بازدید 3376

بارش باران و کاهش محسوس دما در استان‌های شمالی

کد خبر: ۱۱۴۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ 11 October 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای برخی مناطق گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌ها در سواحل غربی دریای خزر و شرق اردبیل شدت می‌یابد، ادامه داد: در بخش‌هایی از شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش باران و گاهی رعدوبرق را شاهد هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه جمعه در برخی مناطق شمال غرب و نیمه غربی سواحل دریای خزر ادامه بارش‌ها را انتظار داریم، افزود: شنبه در بخش‌هایی از استان‌های گیلان و اردبیل بارش پراکنده رخ می‌دهد.

رفیعی با اشاره به اینکه سه‌شنبه و چهارشنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر شاهد کاهش محسوس دما هستیم، اظهار کرد: امروز نیمه شرقی دریای خزر، چهارشنبه و پنج شنبه نیمه‌غربی دریای خزر و از چهارشنبه تا اوایل وقت پنج‌شنبه غرب خلیج فارس مواج است که با توجه وزش باد شدید در این مناطق با افزایش ارتفاع موج مواجه هستیم که فعالان دریایی و صیادان باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.

وی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری است و گاهی برای آن وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۹ و کمینه دما ۱۹ درجه بالای صفر است و فردا به ۱۸ درجه می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار