بازدید 20480
با تحولات منطقه و جهان

اعلام تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران/ احضار سفیر انگلیس به وزارت خارجه/ حملات گسترده سایبری به فرودگاه‌های آمریکا/ گزارش جدید آژانس از برنامه هسته‌ای ایران

اعلام تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران، احضار سفیر انگلیس به وزارت خارجه، حملات گسترده سایبری به فرودگاه‌های آمریکا، گزارش جدید آژانس از برنامه هسته‌ای ایران و لایحه قانونگذاران آمریکایی برای توقف فروش تسلیحاتی به عربستانT از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ 11 October 2022

اعلام تحریم های جدید انگلیس علیه ایران/ احضار سفیر انگلیس به وزارت خارجه/ حملات گسترده سایبری به فرودگاه های آمریکا/ گزارش جدید آژانس از برنامه هسته ای ایران

بین الملل تابناک: اعلام تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران، احضار سفیر انگلیس به وزارت خارجه، حملات گسترده سایبری به فرودگاه‌های آمریکا، گزارش جدید آژانس از برنامه هسته‌ای ایران و لایحه قانونگذاران آمریکایی برای توقف فروش تسلیحاتی به عربستانT از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

اعلام تحریم های جدید انگلیس علیه ایران

در ادامه مواضع مداخله‌جویانه کشورهای غربی و حمایت از اغتشاشگران، دولت انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد تحریم‌های جدیدی را علیه «پلیس امنیت اخلاقی و مقامات ارشد امنیتی و سیاسی ایران» اعمال کرده است.

در این بیانیه ضمن طرح اتهامات علیه پلیس امنیت اخلاقی ایران، آمده است: «بریتانیا امروز پلیس امنیت اخلاقی ایران را کامل و همچنین رئیس آن محمد رستمی چشمه‌گچی و حاج احمد میرزایی رئیس بخش تهران (رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران) را تحریم کرد.»

در ادامه این بیانیه ادعایی ذکر آمده که بریتانیا همچنین امروز تحریم‌هایی را علیه پنج مقام سیاسی و امنیتی مهم در ایران به دلیل ارتکاب نقض جدی حقوق بشر اعمال می‌کند که شامل این افراد است: «غلامرضا سلیمانی، رئیس نیروی بسیج (مستضعفین) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئول امنیت داخلی ایران؛ حسن کرمی، فرمانده واحد یگان ویژه نیروی انتظامی ناجا؛ حسین اشتری، فرمانده کل نیروی انتظامی ایران.»

اعلام تحریم های جدید انگلیس علیه ایران/ احضار سفیر انگلیس به وزارت خارجه/ حملات گسترده سایبری به فرودگاه های آمریکا/ گزارش جدید آژانس از برنامه هسته ای ایران

طبق بیانیه دولت انگلیس، این فهرست همچنین شامل «لیلا واثقی، فرماندار سابق شهر قدس و حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان خوزستان و جانشین قرارگاه کربلا» می‌شود.

لندن در این بیانیه مداخله‌جویانه درباره اغتشاشات اخیر، به نام مردم ایران و در حمایت از اغتشاشگران ادعا کرده «نیروی بسیج، یگان ویژه ناجا و پلیس ایران در سطح وسیع‌تر نقش محوری در سرکوب اعتراضات در سراسر ایران در هفته‌های اخیر و همچنین اعتراضات مربوط به سوخت در سال ۲۰۱۹ ایفا کرده‌اند.»

در این بیانیه ادعایی، جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس با گرفتن ژست دلسوزانه مدعی شد: بریتانیا در کنار مردم ایران که شجاعانه خواستار پاسخگویی از سوی دولتشان و رعایت حقوق انسانی خود هستند، می‌ایستد.» وی در ادامه طرح اتهامات بی‌اساس خود، ادعا کرده «تحریم‌ها حاوی این پیام به مقامات ایران است که لندن آن‌ها را مسئول سرکوب و خشونت علیه مردم می‌داند.»

به نوشته این بیانیه، این تحریم‌ها به این معناست که افراد مذکور نمی‌توانند به بریتانیا سفر کنند و هر دارایی که در بریتانیا دارند یا توسط افراد بریتانیایی در هر کجای این کشور نگهداری می‌شود، مسدود خواهد شد.

پیشتر همچنین وزارت خارجه انگلیس، کاردار سفارت ایران را به دلیل آنچه «سرکوب خشونت‌آمیز اعتراضات» نامید، فراخواند.

احضار سفیر انگلیس به وزارت خارجه

پیرو اعلام تحریم‌های خودسرانه و بی اساس لندن علیه چند مقام و واحدی از یک نهاد جمهوری اسلامی ایران، سفیر انگلیس ساعتی قبل از سوی مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.

در این ملاقات مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به انگلیس به دلیل مداخله در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران به سفیر اعلام و اقدام مداخله جویانه این کشور قویا محکوم شد.

اعلام تحریم های جدید انگلیس علیه ایران/ احضار سفیر انگلیس به وزارت خارجه/ حملات گسترده سایبری به فرودگاه های آمریکا/ گزارش جدید آژانس از برنامه هسته ای ایران

مقام وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد، هم مبانی و هم اصل تحریم‌های خودسرانه اعلام شده توسط انگلیس، هر دو مخدوش و برای جمهوری اسلامی ایران بی ارزش است.

به سفیر اعلام شد، جمهوری اسلامی ایران حق خود را برای اقدام متقابل محفوظ می دارد. سفیر اظهار داشت مراتب را بلافاصله به لندن منعکس خواهد کرد.

حملات گسترده سایبری به فرودگاه های آمریکا

رسانه‌ها غروب دوشنبه به وقت تهران از حملات سایبری به برخی از فرودگاه‌های بزرگ آمریکا خبر دادند.

به گزارش وبگاه شبکه خبری «ای بی سی نیوز» یک مقام ارشد آمریکایی تایید کرد که برخی از بزرگترین فرودگاه‌های این کشور، هدف حملات سایبری قرار گرفته‌اند. این مقام آمریکایی که به هویت وی اشاره‌ای نشده، مدعی شد که این حملات از داخل روسیه صورت گرفت.

این مقام آمریکایی توضیح داد، در این حملات سایبری، بخش کنترل تردد هوایی، ارتباطات و هماهنگی خطوط هوایی داخلی یا امنیت حمل و نقل هدف قرار نگرفتند بلکه حمله به دامنه‌های وبگاه‌ها که زمان انتظار و ازدحام فرودگاه را گزارش می‌کنند، صورت گرفت.

اعلام تحریم های جدید انگلیس علیه ایران/ احضار سفیر انگلیس به وزارت خارجه/ حملات گسترده سایبری به فرودگاه های آمریکا/ گزارش جدید آژانس از برنامه هسته ای ایران

این حملات برای اولین بار در فرودگاه «لاگاردیا» در نیویورک صورت گرفت؛ اما فرودگاه‌های دیگر نیز بلافاصله اعلام کردند که آماج حمله سایبری قرار گرفتند. وبگاه‌های «فرودگاه بین‌المللی دی موین» در آیووا، «فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس» و «فرودگاه بین‌المللی شیکاگو» صبح دوشنبه به وقت محلی، هدف این دور از حملات سایبری قرار گرفتند.

این منبع خبری از تلاش مهندسان و برنامه نویسان در حل مشکلات پیش آمده در برخی فرودگاه‌های آمریکا خبر داد.

هیچ یک از مقام‌های روسیه تاکنون واکنشی به ادعای تازه آمریکا در زمینه این حملات سایبری نشان نداده‌اند.

وبگاه شبکه خبری «بلومبرگ» نیز نوشت، یک گروه هکری طرفدار روسیه مدعی مختل کردن وبگاه‌های برخی فرودگاه‌های آمریکا شده است.

این گروه که «کیلنت» نام دارد، در ماه‌های اخیر یکسری حملات سایبری علیه اهداف غربی انجام داد و موقت برخی از وبگاه‌های دولتی آمریکا را هک کرد.

چندی قبل نیز هکرها یک حمله سایبری علیه ۱۵۰ سازمان دولتی، اندیشکده و ... انجام دادند. به دنبال این حمله، شرکت معروف «مایکروسافت» در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حمله از سوی گروه نوبلیوم انجام گرفت و نهادهای دولتی، اندیشکده‌ها، مراکز مشاوره و سازمان‌های غیردولتی هدف قرار گرفتند.

این شرکت بزرگ فناوری آمریکا اعلام که این موج از حملات، تقریباً سه هزار حساب پست الکترونیکی و ۱۵۰ سازمان مختلف را مورد هدف قرار داد.

گزارش جدید آژانس از برنامه هسته ای ایران

 آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی که به رویت رویترز رسیده مدعی شده ایران فرایند غنی‌سازی اورانیوم با سومین آبشار از سانتریفیوژهای پیشرفته نسل ششم که اخیراً در تأسیسات نطنز نصب شده را آغاز کرده است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش از این در گزارش خود در روز نهم شهریورماه، غنی‌سازی در دومین آبشار از سه آبشار سانتریفیوژی نسل ششم را گزارش داده بود. 

اعلام تحریم های جدید انگلیس علیه ایران/ احضار سفیر انگلیس به وزارت خارجه/ حملات گسترده سایبری به فرودگاه های آمریکا/ گزارش جدید آژانس از برنامه هسته ای ایران

این نهاد بین‌المللی ۱۲ مرداد ماه در گزارشی به اعضای خود اعلام کرده بود که ایران فرایند نصب سه آبشار از سانتریفیوژهای IR-۶ در کارخانه غنی‌سازی سوخت نطنز را به پایان رسانده است.

خبرگزاری رویترز گزارش داده در گزارش جدید آژانس ادعا کرده، ایران قصد خود برای نصب سه آبشار جدید از سانتریفیوژهای پیشرفته نسل دوم در سایت نطنز را نیز به اطلاع این نهاد دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل متحد رسانده است.

در این گزارش تصریح شده، از زمان گزارش فصلی قبلی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای ایران، فرایند نصب یک آبشار غنی‌سازی با سانتریفیوژهای نسل چهارم و شش آبشار با سانتریفیوژهای نسل دوم تکمیل شده است.

مطابق این گزارش، ایران از میان سه آبشار سانتریفیوژی نسل دوم دیگری که گفته قصد دارد در نطنز نصب کند فرایند نصب دو آبشار را آغاز کرده است.

لایحه قانونگذاران آمریکایی برای توقف فروش تسلیحاتی به عربستان

قانونگذاران آمریکایی، لایحه‌ توقف تامین سلاح به عربستان را در واکنش به تصمیم ریاض برای حمایت از اقدام اوپک پلاس در توقف تولید نفت ارائه کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، "ریچارد بلومنتال" و "رو خانا" سناتورهای دموکرات گفتند: عربستان تصمیم گرفته تا به آمریکا ضربه‌ای شدید وارد کند؛ اما آمریکا نیز واکنش خودش را دارد؛ ما می‌توانیم فروش سلاح و فناوری تسلیحاتی به این کشور را متوقف کنیم.

آنها همچنین گفتند، آنچه واشنگتن به عنوان حمایت عربستان سعودی از روسیه درک می‌کند، نیازمند بازبینی گسترده روابط ایالات متحده و عربستان است.

بلومنتال و رو خانا همچنین تاکید کردند که ریاض به صورت گسترده‌ای به کمک‌های دفاعی آمریکا وابسته است و این مساله مجبورش می‌کند تا اگر واشنگتن دیگر به عربستان سلاح ندهد، این بار با حسن نیت بر سر میز مذاکره برگردد.

این قانونگذاران همچنین گفتند: ما لایحه‌ای را در سنا و مجلس نمایندگان آمریکا ارائه کرده‌ایم که به سرعت فروش تمامی تسلیحات به عربستان را متوقف می‌کند. این توقف باید شامل تدارکات نظامی ایالات متحده از جمله تاسیسات آزمایشی "رد سندز" در عربستان سعودی نیز باشد.

این دو قانونگذار همچنین اعلام کردند، اگر عربستان با ممنوعیت خرید سلاح از سوی آمریکا روبه رو شود، برای جایگزینی با مشکلات و چالش‌هایی روبه رو می‌شود. البته این وضعیت موقتی است و تا زمانی ادامه دارد که عربستان حمایت از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را بازبینی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۷۲
بنظر بنده حقیر اگر یک سری مسئولان بچه هاشون را می تونستند از لندن فربخوانند میشد با انگلیس استعمارگر بهتر برخورد کرد این ترس از قطع رابطه با انگلیس از کجا میاد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
انگلیس حتی چارتا تظاهر کننده ضد ایرانی را نتوانست تحمل کند و 13 تا عکس داد و فراخوان دستگیری آن ها را داد
چطور انتظار دارد در ایران که تا کنون تنها دو هزار نیروی انتظامی و مدافع امنیت مجروح و کشته شده اند با این مخاافان امنیت کاری نداشته باشیم؟!!. ضمنا
آقازاده های دولت قبل در انگلیس بودند
از فرزندان مسیولین دولت حاضر کسی انگلیس و غرب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
صحیح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
حالا چرا غرب کالاهای مورد نیاز ملت ایران را تحریم می کند ولی فرزند مسولان را دیپورت نمی کند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
اکثر سیاست مداران آینده ایران در کشورهای اروپایی و آمریکایی درس خوانده اند و این کشور ها روی این برنامه حساب باز کرده اند بلند مدت فکر می کنند نه کوتاه مدت !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
چقدر ترسیدیم از این قطع رابطه ، روباه پیر بره یک فکری برای خودش در زمستون یکنه
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
بنظر بنده حقیر سرتاپا تقصیر ناچیز بیمقدار خاک پای شما بزرگواران قدم نثار و خاکسار نظری ندارم
رفتار اروپاییان بسیار خنده دار است. این یک رفتار پوپولیستی است. منظور از تحرمی نظامیانی که قانونا خودشان اجازه خروج از کشور را ندارند؛ چه مفهومی دارد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
اروپایی های ازیز:
خود را برای زمستان کم برق و کم گاز آماده کنید.
حالا هی برید با روسیه کل کل کنید.
البته روسیه گفته شاید چن بمب اتمی زدم به انگلیس.
جزیرش بره زیر آب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
پولشون که اجازه‌ی خروج داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
در دنیای سیاست خیلی از تصمیمات حالت نمادین دارد. متوجه شدی؟ وقتی کشور ما مسئولین ارشد نظامی و سیاسی آمریکا رو تحریم کرد، مگر آنها در کشور ما سرمایه‌ای دارند یا قراره به کشور ما سفر کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
خنده‌دارتر اینه که این تحریم‌ها نشون میده که واقعا دیگه چیزی برای اروپا و آمریکا باقی نمونده که تحریم کنن!!! سپاه قبلا در تحریم کامل بود، اینکه الان فرمانده سپاه خوزستان رو تحریم میکنن، یعنی فقط میخوان یه چیزی گفته باشن!!! ظاهرا تنها کسی که قبلا تحریم نبوده، همون خانم واثقی هست که اونم الان دیگه مسئول نیست و نقشی هم نداشته :))))))))))))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
استاد
منظورشان توقیف اموالشان هست
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
دقیقا موافقم . باید بچه های نظامیان و مقامات تحریم بشن . خودشون که بیچاره ها برای پشتیبانی و ارسال پول در کشور باشند. جای دیگه دنیا برن فوقش ظرفشوی رستورانها بشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
هم خودشان و هم فرزندانشان آنجا هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
بعدا كه ميتونن برن. مثل سردار طلايي كه الان كاناداست
ناشناس
| Canada |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
پس چرا اینقدر سوزش دارید؟؟؟؟
خوب حالا چرا ناراحت هستید؟!
مگر این اسامی که ذکر کردید در انگلستان دارایی دارند و یا تصمیم دارند به انگلستان سفر کنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
به بهانه حمایت از ملت ایران دارو را تحریم می کنند
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
کسی ناراحت نشد خودت ناراحتی
آقای جاسوس اسراییل ایران ازاین به بعد آبشارهای بیشتری شروع میکند. کشورهای غربی به ویژه امریکا و آژانس باید بدانند یا باید تحریم ها برداشته شوند یا اینکه غنی سازی جدیدی را مشاهده کنند اخم وتخم وشانتاژ شماهم هیچ بجای نمی رسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
فرض کنید تمام ایران را تبدیل کردید به آبشار. آیا این برای مردم ایران آب و نان و کار و آسایش می شود؟
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
من به عنوان یک ایرانی میگم علاقه ای به انرژی هسته ای نداشته و هرگونه مصرف بیت المللی در این حوضه رو از جیب شخص خودم حرام اعلام میکنم. اون دنیا نگین که نگفتی. تحمل تحریم و غیره رو هم نداشته و علاقه ای به مقاومت در برابر آمریکا ندارم. بسمه الله شما میخوای مقاومت کنید بفرمایید در کنار گروه های مقاومت
حداقل دارایی این مملکت کمتر خارج میشه
پاسخ ها
اصغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
شما نگران دارایی این مملکت نباش
واله
یکی از راههای مقابله با تحریم‌ افراد، شرکتها و نهادها توسط غرب و آمریکا، اینست که مثلا بازاء تحریم هر فرد، ۱۰ سانتریفیوژ، هر شرکت و نهاد بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ سانتریفیوژ راه اندازی شود و توقف آن سانتریفیوژها منوط به رفع تحریم آن افراد، شرکتها و نهادها شود و توقف این سانتریفیوژ ها هیچ ربطی هم به برجام نداشته باشد.
این کار میتواند در مورد تحریم‌های قبلی هم انجام شود یعنی در مورد افراد، شرکتها و سازمانهایی نیز که از مثلا ده سال پیش به این طرف تحریم شده اند نیز انجام شود و توقف این سانتریفیوژها منوط به رفع تحریم اینها شود و ربطی هم به گفتگوهای برجام نداشته باشد. به این ترتیب همانطور که آنها میگویند رفع تحریم سپاه ربطی به برجام ندارد ما هم میگوییم توقف این سانتریفیوژها ربطی به برجام ندارد
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
خب به نظر شما هزینه مورد نیاز جهت تولید ، نصب و راه اندازی این تعداد سانترفیوژ رو از کجا باید تامین کرد و بعد از تامین و نصب و راه اندازی این کار چه نفعی برای ملت ایران داره؟!!!خدایی غیر از این کار چیز دیگه به ذهنتون نمیرسه؟
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
آیا این ایده و دستور کار امروز گردان های سایبری است؟ خب می خواهی با این همه اورانیوم چکار کنی وقتی کار و پول و نان نداری؟ برای صبحانه و ناهار و شام اورانیوم بخوری؟ تو را به آن مقدساتی که مدعی ایمان بهشان هستی، همین الان اورانیوم بخور و ما را با خودت همسفره نکن.
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
خداوکیلی خودت فهمیدی چی گفتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
هزینه و بازخورد آن را شما تقبل میکنید ؟
متاسفانه کشورهای غربی و مراکز بین المللی که بازیچه دست آنها هستند دارند از اختلافات داخلی ایران سوء استفاده میکنند و فشار به ایران که در اصل فشار به معیشت مردم خواهد بود را تشدید میکنند
حالا باید گفت جوانان عزیزی که مغرور با تعصب بدون دقت در دام کسانی افتادید که مهربان حرف میزنند ولی دشمن واقعی شمایند و حتی مرگتان هم باریشان ارزش ندارد ببینید چه کردید با زندگی مردم ،چه فایده برای شما داشت میدانم من هم مثل شما از عملکرد بسیاری از مسئولین دروغگو بسیار ناخرسندم و متاسفانه که مملکت با این اشخاص برخورد نمیکند ولی خود میدانید این مسئولین فاسد اگر ستم هم میکنند که آخر بی وجداانی هم هست برای سود خودشان است و امیدوارم امیدوارم مسئولین متوجه شوند که این مسئولین دارند چه ضربه به دین ودنیا و وضعیت مملکت میزنند و به سراغشان بروند اگر ضربه میزنند برای دنیا خودشان است شما چه کردید وضعیت مردم را وخیم تر کردید در حالی که سود نداشت اذیت هم شدید اعتراض خوب است به نابسامانی مملکت این دلسوزی و عشق شما به مملکتتان را میرساند ولی نه اغتشاش که همه از آن سوء استفاده کنند نه تبعیت از منافقینی که هیچی ندارند شما از آزادی موجود ناراحتید میخواهید بروید در پادگان مجاهدین ؟؟؟!!! کمی فکر کنید سوابق قبلیها را ببینید
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
خب فضای اعتراض رو باید برای تمام جوانان ایجاد کنیم
حرف ملت رو گوش بدیم و به اعتراض ها و انتقاد ها رسیدگی کنیم
انگلیس خبیث. بشین سرجات. از ما عصبانی باش و در این عصبانیت بمیر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
تو چرا ناراحتی؟ مگه این اشخاص اونور پول و دارایی دارن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
ساندیستو بخور فرزندم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
باشه خخخخ
انگلیس خبیث
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
باشه میشینم
همش دروغه
تحریم اشخاص فقط یه بلوف الکیه

اگه راست میگن اقا زاده ها رو اخراج کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
نمی خواستن بکنن ولی امار تک تک بچه هاشونو حسابهای مالیشو در اومده احتمالا بر خلاف میلشون مجبور میشن اینکارو بکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
همه دروغ میگن فقط تو راست میگی
ئیس کمیسیون اروپا می‌گوید این اتحادیه واردات انرژی از روسیه را به شدت کاهش داده و به قطع خرید انرژی روسیه نزدیک می‌شود.

اورسلا فون در لاین روز دوشنبه ۱۸ مهر گفت در ابتدای تهاجم نظامی روسیه به اوکراین در ماه فوریه، سهم روسیه از تامین گاز اتحادیه اروپا ۴۰ درصد بود، اما اکنون به ۷.۵ درصد افت کرده و ما خرید گاز از شرکای قابل اطمینان را جایگزین روسیه کردیم.

او افزود: سهم روسیه از تامین نفت اروپا نیز به ۱۰ درصد کاهش یافته و خرید زغال‌سنگ از روسیه کاملا متوقف شده است.

خانم فون در لاین اظهار داشت: طرح اعضای اتحادیه اروپا برای رهایی از وابستگی به منابع انرژی روسیه با موفقیت پیش می‌رود.

رئیس کمیسیون اروپا گفت که پیشنهادات جدید این کمیسیون برای مقابله با جهش قیمت برق در این اتحادیه به زودی ارائه خواهد شد.

به رغم اوج‌گیری قیمت‌های جهانی انرژی، آمارهای مرکز تحقیقات انرژی و هوای پاک نشان می‌دهد که درآمدهای روزانه روسیه از صادات انرژی به بازارهای جهانی به شدت سقوط کرده است.

آمارهای نهاد مستقل بین‌المللی مشاوره انرژی نشان می‌دهد که درآمد روزانه صادرات نفت، گاز و زغال سنگ روسیه به اتحادیه اروپا از حدود ۷۵۰ میلیون یورو در ابتدای تهاجم نظامی به اوکراین در ماه مارس، به زیر ۱۷۰ میلیون یورو در روزهای ابتدایی ماه جاری میلادی رسیده است.

به غیر از هند، درآمد روسیه از صادرات انرژی به دیگر بازارها از جمله چین و ترکیه تغییری نکرده است. درآمد روزانه صادرات انرژی روسیه به هند نیز از شش میلیون یورو در ماه مارس به ۲۵ میلیون یورو رسیده است که در مقایسه با سقوط درآمدهای آن از اروپا رقم قابل توجهی نیست.

درآمد روسیه از صادرات انرژی به آمریکا و بریتانیا نیز از بالای ۲۰ میلیون یورو برای هر کدام از این کشورها به صفر رسیده و این رقم در رابطه با کره جنوبی از ۴۰ میلیون یورو به شش میلیون یورو سقوط کرده است.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
این حرفا رو از کجا درآوردی؟ برات متاسفم
الان وقتشه که دست دوستی به دولت عربستان دراز کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
این چه ربطی داشت؟!. عربستان تو دنیا الان چکاره است؟
خودش یک مهره بی اختیار است تنها کمی محمد بن سلمان ماجرار جو است... بقیشون همه مزدورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
تو‌ بیخود‌ وزیر‌ جارجه‌ ای‌ چیزی‌ نشدی‌ !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
عربستان مگه ادمه
به قول آمریکایی ها : سرخپوست خوب سرخپوست مرده است.
برای انگلیس و غرب، ایرانی خوب ایرانی مرده است. مگر اینکه بتوانند ازین ایرانی برای کشتن یا تضعیف ایرانیها استفاده کنند.
بسیاری از وطنفروشان می دانن" اگر جمهوری اسلامی نباشد دیگر جیره و مواجبی ندارند".
مثل بسیاری از همین کامنت نویسان اینجا...
مزدوران ملکه منفی بدهید..
این بنده خئاها نه خوذشون نه خانواده اشون لندن نمیرن و یا دارایی ندارن مثل ما ماهانه 7 میلیون حقوق می گیرند. چرا از تحریم بترسند.؟؟؟؟؟؟
ببین چقدر گستاخ هستند
شبکه های لندنی هر روز دارند علیه ایران و تجزیه برای مخاطبین ایرانی پخش و پمپاژ خبر پراکنی می کنند و در آشوب می دمند و مزدورانشان می آیند برای اغتشاش و وقتی مملکت رو هوا شد تحریم می کنند
آقایان مماشات بس نیست با این کشورها؟
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
دارایی آقازاده ها رو مسدود کردن شما زیاد ناراحت نباش. همون آقازاده های که پدرانشان مرگ بر آمریکا و انگلیس میگن
تابناک محترم
برای چندمین بار این درخواست رو میکنیم که نام نویسندهای محترم مقالات خبری‌تان را بنویسید که شفاف سازی از مجموعه خود شما شروع بشه
خیلی وقته دست دوستی به سمت عربستان است ولی آنها پس می کشند
تا زمانیکه بچه های مسیولین از کشورهای غربی دیپورت نشوند . دارایی مسئولین در کشورهای غربی به نفع مردم مصادره نشود . تمام این حرفها بی فایده و گول زدن مردم است .
از طرفی چرا وزارت خارجه اعتراض شدید داره ؟ مگر انگلیس دشمن نیست ؟ چرا در خاک انگلیس اموال دارید که نگران آن هستید ؟
مردم توان داشتن یک سقف اجاره ای در کشور خودشون را ندارد. شما بهشتیون چرا در خاک دشمن خانه ها و اموال آنچنانی دارید ؟
اگر شما به بهشت میروید من ترجیح میدهم در جهنمی باشم که شما داخل آن نیستید
تابی جان چرا نمیشه به کامن ها رای داد!
شمايي كه دم از مقاومت ميزنيد ماخسته شديم آينده قضاوت مي كند
آمریکا و غرب بخاطر سیاست هم ورزش را هم اقتصاد و امنیت و محیط زیست را قربانی کردند.
تا زمانیکه در مذاکره هستیم تحریم میشویم همه چیز گران تر میشود با داروهای وارداتی غربی ها مریض میشویم فوت میکنیم و ... مذاکره بی نتیجه با دشمن بس است آقای رئیسی
چیزی که الان داره اتفاق میفته، رفتار مناسب با "معترضانه" بنظرتون؟
مطمئنا انگلیس دلش برای مردم ایران نسوخته
ولی تا دیر نشده و
دخالت ها در امور کشور بیشتر نشده
نارضایتی ها بیشتر نشده
دلسردی ها بیشتر نشده
قهر ها بیشتر نشده
به حرف دل ملت گوش کنید
نگید مرغ یه پا داشت و ماست هم سیاه بود
این ملتی که در خیابان اعتراض میکنند فرزندان همین کشور هستند
این ها دشمن نیستند
تا کی میخواهید قهری برخورد کنید
به خودمان بیاییم...........
بهترین کاراینه که بریزید توسفارت انگلیس راحت تعطیلش کنید
حمایت از اغتشاشات توسط شبکه های مزدور فارسی لندنی تاثیر منفی بر مطالبات بر حق مردم دارد
خدا لعنت کند خاتمی و حسن کلید را که مملکت را دچار این مشکلات کردند . ایرن نباید به عضویت سازمان انرژی اتمی در میآمد .انوقت این رفت پروتکل الحاقی را هم پذیرفت .
انگلیس جنایتکار باید تمامی خاندان افراد مذکور را الی یوم القیامه تحریم و دارایی بستگان آنهارا مسدود کند
باید آقا زاده های مفت خور را اخراج کنند
ثروت ایرانیان (آقازاده ها و مسئولین )در انگلستان بیش از ۴۰۰ میلیارد پوند است
دیگه دیگه
پیش به سوی ساخت بمب اتمی
انگلیس جنايتکار با این بازی‌ها خودشو مسخره کرده اگه واقعا دنبال تحریمی بچه های مسوولان وابسته را اخراج کن .
انگلیس یک کشور عوضی هست که هرجا منافعش به هم میخوره ، سعی در دخالت میکنه انجاهاییکه که داره میخوره صداش هم در نمیاد ، مثلا در بصره عراق نفت انجا را رسمی می دزده ، تو ایران هم تمام منافعش قطع شده حالا هم داره بالا و پایین می پره . انشاا... روزی برسه که اصلا قطع رابطه کنه و گورشو گم کنه ، هر چی اقازاده و اختلاس گر و ... در انگلیس را اخراح کنه
درود بر امریکا و اروپا اگر ... زاده ها را هم بیرون بیندازند که عالی می شود.
بی تدبیری، عدم واقع بینی و تکبر و خودخواهی مسئولان در برخورد با اعتراضات باعث جری شدن خارجیها شده.
باهرچی تحریمه موافقم.
اى واى اقدام متقابل نكنيد. اين همه اتباع و در خواست كنندگان پناهندگى به ايران و سرمايه هاى انگليس تو ايران چكار بكنند حالا.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی