بازدید 2753

اشتوتگارت درخانه دورتموند گلباران شد، مونیخ برد

کد خبر: ۱۱۴۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳ 22 October 2022

در ادامه بازی‌های یازدهمین هفته از بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) 5 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌‌های بایرن مونیخ و دورتموند به پیروزی رسیدند.

بایرن مونیخ در خانه هوفنهایم با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد. جمال موسیالا (17) و اریک ماکسیم چوپو موتینگ (38) گل‌های ششمین پیروزی فصل باواریایی‌ها را به ثمر رساندند تا این تیم با 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد.

دورتموند هم در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک موفق شد میهمان خود اشتوتگارت را با نتیجه 5 بر صفر در هم بکوبد. جود بلینگهام دو بار (2 و 53)، نیکلاس زوله (13)، جیووانی رینا (44) و یوسوفا موکوکو (72) گل‌های این بازی را برای دورتموند به ثمر رساندند. دورتموند با کسب ششمین پیروزی‌اش 19 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد.

همزمان با این بازی‌ها بایرلورکوزن که مهاجم ایرانی‌اش سردار آزمون را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، در ورزشگاه بی‌آره‌نا برابر میهمانش ولفسبورگ به تساوی 2-2 بسنده کرد. موسی دیابی (17) و ژرمی فریمپونگ (75) برای لورکوزن و روبرت آندریخ (28 گل به خودی) و ماکسیمیلیان آرنولد (54- پنالتی) برای ولفسبورگ گلزنی کردند. با احتساب این نتیجه، لورکوزن با 9 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

در دو بازی دیگر نتایج زیر رقم خورد:

فرایبورگ 2 - وردربرمن صفر
آگزبورگ 3 - لایپزیگ 3

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت 20 مونشن‌گلادباخ پذیرای اینتراخت فرانکفورت خواهد بود.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، یونیون برلین با 23 امتیاز، بایرن مونیخ با 22 امتیاز و فرایبورگ با 21 امتیاز اول تا سوم هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست