۱۰ خبر مهم برای بورس امروز چهارشنبه ۴ آبان ماه

خبرهای بسیار مهمی روز گذشته در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند. از جمله این خبرها می توان به افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اشاره کرد. توصیه می شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳ 26 October 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، دیروز ۳ آبان ۱۴۰۱  نیز اخبار زیادی پیرامون مسائل اقتصادی، سیاسی و البته بورسی منتشر شد که قطعا می‌توانستند بر روی روند بورس امروز به هر حال تاثیرگذار باشند، اما به نظر این ده خبر تاثیر بیشتری بر روی روند بورس امروز داشته باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود که قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.

۱- افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی شیراز از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
۲- شرکت‌های مجاز وارد کننده هفت شرکت پارس خودرو، سایپا، مکث موتور، خودروسازی فردا، آرین موتور، سایپا سیتروئن، کرمان موتور واردات خودرو مربوطه آغاز خواهند کرد.
۳- رییس سازمان بورس: به دلیل پذیرش دو محصول تارا و ۲۰۷ ایران خودرو در بورس کالا، عرضه آن‌ها انجام می‌شود.
۴- براساس اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، ۲۰۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی و ۵۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی سفارشی روز ۸ آبان روی تابلوی عرضه می‌رود.
۵- با توجه به ظن وقوع جرائم موضوع ماده ۴۶ قانون بازار اوراق بهادار ج. ا. ا درخصوص معاملات اوراق بهادار در بازار عادی، نماد معاملاتی وسالت حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ تعلیق می‌گردد.
۶- بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس، بازارگردانی در نماد «ورازی» از روز شنبه ۷ مهر ماه به روش مبتنی بر حراج آغاز و به مدت ۱۲ ماه دامه خواهد داشت.
۷- خاندوزی: تلاش ما این است که در کنار کمیسیون اقتصادی مجلس بتوانیم به یک توافق مشترک برای اثرگذاری در سودآوری شرکت‌های بورسی برسیم و بازار ابهام نداشته باشد.
۸- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال با نماد قچار به میزان ۴۳ درصد
۹- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت عمران و توسعه فارس با نماد ثفارس به میزان ۸۹ درصد
۱۰- استقلال به دلیل شفاف نبودن سرفصل هزینه‌کرد ۲۱۰ میلیارد تومان، توسط فرابورس تعلیق شده است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی