بازدید 5097

خوشبو کردن خانه با استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا

روش هایی که در این مقاله توضیح داده خواهد شد شاید کمی عجیب و غریب باشد اما قطعا تاثیر خواهند داشت چرا که روش های گفته شده چندین مرتبه مورد تست قرار گرفته اند و تاثیر بسیار خوبی برای از بین بردن بوی بد در منزل داشته اند. تمامی روش های گفته کم هزینه و بسیار ساده هستند و به همین خاطر توضیح هر یک از روش ها بسیار کوتاه است، بنابراین بیاید اینطور شروع کنیم که اگر قصد خوشبو کردن منزلتان را در کمتر از 15 دقیقه دارید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 25 October 2022

از میوه‌جات استفاده کنید

یکی از بهترین روش ها و همینطور کم هزینه ترین روشی هایی که می توان برای خوشبو کردن خانه انتخاب کرد، استفاده کردن از میوه جات است. بطور مثال می توانید خیار یا نارنگی را در نقاط مختلف منزلتان قرار دهید تا تاثیر بوی خوب میوه جات را حس کنید. یکی دیگر از روش های استفاده از میوه جات این است که می توانید پرتقال و یا لیمو ترش را همراه با پوست در آب بریزید. این کار را زمانی می توانید انجام دهید که قصد دارید به سرعت بوی بد فضای خانه را از بین ببرید.

استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا

احتمالا بدانید که یکی از مهم ترین و همینطور بهترین روش ها استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا می باشد. دستگاه های زیادی در این زمینه تولید شده اند که هر کدام کارایی مختلفی دارند. بطور مثال مقدار زمان ماندگاری اسپری های خوشبو کننده بسیار کم است اما مقدار زمان ماندگاری اسانس های استفاده شده در دستگاه های خوشبو کننده بسیار بیشتر است. شما می توانید برای خرید انواعی از دستگاه خوشبو کننده هوا از سایت https://arorayehe.com دیدن کنید.

خوشبو کردن خانه با استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا

استفاده از قهوه

یکی دیگر از روش ها استفاده از قهوه برای خوشبو کردن منزلتان می باشد که می توانید انجام دهید. برای انجام این کار پیشنهاد می شود که از قهوه اسپرسو استفاده کنید و آن را در جای های مختلف منزلتان قرار دهید تا بوی قهوه تمام خانه را پر کند. البته فراموش نکنید از قهوه اسپرسو برای این کار استفاده کنید چرا که اگر از قهوه های دیگر مثل قهوه کلاسیک استفاده کنید بی نتیجه خواهد بود.

استفاده از سرکه

استفاه از سرکه هم می تواند گزینه بسیار خوب برای از بین بردن بوهای بد باشد. در نظر داشته باشید که استفاده از سرکه باعث نمی شود که منزل شما بوی خوبی داشته باشد بلکه سرکه باعث از بین بردن بوی بد می شود. برای استفاده از سرکه برای از بین بردن بوی بد می توانید سرکه را در یک ظرف بریزید و در سرتاسر منزل قرار دهید تا بوی بد از بین برود. برای از بین بردن بوی سیگار هم می توانید از سرکه استفاده کنید. اگر از سرکه برای از بین بردن بوی سیگار استفاده می کنید، می توانید مقداری از سرکه را روی لباستان هم بپاشید تا بوی سیگار از بین برود.

استفاده از شومینه

شومینه هم یکی از بهترین گزینه ها برای از بین بردن بوی بد در منزلتان می باشد. البته لازم است که در منزلتان شومینه وجود داشته باشد. برای از بین بردن بوی بد به واسطه شومینه می توانید از پوست پرتغال و یا لیمو ترش استفاده کنید. برای این کار می توانید پوست پرتقال یا لیمو ترش را درون شومینه قرار دهید. سوخته شدن پوست پرتغال یا لیمو ترش می تواند بوی بد را از بین برده و باعث ایجاد بوی خوبی شود.

استفاده از وانیل

استفاده از وانیل هم می تواند برای از بین بوی بد بسیار مناسب باشد. البته بهترین گزینه برای استفاده از وانیل می تواند برای خوشبو کردن فضای داخل یخچال باشد ولی می توان در فضای خانه هم از آن استفاده کرد.

استفاده از شمع

شمع ها همیشه خاصیت تزئینی دارند اما می توان از آنها به عنوان یک خوشبو کننده استفاده کرد. البته مهم است که از چه شمعی برای خوشبو کردن منزلتان استفاده می کنید اما بطور کلی می توانید از شمع هایی استفاده کنید که بوی خوبی هم دارند. نکته مهم در مورد با استفاده از شمع ها این است که می توانید در اطراف شمع ها قهوه بریزید تا با استفاده از داغ شدن شمع ها، قهوه هم کمی داغ شده و بوی قهوه هم در فضای خانه بپیچد.

نتیجه گیری

برای خوشبو کردن منزلتان می توانید از هر وسیله ای که دارای عطر باشد نیز استفاده کنید اما در نظر داشته باشید که برای سلامتی بدن ضرر نداشته باشد. همینطور پیشنهاد می کنیم که برای خوشبو کردن منزلتان از مواد طبیعی تر مثل میوه جات استفاده کنید چراکه اصلا مضر نیستند و از طرفی بسیار کم هزینه هستند و همچنین بوی بسیار خوبی هم دارند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی