بازدید 8841

بدون داشتن مغازه کسب درآمد کنید

چگونه بدون راه‌اندازی مغازه، امکان کسب درآمد وجود دارد؟ چگونه بدون داشتن مغازه، محصولات را بفروشیم؟ امروزه جواب این سوال، به راحتی آب خوردن داده می‌شود اگر شما هم به دنبال جوابی کامل برای این سوالات هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.اگر شما هم به دنبال جوابی کامل برای این سوالات هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ 24 October 2022

بدون داشتن مغازه کسب درآمد کنید

فروش محصول بدون داشتن مغازه

امروزه راه‌اندازی مغازه و کسب وکار جدید نیازمند سرمایه اولیه زیادی بوده که اکثر افراد توانایی پرداخت آن‌ را ندارند. اجاره مغازه، تامین لوازم اولیه، استخدام فروشنده و تامین هزینه‌های آب، برق و گاز هم مزید بر علت برای عدم شروع کار می‌شوند. از طرفی یکی از ترس ها و نگرانیهای عمده فروشندگان هم از بابت نبودن مشتری کافی برای خرید محصولات است.

بسیاری از مغازه دارها به دلایل بالا و نداشتن هزینه کافی برای اداره مغازه و هم‌چنین نبود مشتری، به آسانی ورشکسته می‌شوند. متاسفانه آنها مجبور به تعطیلی مغازه و انبار کردن محصولات فروخته نشده‌شان می‌شوند. از طرفی افراد باید از طریقی کسب درآمد کنند. اما چگونه بدون راه‌اندازی مغازه، امکان کسب درآمد وجود دارد؟ چگونه بدون داشتن مغازه، محصولات را بفروشیم؟ امروزه جواب این سوال، به راحتی آب خوردن داده می‌شود. قطعا طراحی فروشگاه اینترنتی توسط سایت ساز و فروشگاه ساز پرتال، راهی آسان و به صرفه برای فروش محصولات به صورت آنلاین است.

اگر شما هم به دنبال جوابی کامل برای این سوالات هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

راه‌های فروش محصول بدون داشتن مغازه

بسیاری از افراد به فکر راه‌اندازی کسب‌وکار جدید بوده اما سرمایه کافی برای آن را ندارند. از طرفی برخی از کسب‌وکارها هم دچار رکود شدید شده و مجبور به پایان فعالیت شده‌اند.

اما هر دو دسته، تنها با تامین محصول و با استفاده از راه‌های زیر، به راحتی می‌توانند کسب درآمد کنند:

1.محصولاتتان را به طور مستقیم و خانگی بفروشید

یکی از راه های سخت برای فروش محصولات، پیدا کردن مشتریان خانگی یا مراجعه به مغازه دارها برای خرید است. به این صورت که محصولاتتان را با نشان دادن به فامیل و یا افراد دیگر فروخته و از آن کسب درآمد می‌کنید. یا می‌توانید به مغازه‌های مختلف مراجعه کرده و به صورت عمده فروشی فعالیت کنید. البته توجه داشته باشید که این روش، کمی زمان بر و پر ریسک است. چرا که پیدا کردن مشتریان خانگی و یا مراجعه به مغازه‌های حضوری برای فروش، بسیار سخت است.

2.محصولاتتان را به شکل آنلاین بفروشید

اولین راهی که برای هر نوع کسب‌وکاری به عنوان برگ برنده شناخته شده را می‌توان به فروش آنلاین اشاره کنیم. فروش محصول به شکل اینترنتی تنها با داشتن سایت انجام می‌شود پس میتوان با ساخت وسایت، میتوان به کسب درآمد در خانه پرداخت؛ به این صورت که محصولاتتان را به افراد معرفی کرده و امکان فروش اینترنتی را فراهم کنید.

راه‌های فروش اینترنتی به شرح زیر است:

1.راه اندازی فروشگاه اینترنتی

شاید باورتان نشود، اما طراحی وب سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی، هزاران برابر آسان‌تر از فروشگاه حضوری است. هم‌چنین روشی خوب و به صرفه برای فروش محصولات به شمار می‌رود؛ زیرا اصلا نیازی به هزینه اجاره و سرمایه اولیه ندارد.

شما با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان بارگذاری محصولات و فروش غیر حضوری را هم فراهم می‌کنید. به این صورت که هر محصول را با هر قیمتی وارد سایت کرده و با انجام تکنیک‌های بازاریابی، آن‌ها را می‌فروشید.

بدون داشتن مغازه کسب درآمد کنید

2. همکاری با فروشگاه‌های اینترنتی

برخی از افراد توانایی و زمان کافی برای ساخت و مدیریت سایت اینترنتی شخصی را ندارند. از همین رو فروشگاه‌های بزرگ مختلفی مانند دیجی کالا، آماده فروش محصولاتشان است. شما می‌توانید با ثبت درخواست در فروشگاه‌های بزرگ، حساب فروشنده را دریافت کرده و محصولاتتان را اضافه کنید. سپس در صورت تایید فروشگاه از خدمات و محصولاتتان، فروش محصول را شروع کنید.

3. استفاده از بازاریابی پورسانتی

همکاری در فروش و یا بازاریابی پورسانتی، یکی دیگر از راه‌های فروش محصول بدون مغازه است. بازاریابان پورسانتی خودشان صاحب کسب‌وکار نبوده و حتی تولید کننده هم نیستند؛ فقط وظیفه معرفی محصول و ویژگی‌های آن به مشتریان و در نتیجه جذب آن‌ها برای خرید را دارند. شما می‌توانید برای فروش محصولاتتان، به بازاریابان پورسانتی مراجعه کرده و با خرید هر محصول، مبلغی را به عنوان پورسانت به آن‌ها بدهید.

4. فروش محصول در فضاهای مجازی

در گذشته شبکه‌های مجازی فقط برای ارتباط افراد با یکدیگر استفاده شده و بیش‌تر جنبه سرگرمی داشته است؛ اما امروزه به عنوان منبع درآمد هم از آن استفاده می‌شود. فضاهای مجازی خصوصا اینستاگرام، به دلیل داشتن دامنه ارتباط گسترده، امکان معرفی محصول به افراد مختلفی را فراهم کرده و به شما در فروش محصولاتتان کمک می‌کند. 

اما چگونه در فضای آنلاین فعالیت داشته باشیم؟

قبل از این راه‌های مختلفی که برای فروش محصول بدون هیچ مغازه‌ای ارائه کردیم. حال وقت آن رسیده که برای شروع کار، در ابتدا اقدامات اولیه آن‌ها انجام دهید. تمامی راه‌هایی که در فروش محصول با اینترنت وجود داشته، نیازمند داشتن سایت است.

راه‌های ساخت فروشگاه اینترنتی هم به شکل‌های گوناگونی از جمله سپردن کار به طراح، استفاده از وردپرس و یا مراجعه به فروشگاه سازها انجام می‌شود. از بین این سه راه، مراجعه به فروشگاه ساز را می‌توان روشی آسان‌ و ارزان‌ دانست.

اگر سوال دارید که چطور محصولاتم را بفروشم؟ روش‌های فروش کالا چیست؟ بدانید که مراکز فروشگاه ساز، انواع سایت‌ها را برایتان از قبل طراحی کرده و شما را دچار زحمت برای ساخت نمی‌کند.

یکی از سایت سازهای معتبر در ایران را می‌توان به پرتال اشاره کنیم. پرتال دارای سایت‌های آماده با قالب‌های متنوعی بوده که دست شما را در انتخاب بازتر می‌کند. هم‌چنین امکان ساخت سایت رایگان را هم فراهم کرده و تا هفت روز، به شما اجازه استفاده از سایت بدون هیچ هزینه‌ای را می‌دهد. از همین رو اگر قصد ساخت فروشگاه و یا سایت اینترنتی را دارید، حتما به وب‌سایت پرتال مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی