بازدید 5308
سوژه

خبرنگاران محرم اسرار کی‌روش و تیم‌ملی

کد خبر: ۱۱۴۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ 25 October 2022

در حالی که تماشای بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال با نیکاراگوئه در ورزشگاه آزادی برای هواداران تیم ملی ممنوع شده، و این مسابقه از طریق تلویزیون هم پخش نخواهد شد، کی‌روش با حضور خبرنگاران ایرانی موافقت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کارلوس کی‌روش عادت دارد برای حریفان در جام‌جهانی سورپرایز رو کند و همیشه دو بازی تدارکاتی پایانی او قبل از تورنمنت ها حاوی نکات کلیدی و مهمی است.

قاعدتا مرد پرتغالی دوست ندارد این تغییرات و سورپرایزهای مهم لو برود اما مجوز او برای ورود خبرنگاران به معنی اعتماد او به این قشر است.

خبرنگاران محرم اسرار کی‌روش و تیم‌ملی

نخستین نشست هماهنگی دیدار ایران و نیکاراگوئه که قرار است از ساعت ۱۹:۳۰ روز ۱۹ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار شود، صبح امروز با حضور مسئولان تیم ملی، فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران انجام شد.

در این جلسه ظاهرا مقرر شد بازی بدون حضور هواداران و پشت درهای بسته انجام شود اما خبرنگاران می‌توانند با حضور در ورزشگاه دیدار شاگردان کارلوس کی‌روش و حریف اهل آمریکای شمالی را تماشا کنند. تیم نیکاراگوئه حدود ۲ روز قبل از بازی وارد تهران خواهد شد اما محل استقرار این تیم در جلسه هماهنگی بعدی مشخص می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی