امیدواری عنابستانی برای رفع محدودیت اینستاگرام

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شرایط امنیتی آرام شود می توان پلتفرم های دارای محدودیت را باز کرد، اما همزمان باید پلتفرم های داخلی تقویت شوند تا به مرور کسب و کارها به سمت آنها سوق پیدا کنند.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ 26 October 2022

به گزارش «تابناک»، علی اصغر عنابستانی در گفت و گو با ایسنا، گفت: امنیت و آرامش مساله بسیار مهمی است و مادر تمام توسعه و پیشرفت‌هاست، بنابراین امیدوارم شرایط امنیتی کشور شرایط مناسبی باشد تا متولیان امر و شورای عالی امنیت ملی که به صورت مشخص این دستور محدودیت موقت را برای مردم صادر کرده، این محدودیت را بردارند و اوضاع به روال عادی برگردد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معتقدم که پلتفرم ها باید بتوانند در روال عادی کار کنند، تصریح کرد: اما آن طرف هم باید تلاش بسیار زیادی شود که پلتفرم های داخلی که می توانند بستر مناسبی برای کسب و کار و رفاه اجتماعی باشند تقویت شده و زیرساخت هایشان تقویت شود. همچنین پهنای باند بیشتری به آنها اختصاص داده شود تا پلتفرم های خارجی بستر آسیب و نا امنی در کشور ایجاد نکنند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینگونه نمی شود که ما بگوییم چون پلتفرم های خارجی بستر ایجاد شغل در کشور شدند، پس هر آسیبی به کشور بزنند و جرات نداشته باشیم با آنها برخورد کنیم و کاری انجام دهیم.

عنابستانی گفت: اگر الان شرایط امنیتی آرام شود و شورای عالی امنیت تصمیم بگیرد که این پلتفرم ها را باز کند تا بتوانند روال عادیشان را سیر کنند، همزمان با این موضوع باید پلتفرم های داخلی تقویت شوند به شکلی که به مرور کسب و کارها به سمت آنها سوق پیدا کرده و در پلتفرم های داخلی حضور پیدا کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر