جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی

تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان ۲ نماد درخواست افزایش سرمایه خود را ثبت کرد و اطلاعیه آن بر روی سایت کدال منتشر گردید.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹ 24 October 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز گذشته و امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.

 

تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده وفتخار

پیرو تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ مبنی بر تصویب افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری افتخار از مبلغ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی و توسعه پرتفوی سرمایه گذاری‌ها، هیئت مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی و توسعه پرتفوی سرمایه گذاری‌ها اقدام نماید.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه خکار

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت ایرکا پارت صنعت از مبلغ ۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۴۵۹,۹۱۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و استفاده از معافیت مالیاتی بند ف تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه فجام

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ هیئت مدیرة شرکت صنعتی جام دارو مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش ارائه گردید.

ثبت افزایش سرمایه سپ

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ افزایش سرمایۀ شرکت پرداخت الکترونیک سامان کی از مبلغ ۸,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۱,۴۴۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۳۴۴۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده‌های وب

پیرو تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ مبنی بر تصویب افزایش سرمایه شرکت داده گستر عصر نوین از مبلغ ۸,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و عدم خروج نقدینگی و همچنین استفاده از معافیت مالیاتی بر اساس مفاد بند (ف) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، هیئت مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ ۲۷,۶۷۷,۳۵۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و عدم خروج نقدینگی و همچنین استفاده از معافیت مالیاتی بر اساس مفاد بند (ف) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور اقدام نماید.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه دسینا

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ هیئت مدیرة شرکت لابراتوار‌های سینادارو مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی ارائه گردید.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه رتاپ

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی  نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ هیئت مدیرة شرکت تجارت الکترونیک پارسیان مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور توسعه، نوسازی و اصلاح اکوسیستم شبکه پرداخت شرکت ارائه می‌گردد.

نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده امید

پیرو افزایش سرمایه شرکت تامین سرمایه امید از مبلغ ۹,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده به شرح جدول ذیل ارائه می‌گردد.  

جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی | سهامداران فولاد بخوانند
 
 

ثبت افزایش سرمایه فولاد

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ افزایش سرمایۀ شرکت فولاد مبارکه اصفهان از مبلغ ۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۲۳۷۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

اعلامیه پذیره نویسی عمومی قتربت

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۱/۰۲/۰۸ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت قند تربت حیدریه از مبلغ ۱۴۷,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، تعداد ۱۰۱,۹۱۴,۵۱۳ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۳,۰۸۵,۴۸۷ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ تعیین شده ست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل