بازدید 12454
۲

«مایک پنس» در سودای ریاست جمهوری

«مایک پنس» معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین امریکا روز چهارشنبه قویا اشاره کرد که قرار است برای انتخابات ۲۰۲۴ میلادی از سوی حزب جمهوری خواه نامزد شود. این تمایل او در صورتی مطرح می‌شود که ترامپ نیز مایل است دوباره نامزد شود. بر روی کاغذ پنس عالی به نظر می‌رسد: او یک محافظه کار دارای دکترین با تجربه حکومتی و کار اجرایی است و آخرین معاون رئیس جمهوری جمهوری خواه بوده است. با این وجود، او با مشکلاتی در مسیر رئیس جمهور شدن مواجه است.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹ 24 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فرار از واشنگتن پست، نخستین مشکل آن است که بسیاری از جمهوری خواهان هرگز او را به خاطر نقش‌اش در تایید پیروزی جو بایدن در سال ۲۰۲۰ میلادی بر ترامپ نبخشیدند. رای دهندگان جمهوری خواه پنس را تا زمانی که با ترامپ هماهنگ بود دوست داشتند. با این وجود، در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی روزی که پنس پیروزی قانونی بایدن در انتخابات را تایید کرد جایگاه او در میان جمهوری خواهان به شدت خدشه دار شد.

جایگاه او از آن زمان تاکنون تا حدودی بهبود یافته اما هرگز به طور کامل بهبود نیافته است. مشکل دوم پنس آن است که جمهوری خواهان هنوز ترامپ را دوست دارند. مطمئنا جایگاه ترامپ در دو سال گذشته اندکی کاهش یافته است. با این وجود، از هر ۱۰ جمهوری خواه ۸ نفر او را مثبت قلمداد می‌کنند. پنس تنها می‌تواند چنین رقمی از محبوبیتی را برای خود در خواب ببیند!

این مشکل اصلی برای پنس، «لیز چنی» نماینده کنگره یا هر جمهوری خواه دیگری است که در سال ۲۰۲۴ میلادی صراحتا علیه ترامپ موضع گیری کند. اکثر جمهوری خواهان ریاست جمهوری ترامپ را دوست داشتند و هنوز پیروزی قانونی بایدن در سال ۲۰۲۰ را انکار می‌کنند. به همین دلیل است که ترامپ هم چنان نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ میلادی متحمل شکست شود برنده احتمالا یکی از مقلدان او خواهد بود و نه یکی از مخالفانش.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
این کاره نیست
تو جمهوری خواه ها : یا آقاترامپ یا آقا پمپئو
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس