جزییات آمار هفتگی معاملات قراردادهای آتی منتشر شد

افزایش ۶.۷ درصدی حجم قراردادهای آتی

در بازار قراردادهای آتی در هفته پایانی مهر نزدیک ۸۱ هزار قرارداد به ارزش ۳۷۳ میلیارد تومان میان معامله گران دست به دست شد که نسبت به هفته قبل از آن، رشد ۶.۷ درصدی در حجم قرارداد را مشاهده کرد. سهم زعفران از حجم قراردادهای آتی، نزدیک ۷۱ هزار قرارداد به ارزش بیش از ۲۸۴ میلیارد تومان بود.
کد خبر: ۱۱۴۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴ 22 October 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از کالاخبر، ۸۰ هزار و ۸۴۷ قرارداد آتی به ارزش بیش از ۳۷۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان در بازار مشتقه در هفته منتهی به ۳۰ مهر دست به دست شد. بیشترین سهم معاملات بازار قراردادهای آتی در هفته ای که سپری شد، متعلق به زعفران با ۷۱ هزار و ۲۰۳ قرارداد به ارزش بیش از ۲۸۴ میلیارد تومان برای سه موعد تحویلی آبان، دی و اسفند سال ۱۴۰۱ بود.

برای صندوق طلا نیز ۷ هزار و ۵۲۰ قرارداد به ارزش بیش از ۸۵ میلیارد و ۶۵۷ میلیون تومان در سه موعد تحویلی مهر، آذر و بهمن ۱۴۰۱ در هفته منتهی به ۲۲ مهر دست به دست شد.

نقره هم با دست به دست شدن ۲ هزار و ۱۲۴ قرارداد به ارزش ۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان در سه موعد تحویلی مهر، آذر و دی ۱۴۰۱ روبه رو بود.

از لحاظ حجم و ارزش، زعفران به ترتیب با سهم ۸۸ درصدی و ۷۶ درصدی بیشترین سهم را از کیک معاملات قراردادهای آتی در اختیار داشت و صندوق طلا با سهم ۹ درصدی از حجم کل و ۲۳ درصدی از ارزش کل در جایگاه دوم قرار داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست