بازدید 4625

با کاربردهای حوله استخری بیشتر آشنا شوید

حوله‌ های استخری بر خلاف انواع مختلف حوله تن پوش، معمولا بافتی بسیار ظریف و حجمی کم دارند. دلیل این ظرافت این است که به گونه ‌ای طراحی شده ‌اند که به سادگی تا شوند و بدون دردسر قابل حمل باشند.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰ 26 October 2022

حوله استخری

از خصوصیات حوله استخری مشکی گرمای ایست که در لحظه پوشیدن آن برای تن به ارمغان می آورد تا هوای سرد محیط باعث سرماخوردن بدن نشود.

از مزیت دیگر حوله استخری باید گفت زمان خشک شدن آن به سرعت انجام شده به همین خاطر بویی به خود جذب نمی کنند. سایز به کار رفته در این حوله ها به گونه ای می باشد که دقیق نیست به این خاطر که این محصولات دست ساز هستند.

با کاربردهای حوله استخری بیشتر آشنا شوید

یخچال توکار ایرانی

امروزه مانند سال های گذشته نمی باشد و بسیاری از برندهای موجود در ایران بسیار پیشرفت نموده اند، در گذشته بسیاری از برندهای ایرانی در حوزه یخچال دارای کیفیت بسیار بالا از نظر فنی بوده اند ولی از نظر آپشن و شکل ظاهری به روز نبوده اند.

اما امروزه با توجه به این موضوع که بسیاری از یخچال توکار ایرانی ظاهر بسیار خوبی را برای خود برگزیده اند و با برندهای خارجی رقابت تنگاتنگی دارند.

با کاربردهای حوله استخری بیشتر آشنا شوید

سیب درختی چیست

اکثرا متخصصان رژیم و لاغری به دلیل وجود فیبر، مصرف سیب را در رژیم غذایی توصیه می کنند.

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که سیب درختی چیست ، سیب درختی سرشار از فیبر می باشد که یک میان وعده بسیار قوی برای بدن است که با مصرف این میوه در میان وعده می توانید بخشی از مواد مورد نظر بدن را تامین کنید.

با کاربردهای حوله استخری بیشتر آشنا شوید

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی