بازدید 3064

برخورد تریلر با پُل در جاده خاوران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، از مصدومیت یک شهروند در حادثه برخورد تریلر حمل بار با پل در جاده خاوران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ 20 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، جلال ملکی گفت: یک مورد حادثه برخورد تریلر با پل، در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، زیر پل سیمان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که در پی آن بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این تریلر حامل دو دستگاه تانکر بزرگ و در حال حرکت در مسیر بود که ناگهان با یک پل برخورد کرد و در پی آن بار تریلر که تانکرهای خالی بود به کف پل گیر کرده و به همین دلیل یکی از تانکرها به کف خیابان سقوط کرده و با کامیونی که در حال حرکت در پشت سر این تریلر بود، برخورد کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: برخورد تانکر با کامیونت موجب شد، راننده ۵۵ ساله در کابین محبوس و از ناحیه پا مصدوم شود که آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش اتاقک کامیونت کرده و این راننده را از داخل کابین خارج کردند.

وی با بیان اینکه همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند، گفت: با تحویل مصدوم به اورژانس، محل حادثه به عوامل مربوطه تحویل داده شد. آتش‌نشانان نیز پس از پایان عملیات محل حادثه را به مقصد ایستگاه‌های خود ترک کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی