بازدید 3921
۲

عاملان خرابکاری‌های اخیر باید مجازات شوند

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: عاملان اغتشاشات و خرابکاری های اخیر که باعث خسارت به بیت المال و برهم ریخته شدن نظم عمومی در استان شدند، باید هرچه سریع تر مجازات شوند.
کد خبر: ۱۱۴۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲ 17 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه یکشنبه در آیین سالروز تشریف فرمایی رهبر معظم انقلاب به بخش چهاردانگه در مسجد روستای اورست ساری افزود: مهم ترین داشته و تکیه گاه این نظام مقدس مردم هستند و پوزه اغتشاشگران در اتفاقات اخیر با همراهی نکردن مردم با آنان بار دیگر به خاک مالیده شد.

وی با بیان این که، اغتشاشگران خسارت هایی به بیت المال زدند اما تحرکات آنان راه به جایی نبرد، گفت: اغتشاشگرانی که به عنوان عاملان خرابکاری بودند مجازات شوند و خسارت هایی که به بار آوردند را باید بپردازند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: یک کدام از این اغتشاشگران زمانی که دستگیر شدند به گفته خودشان اهل نماز نبودند و مواد مخدر و مشروبات الکلی استفاده کردند و به خیابان ها آمدند.

آیت الله لائینی در ادامه تصریح کرد: بسیار مفتخر هستیم که بعد از ۲۸ سال از سفر با خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به روستای اورست، آیینی به همین مناسبت برگزار شده و مسئولان ارشد استان برای بررسی مشکلات و شنیدن حرف مردم این منطقه این سفر را تدارک دیدند.

امام جمعه ساری افزود: تصمیماتی که استاندار و مسئولان ارشد مازندران برای رفع مشکلات مردم منطقه می گیرند به طور حتم در گام اجرایی قرار خواهد گرفت.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان این که، دولت سیزدهم پای حرف خود برای خدمت رسانی به مردم ایستاده است، گفت: یکی از مشکلات روستا اورست پل ورودی آن است که مسئولان قول دادند که این پل حداکثر تا پایان سال جاری یا بهار سال آینده به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: توسعه بافت روستا و تامین آب کشاورزی از دیگر مشکلات روستای اروست است که از مسئولان امر می خواهم برای رفع این دغدغه ها اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: تامین نهاده های دامی و تامین علوفه از دیگر نگرانی های مردم این منطقه است و امیدواریم با پیگیری های مسئولان دل شما مردم عزیز اورست شاد شود.

به گزارش ایرنا، سفر روز گذشته استاندار مازندران به بخش چهاردانگه شهرستان ساری که با همراهی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مازندران و همچنین شماری از مسوولان شهرستان ساری صورت گرفت، با حضور در گلزار شهدا کیاسر و ادای احترام به ۱۵ شهید این شهر آغاز شد.
حسینی‌پور همچنین پس از قرائت فاتحه به دیدار چند تن از والدین شهید حاضر در گلزار شهدا کیاسر رفت و از آنان دلجویی کرد.

دیدار با اقشار مردم چهاردانگه، بازدید از روستای اروست، بازدید از خدمات درمانی و دندان‌پزشکی گروه های جهادی به اهالی روستای اروست و حضور در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه حسینی پور به بخش چهاردانگه ساری بود.

همچنین استاندار مازندران به مناسبت فرارسیدن سالروز حضور تاریخی رهبر معظم انقلاب در روستای اروست بخش چهاردانگه ساری در ۲۴ مهرماه ۱۳۷۴، با همراهی معاونین استاندار در ویژه برنامه این آیین حضور یافت.

در این سفر همچنین مدیران با حضور در روستاهای این منطقه، مسائل و مشکلات این روستاها را بررسی کردند.

همچنین میز خدمت دستگاه های اجرایی استان در کیاسر همزمان با سفر استاندار مازندران به منطقه برای رسیدگی به مسائل مردم دایر شد.

چهاردانگه یکی از بخش‌های شش‌گانه شهرستان ساری است و بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت آن در سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۷ هزار و ۳۷۶ نفر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۲
خیلی عالی نظرتون منتها کی قرار مشولین دزد و اختلاس و دروغگو و رانت خوار مجازات بشن ما سالهاست منتظر محاکمه مسولین و مدیران هستیم
احسنت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست