واکنش عضو کمیسیون حقوقی مجلس به هک صداوسیما

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در پارلمان در واکنش به هک صدا و سیما به دیده‌بان ایران گفت: مواردی شبیه به هک صدا و سیما در جنگ الکترونیک رخ می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵ 11 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از دیده‌بان ایران، حواشی هک صدا و سیما و پخش تصاویر ساختارشکنانه آن هم از خبر سراسری ساعت ۲۱ همچنان ادامه دارد. برخی در این رابطه عقیده دارند که یک نفوذ آشکار در صدا و سیما شکل گرفته و باید مسؤولان امنیتی به این موضوع بپردازند.

در همین رابطه یک نماینده مجلس بر این باور است که؛ اتفاق پیش آمده در شبکه یک سیما را باید به لحاظ جنگ الکترونیک مورد بررسی قرار داد.

حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده رباط کریم و بهارستان درباره هک اخبار سراسری شبکه یک سیما در گفتگو با سایت دیده بان ایران بیان داشت: به هرحال این هم جنگ الکترونیک دشمن است. این اتفاق هم ممکن است همیشه رخ دهد. کما اینکه خیلی‌ها هستند سایت‌های نظامی اسرائیل و جا‌های دیگر را هک می‌کنند.

این نماینده اصولگرای پارلمان در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با دیده‌بان ایران با توصیه به مسؤولان تأکید کرد: هک صداو سیما واقعیت دارد، ما باید حواسمان جمع‌تر باشد و خودمان را در این زمینه بیشتر تقویت کنیم و خیلی دقت کنیم که در کمند این‌ها واقع نشویم. طبیعتا ما هم ممکن است در محک چنین چیزی واقع بشویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل