بازدید 2439
۱

مدارس غیردولتی رتبه‌بندی می‌شوند

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش از رتبه‌بندی مدارس غیردولتی و چگونگی فرایند اجرای آن خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹ 17 October 2022

به گزارش تابناک، احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش با تاکید بر ضرورت تربیت دانش‌آموزان تمام ساحتی اظهار کرد: مدارس غیردولتی باید فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را با سند تحول بنیادین همسو کنند.

وی افزود: از امسال رویکردهای تربیتی و فرهنگی را در ردیف ملاک‌های ارزیابی و رتبه‌بندی و همچنین تعیین الگوی شهریه مدارس قرار داده‌ایم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش از رتبه‌بندی مدارس غیردولتی خبر داد و گفت: فرایند اجرای این برنامه از ابتدای امسال آغاز و شاخص‌ها تعیین شده است که به‌زودی طی بخشنامه‌ای به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

محمودزاده ادامه داد: دو شاخص گذاری انجام می‌دهیم؛ یک شاخص گذاری مربوط به موضوع رتبه‌بندی و دیگری ارزیابی ما از استان‌هاست. ما قصد داریم استان‌ها را ارزیابی و رتبه عملکردی آنها را در مقایسه با دیگر استان‌ها مشخص کنیم. این شاخص‌گذاری‌ها هم در حوزه آموزش و هم پرورش انجام خواهد شد.

وی درباره میزان شکایات و تخلفات رسیدگی شده در جریان ثبت‌نام مدارس غیردولتی گفت: خوشبختانه امسال روند تعیین و میزان شهریه مدارس غیردولتی به خوبی اطلاع رسانی شد. توافقاتی نیز با موسسان صورت گرفته بود که رقم اعلامی شهریه با رقم دریافتی از والدین یکی باشد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش ادامه داد: قصد داریم امسال برای اولین بار نظرسنجی انجام دهیم که بر اساس آن به صورت پایلوت برای خانواده‌ها پیامک ارسال و از آنها سوال می‌کنیم که چه میزان شهریه پرداخته کرده‌اند تا درصد انحراف از مسیر را پیدا کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بچه های سران نظام کدوم مدرسه میرن بگین آحاد مردم هم همانجا ثبت نام کنن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار