بازدید 3156

حماسه یزدانی کامل نشد، حریف گرج طلا را ربود

کد خبر: ۱۱۴۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱ 22 October 2022

در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در اسپانیا، امیرمحمد یزدانی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره بزرگسالان جهان در دیدار نهایی مقابل گئورگی الباکیدزه از گرجستان به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۸ بر ۴ شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

یزدانی پیش از این در دور مقدماتی این وزن که روز گذشته (جمعه) برگزار شد، در دور نخست استراحت کرد، سپس ۱۵ بر ۵ تالگات سیرباز قهرمان آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۱۷ بر ۷ از سد کوتا تاکاهاشی از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در نیمه نهایی نیز برابر یحیی توماس از آمریکا ۴ بر ۲ پیروز شد و به فینال رسید.

همچنین در دیدار رده بندی وزن ۶۵ کیلوگرم، کیان محمود جانلو تا یک ثانیه مانده به پایان مبارزه با نتیجه ۸ بر ۸ پیش بود، با قرار گرفتن در خاک حریف ۲ امتیاز از دست داد که این موضوع با اعتراض شدید کادر فنی ایران همراه بود و آن ها معتقد بودند زمان قانونی مبارزه به پایان رسیده است. پس از بازبینی فیلم، اعتراض کادر ایران پذیرفته نشد تا این مبارزه در نهایت با شکست ۱۱ بر ۸ محمودجانلو و ناکامی در کسب مدال برنز به پایان برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست