بازدید 22217

واکنش ضرغامی به تحریم کانادا: تعطیلات کجا برم؟!

عزت‌الله ضرغامی پس از آن‌که دولت کانادا نام او را در فهرست تحریم‌های جدید قرار داد، ‌گفت: بیش از ۱۰ سال است تحریم اروپا هستم، تحریم کانادا هم به آن اضافه شد. حالا تعطیلات آخر هفته کجا باید برم؟!
کد خبر: ۱۱۴۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ 22 October 2022

به گزارش «تابناک»، دولت کانادا به تازگی شش فرد از جمله سیدعزت‌الله ضرغامی و چهار نهاد دیگر از ایران را به بهانه نقض حقوق بشر در فهرست تحریم قرار داده است. ضرغامی که اکنون مسؤولیت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دولت سیزدهم به عهده دارد در واکنش به این تحریم در توئیتر نوشت: «بیش از ۱۰ سال است که تحریم اتحادیه اروپا هستم. دیروز هم تحریم کانادا به آن اضافه شد. حالا تعطیلات آخر هفته کجا باید برم؟! واقعا؟»

او در این توئیت تصاویری از سفر اخیرش به شهرستان‌های استان اصفهان منتشر کرده و ادامه داده است: «دیروز با مردم و گردشگران در قمصر، نظنز، ابیانه و زائران آقا علی عباس بودم. کانادا کیلو چند؟!»

ملانی جولی، وزیر خارجه کانادا روز چهارشنبه اعلام کرد: کانادا به دلیل «نقض حقوق بشر» از سوی ایران، تحریم‌هایی را علیه شش شخص و چهار نهاد ایرانی اعمال کرده است.

شورای نگهبان و مجلس خبرگان از جمله نهادهای تحریم‌شده هستند. نام حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، محمد کرمی، صغری خدادای، عزت‌الله ضرغامی، سید مجید میراحمدی و عباس علی کدخدایی نیز در این فهرست به چشم می‌خورد.

اتحادیه اروپا در سال ۱۳۹۱ ۱۷ مقام ایرانی را به بهانه آنچه "نقض فاحش حقوق بشر" خوانده، در فهرست تحریم‌های خود قرار داده بود و عزت‌الله ضرغامی که آن زمان مسؤولیت سازمان صدا و سیما را به عهده داشت، از جمله افرادی است که نامش در آن فهرست جای گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۸۷
انتشار یافته: ۲۰
متاسفانه دولت های اروپایی و آمریکایی یا سهوا و یا عمدا اشتباه بزرگی مینمایند و این اشنباه در اینجاست که باید فرزندان و خانواده مسئولین را تحریم کنند و نه مسئولین را
زیرا کجای دنیا بهتر از ایران که مسئولین پول بیت المال را بدون هیچ گونه حساب و کتابی به جیب بزنند و برای خانواده هایشان در آن سر دنیا بفرستند تا خانواده و فرزندانشان در رفاه زندگی کنند
ببین چیکار کردی که تحریمت کردن
آقای ضرغامی جناب خاوری از شما هم دوتیشه تر بود
ویلای شمال
تعطیلات رو ولش کن، برای مهاجرت ناگهانی کجا رو داری که بری؟
بترسید از زمانی که خودتان و تمام خانواده هایتان توسط تمام کشورهای دنیا تحریم شوید و مردم اعتراض بزرگی کنند!!!
کاش نظر واقعی ایشان و سایر مدیران ارشد کشور اینطور بود.
چه واکنش‌های بچگانه‌ای!

چه ادبیات‌ سبکی
این عکس از محوطه محل کار ایشان است یا منزل ایشان؟
اگر منزل است که نیازی با اروپا و کانادا رفتن نیست در همین باغ منزل کیف زندگی را دارد.
امریکای جنوبی پذیرای شماست
شماها تعطیلات به همان ویلاهای لاکچری خودتان تشریف ببرید و اینقدر خوشمزگی نکنید...
کانادا رفتن اشکالی نداره. هر شهروندی حق داره به هر کجای دنیا که دلش خواست سفر کنه. مشکل مسئولین ما اینه که از صبح علی‌الطلوع که از خواب پا میشن شعار مرگ بر غرب رو برای ما ملت سر میدن ولی خودشون و فک و فامیل یواشکی زیرابی میرن و سر از غرب فاسد در میارن. ویلا های میلیاردی اغازاده ها در کانادا از پول بیت المال ساخته شده.
آقای ضرمامی قیمت کانادا را میتوانید از دیگر دوستان و نزدیکان بپرسید حتما به شما خواهند گفت. هیچ وقت حرفی نزدید که اگر بعدها مثل آن سردار در باشگاه بدنسازی مختلط دیده شدید به جای جواب درست مجبور باشید جواب سربالا بدهید یا مثل استاد بزرگ اقای خاوری که دارای لوح تقدیر امر به معروف و نهی از منکر داشت الان با میلیاردها تومان پول مردم بدبخت ایران با شلوارک در کانادا صفا میکنه یا مثل هزاران نفر فرد مشابه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
اگه کانادا دلسوز ملته چرا دزدا رو پس نمیده ؟
من شرمنده بچه هامم تو به فکر تعطیلات اخر هفته
خوش بحالت
اینم خیلی دوست داره ادای احمدی نژاد رو در بیاره و هر چند وقت یه بار از این خوشمزگی ها می کنه ولی احمدی نژاد کجا ، این کجا
خدا یا ممنونیم ازت
معلومه آقازاده ایشون جای بهتری ار کانادا سراغ دارند
اینها تحریم میشن اما بچه هاشون که تحریم نیستن و میرن!
نگران نباش همونطور که از صداسیما کردنت وزیر گردش گری فردا هم میکننت وزیر خارجه و همه جا میری. تخصص کیلویی چنده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها