درخیابان بودند؟! مگر زمانی که یک تکفیری به حرم مشهد حمله کرد، معترضین درخیابان بودند!؟ وهزاران نمونه دیگر. جناب قالیباف لطفا ناکارامدی دستگاه‌های امنیتی را گردن مردم نیندازید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
حادثه زاهدان نقطه شروع این قضیه بوده، وقتی اوضاع کشور ملتهب میشه جا برای این افراد بیشتر باز میشه تا کاری رو که می خوان انجام بدن.
مثل شخصی که بیمار میشه و آسیب پذیریش بیشتر.
جناب قالي باف ناكارآمدي مديران سبب وضع موجود شده است
باز هم اتمام حجت فرمودند !
خون این شهدا گردن کسانی است که با آشوب داخلی و ایجاد ناامنی به جنایتکاران داعشی فرصت دادند تا این جنایت را رقم بزنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
آفرین دقیقا همینه
توی شاهچراغ که نمی شه یک ناخون گیر برد داخل چطور سه تا مسلسل بردن داخل؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
از همون ابتدا شلیک کرده، نایستاده که بگردنش، اون کسی هم که میگرده مسلح نیست.
حادثه شاه چراغ به وضوح نشان داد که اغتشاش گران داخلی هم پیمان با داعش هستند. از این به بعد باید مسئولین عزیز علیه اغتشاش گران از گلوله جنگی استفاده کنند. این درخواست اکثر مردم و امت حزب الله است که دیگر تحمل توهین به مقدسات شیعه را ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
اگر این سبک زندگی رو دوست نداری میتونی بری همونجایی که اون رفاهیات رو برای شماها دارن میتونی بری لبنان فلسطین افغانستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
اونا همپیمان داعش نیستن. ولی ناخواسته کشور رو به سمتی می برن که وضعیتی بهتر از اوکراین، سوریه و عراق
پیدا نمی کنیم و کشور میشه زمین بازی بازیگران خارجی و منفعت طلبان ایرانی.
گرونی لحظه ای شده
اگه داعش بعهده گرفته چه ربطی به اعتراض ها داره ؟
جناب قالیباف داعش تاکنون چند بار در این مملکت عملیات داشته پس لطفا به اعتراضات مردم نسبت ندید
ما تا لقمه اخر نان و نفس اخر از مسوولین انقلابی دفاع میکنیم
مرگ بر انگلیس
قبل از ورود به صحن حرم همه بازدید بدنی میشوند هم از جلو دورین رد میشوند وکلیه وسایلی که همراه هرکس باشه به قسمت امانات تحویل داده میشود چگونه شخصی بتواند با اسلحه وارد شود از در پشت هم شدیدا محافظت می شود امکان ورود نیست v من خودم اهل شیرازم سالی جندبار جهت زیارت مشرف می شوم
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی