بازدید 3711

طرح های کابینت ام دی اف ترک و مراکز فروش آن

کابینت یکی از ملزومات در آشپزخانه می باشد که از کیفیت و براقیت خاصی نیز برخوردار بوده است و این کالاها در اندازه های کوچک و بزرگ نیز وجود دارند.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹ 19 October 2022

زمانی که برای تهیه یک کابینت ام دی اف ترک به بازار مراجعه می کنید سوالات مختلفی ذهن شما را درگیر خود می کند از جمله اینکه کدام کابینت بهتر است و می تواند آشپزخانه من را زیباتر و خاص تر نشان دهد؟

خوب این موضوع سلیقهای است اما نوع ترک یقینا می تواند یکی از انتخابهای شما باشد این کابینتها با داشتن کالیته رنگی بر روی روکش خود می توانند رنگ های زنده تر و پویاتری را برای شما ایجاد کنند در واقع زمانی که چراغهای آشپزخانه تان را روشن می کنید به خوبی متوجه می شوید که شفافیت و یکدستی چقدر موضوع مهمی بوده که تا این حد طراحان برای آن وقت گذاشته و آن را طراحی نموده اند همچنین متریال HIGH GLOSS موجود در این کابینتها سبب شده تا دکوراسیون شما هماهنگی بهتری را با محیط و فضای شما پیدا کند.

طرح های کابینت ام دی اف ترک و مراکز فروش آن

به این مهم باید ویژگی ضد خش بودن و آنتی باکتریال بودن این روکشهای کابینت ام دی اف ترک را نیز باید اضافه کنیم که سبب می شود تا این ملزومات آشپزخانه در برابر نور خورشید هیچ گونه واکنشی را از خود نشان ندهند و تا سالهای متمادی همچنان کیفیت شان را حفظ کنند.

ویژگی بعدی که این محصول صادراتی را متمایز می کند تنوع طرح و رنگ بسیار جذاب آنهاست در واقع این طرحها به قدری بی نظیر هستند تا بتوانند هر سلیقه ای را راضی نگه دارند در واقع همین ویژگی آنهاست که سبب شده تا این مدلها به عنوان یکی از محبوب ترین نمونه های مدرن و امورزی محسوب شوند.

کابینت ام دی اف کلاسیک

هر کدام از کابینتها که کابینت ام دی اف پیش ساخته محسوب می شود بر اساس جنس، متراژ و سبک آن تقسیم بندی می شود: 1- مدرن 2- ممبران یا همان کلاسیک 3- نئو کلاسیک 4- پولیش کابینت مدرن دارای جنسهای زیر است: 1- ام دی اف مات 2- هایگلاس یا ام دی اف براق 3- هایگلاس مات که هر کدام با متریالهای مخصوص ساخته می شوند و در آخر کابینت را با همان نام صدا می زنند.

امروزه از ورق پی وی سی در صنعت کابینت سازی استفاده بسیاری می شود. ورقهای ام دی اف پی وی سی نوعی پلاستیک بحساب می آید که می شود با آن بدنه کابینت و کمدها را ساخت و اکثرا سفید رنگ است. ورق پی وی سی ضد آب است که هرکجا نیاز به دکور باشد می توان از آن استفاده کرد.

طرح های کابینت ام دی اف ترک و مراکز فروش آن

کابینت ام دی اف کلاسیک مقاوم چوب روسی در برابر رطوبت هستند و در مکانهایی مانند: روشوییهای کابینتی، کمد حمام، کمد استخر و آزمایشگاه ها که در آنجا رطوبت وجود دارد استفاده می شود.

مزایای کابینت پی وی سی: - ضد آب است و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. - مقاومت زیادی در برابر موریانه دارد. - سبک است. معایب کابینت پی وی سی: - هزینه بالایی دارد. - طرح و تنوع رنگی محدودی دارد.

کابینت ام دی اف براق

یکی از پر طرفدار ترین جنسهایی که بیشتر افراد آن را برای آشپزخانه های خودشان به کار می گیرند کابینت ام دی اف براق با دستگیره کابینت فلزی بوده که به نوعی آن را فایبر گلاس نیز می نامند. اگر چه این محصول دارای دوام و عمر بالایی می باشد اما اگر دچار آسیب و شکستگی شود تعمیر آن کمی مشکل می شود.

یکی از مواردی که باعث افزایش زیبایی این محصول شده است سطح صاف و براق آن بوده که بسیار کاربرد آن را چندین برابر کرده است. بلازم به ذکر است کابینتهایی تهیه کنید ک رنگ و مدل آن به دکوراسیون داخلی منازل شما همخوانی داشته باشد.

طرح های کابینت ام دی اف ترک و مراکز فروش آن

اغلب رنگهای خنثی مشکی و کابینت ام دی اف براق به تمامی دکوراسیونها هماهنگی دارند و برخی برای زیبا تر شدن ترکیبی از چند رنگ برای نصب کابینتهایشان استفاده می کنند. اگر دارای آشپزخانه کوچکی هستید بهتر است از کابینتهایی استفاده کنید که به صورت لمسی و بدون دسته می باشند چرا که این نوع می تواند فضای داخلی محیط را برای شما افزایش دهند.

بهتر است بدانید یکی از مدلهایی که امروزه از بازار خرید و فروش بالایی برخوردار می باشد کابینت ام دی اف با طرح چوب با دستگیره کابینت برنزی می باشد که دارای زیبایی فراوان و فوق العاده ای می باشد این طرح می تواند فضای آشپزخانه شما را خاص تر و لاکچری تر نشان دهد. اگر محیط آشپزخانه شما از نور کمتری برخوردار می باشد بهتر است از نوعی که از جنس گلاس هستند استفاده کنید چرا که این مدل دارای براقیت زیادی بوده و می تواند انعکاس نور را به خوبی داشته باشد

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی