تاکید بر تسریع بازنگری سیاست‌های کلی اقتصادی

تسریع بازنگری سیاست‌های کلی اقتصادی، اداری و بازرگانی در دوره جدید مجمع در دومین جلسه کمیسیون اقتصاد، اداری و بازرگانی مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴ 24 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، موضوعات تلفیق، تنقیح و بازنگری سیاست‌های کلی نظام در حوزه اقتصاد، بازرگانی و اداری، ارزیابی پیامدهای طرح‌های اقتصادی اجرا شده، پیگیری امور نظارتی و تعیین سطح مباحث کمیسیون و نیل به اجماع رسیدن در مفاهیم مرتبط به پیشرفت و تحقق نرخ رشد هشت درصد در پنج سال آینده، مورد بحث و گفت‌وگوی اعضای کمیسیون اقتصاد، اداری و بازرگانی قرار گرفت.

در ادامه رئیس کمیته اقتصاد کلان دبیرخانه مجمع عناوین برنامه‌های پیشنهادی کمیسیون و مدل بازنگری (تکمیل، تلفیق، تنقیح) سیاست‌های کلی نظام و ارزیابی کارآمدی و اثربخشی آن‌ها را ارائه کرد و مورد جمع‌بندی قرار گرفت.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، محسن رضایی، محمد مخبر، احمد وحیدی، محمدرضا باهنر، محمدجواد ایروانی، محمود احمدی‌نژاد، داود دانش جعفری، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری، سیدمرتضی نبوی و سیدمصطفی میرسلیم حاضر بودند و نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره تکالیف و هدفگذاری‌های کمیسیون، اظهار کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار