بازدید 7368

برانکو و کروات‌ها ۱۱۵هزار فرانک دیگر از پول مردم ایران را بردند

کد خبر: ۱۱۴۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹ 26 October 2022

پرسپولیس مجبور شد برای بستن کامل پرونده برانکو و دستیارانش در فیفا ۱۱۵هزار فرانک سوییس را از مخل پول خرید سهام مردم ایران را تبدیل کرده و واریز کند.

 

امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: چند هفته قبل نامه‌ای از فیفا دریافت کردیم مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس بابت هزینه‌های دادرسی و جرائم مربوط به پرونده‌های آقایان؛ برانکو ایوانکوویچ، ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ باید 115 هزار فرانک سوئیس را به حساب آن نهاد واریز می‌کرد. آن‌ها در ادامه خواسته بودند چنانچه واریز صورت گرفته است، اسناد مرتبط ارسال شود و در غیر این‌صورت نسبت به پرداخت تا تاریخ مشخص اقدام گردد.

وی ادامه داد: البته این مبالغ مربوط به خود فیفا بود و قرار نبود به طرف‌های پرونده پرداخت شود. مراتب بعد از انتقال از سوی فدراسیون بلافاصله به مدیرعامل منتقل شد و با پیگیری ایشان موضوع دنبال و اقدام برای واریز صورت گرفت.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با جدیت آقای درویش، کارها در موعد مقرر انجام شد و امروز نامه فیفا را دریافت کردیم. در این نامه تصریح شده است؛ کمیته انضباطی فیفا تایید می‌کند کمیته مالی فیفا، مبلغ مذکور را دریافت کرده است. به این ترتیب، کمیته انضباطی فیفا، پرونده را مختومه اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۸
به اسم فوتبال چه کلاه گشادی سر مردم گذاشتنن. خلایق هرچه لایق . ملتی که هنوز فکر میکنه با سرمایه گذاری در سهام چیزی بدست میاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
درست است که از جیب مردم است ولی فیفا از جیب مردم برداشت نکرده بلکه مسئولین فدراسیون فوتبال و مسئول باشگاهها هستند که بعلل عدم کفایت و احتمالا ………. از جیب مردمبرداشته و پوزش میخواهم ببه ریش مردم هم خندیده اند
نکته جالب اینکه فقط این اتفاقات (برداشتن از جیب مردم) فقط از دو باشگاه قدیمی خصوصی ولی دولتی شده بعد از انقلاب و فدراسیون فوتبال که باز هم و با کمال تاسف دولتی بحساب می آید
برآمده
فراموش نکنیم که فیفا از جیب ملت بر نداشته بلکه بعلت کوتاهی و….. این مسئولین فدراسیون فوتبال و مسئولین باشگاههای استقلال و پرسپولیس هستند که باعث شده اند که از جیب ملت برداشته شود
و این قصه آخرش هم نخواهد بود و داستان ادامه دارد
آقای درویش از جیب خودش داده خوشبختانه دیگه چی بود
مسببان این موضوعات در سطح ورزش همچنان آسوده خیال زندگی میکنند.
این مدیران باید محاکمه شوند
اقا بساط فوتبال و موتبال و ... را ببندید خزانه مملکت خالی شد این همه هزینه بخاط باد نیم کیلویی واقعا احمقانه است
علی برکت الله
فدای سرت اینم روش
ای کاش از ارث نگذاشته ی پدرتان این مبلغ را واریز می کردید که متوجه درد و رنج آن شوید .
اقا اینا بیت المال نیستند مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا مغلطه می کنی تابناک؟!تیمی با مربی قرارداد بسته و باید طبق قانون و قراردادعمل کند که نکرده و مربی شکایت کرده و حق خود را طبق قراردادی که داشته گرفته بعد هم مابقی پولی که الان گفتید هزینه دادرسی و بقیه کارها بوده که خود فیفا گرفته!خب اینها که همه قانونی بوده و اشتباه از سمت پرسپولیس بوده که از اول اشتباه عمل کرده و پول مربی را نداده!فکر کردید ایران است که چند ماه پول کارگر را ندهید بعد تازه طلب کار هم شوید؟!
حرفی برای گقتن نیست مجبوریم تحمل کنیم
خیلی استقلالی هستید
عجب مدیر فعالی
جوری می‌نویسید انگار اونا دزدن! دزد کسیه که از جیب ملت خرج می‌کنه، نه کسی که حقشو می‌گیره.
دزد بازاره این پرسپولیس
سه میلیارد دلار از فولاد مبارکه دزدیدند و بردند قوه قضاییه نظام اسلامی صدایش در نیامد ۱۱۵ هزار فرانک که پول تو جیبی اختلاس کنندگان دانه درشت هم حساب نمی شه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست