بازدید 3292

بارش باران و برف در مناطقی از کشور

کد خبر: ۱۱۴۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 22 October 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال استان‌های کرمانشاه، همدان و قزوین بارش پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه طی این روز در مناطق ساحلی گیلان و غرب مازندران بارش‌ها شدت بیشتری دارند، ادامه داد: امروز وزش باد همراه با کاهش دما در نوار شمالی به‌ ویژه سواحل شمالی و شمال شرق رخ می‌دهد و در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات در اردبیل بارش باران و برف انتظار می‌رود.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: فردا در استان‌های اردبیل، گیلان، غرب مازندران، ارتفاعات استان‌های گلستان و سمنان شاهد بارش باران هستیم و بارش در شمال غرب و شمال شرق کاهش پیدا می‌کند و به‌ صورت پراکنده ادامه می‌یابد.

وی گودرزی با بیان اینکه امروز و فردا دریای خزر مواج است، افزود: از این رو احتمال آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی وجود دارد، اختلال در ترددهای دریایی و خطرغرق شدن شناورهای سبک و تفریحی در سواحل استان مازندران و گیلان وجود دارد و فعالان دریایی تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

گودرزی با اعلام هشدار سطح نارنجی در مورد شدت بارش ها متذکر شد: در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل ، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش ها به نسبت شدیدتر است و احتمال گرفتگی معابر و رانش زمین وجود دارد و حتما رانندگانی که قصد تردد در این مناطق را دارند تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

این کارشناس سازمان هواشناسی در رابطه با آخرین وضعیت جوی چند روز آینده تهران بیان کرد: امروز بعد از ظهر در بیشتر مناطق تهران به ویژه غرب و جنوب استان احتمال گرد و خاک وجود دارد و بیشینه دمای امروز پایتخت به ۲۹ درجه بالای صفر می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس