بازدید 100178
تیراندازی به هواپیمای مسافری را تأیید نمی‌کنیم

پاسخ رئیس سازمان هواپیمایی به ادعای رائفی‌پور

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب ادعای رائفی پور در خصوص تیراندازی به هواپیمای مسافری گفت: گزارش تأیید شده‌ای در این باره نداریم.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ 10 October 2022

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، «محمد محمدی‌بخش» گفت: در خصوص هواپیمای ماهان نیز مداخلات غیرقانونی صورت گرفت که بررسی‌های لازم در این رابطه صورت گرفت و چنین موردی (بمب‌گذاری) واقعیت نداشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره ادعای مطرح شده در خصوص تیراندازی به هواپیماهای مسافری تأکید کرد: ادعاهای مطرح شده در خصوص حمل و نقل هوایی نباید محلی از اعراب داشته باشد و مسئول اصلی پاسخگویی، سازمان هواپیمایی کشوری است. درباره ادعای تیراندازی به هواپیما هم گزارش تأیید شده نداریم. به عنوان رئیس کمیته امنیت هوایی کشوری اعلام می‌کنیم اگر ادعایی هم در این رابطه هست آن را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

گفتنی است علی‌اکبر رائفی پور شب گذشته در برنامه‌ی زنده تلویزیونی ثریا گفت: طبق مستندات موجود، امروز به سه هواپیمای مسافربری ایرانی شلیک صورت گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۲۵۱
انتشار یافته: ۱۵
صدا و سیما کلا دنبال بنزین ریختن رو آتش خشم مردمه. آوردن آدمی در سطح سواد رائفی پور که به داستان سرایی های افسانه ای مشهوره چه کمکی به التیام این شکاف اجتماعی می کنه ؟ کسی رو آوردین که ادعا هایی می کنه که خود مسئولین نظام متعجب می شن بعد دنبال حل موضوع هم هستید؟
مشکل اساسی نظام اینه که یه عده ای هستند که هر چی میگن و هیچکس هم اینا رو گردن نمیگیره. اتفاقا از قضای روزگار این آدما از مصونیت همه جانبه هم برخوردارند!!!
بزرگترین اشتباهتون اینه که یک سازمان رسمی تخصصی به توهمات چنین آدمی پاسخ میده.
اتفاقا دلیلی که مردم صدا و سیما رو جدی نمی گیرن . استفاده از کارشناسانی !!! مانند عباسی و رائفی و ... هست . کسانی که خود صدا وسیما هم گردن نمی گیره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
اینا که دنبال مدرک هستن ، خودشون مدرک معتبر دارن که رافعی پور بدون دلیل حرف می زنه، پس حتما خیلی از حرفاش می سوزین
خودش گفت که تقطیع و شایعات و تهمت ها بعد برنامه شروع میشه..اینم یکیش..به وقتش مدارک و مستنداتش رو هم اعلام میکنه..شما فعلا بسوزید
دقیقا مساله اعتراض به تبعیض و بی عدالتی و فقر و گرانی و بیکاری و رانت و فساد است بقیه بهانه هستش این اعتراضات نتیجه سالها عدم پاسخگویی هست اما دریغ از گوش شنوا
واقعا چرا کسی باید از تریبون رسانه ی ملی چنین ادعای دروغی بکند و کسی هم‌معترض او نشود!!!!!
اینهمه دروغ تا الآن رائفی پور به دیگران بسته، یک بار هم به شما ببندد به جایی برنمی خورد
خیلی عجیبه که کسی میتواند آزادانه و بدون دغدغه اینطور دروغ واضحی در رسانه ملی بگوید . سوال اینکه این میزان آزادی در دروغگویی از کجا می آید و دیگر اینکه آیا هنوز انتظار دارید اعتماد مردم به صدا و سیما خدشه دار نشود؟
مسولین محترم تابناک ، لطفا فقط از نظرات ضد استفاده نکنین،
می بینم که دارید می سوزید.
دیشب مجری به آقای رائفی پور گفت: مجموعه تحت نظر شما در مورد مسائل زیادی بررسی کرده ونظر داده و بعد از چند سال سایر محققین وتحلیلگران متوجه شدن که نظری که شما دادید کاملا درسته!!!
در این مورد هم احتمالا سازمان هواپیمایی بعدها متوجه میشه که فرمایشات آقای رائفی پور درسته!؟
بابا رائفیه دیگه عین عباسی خیلی جدیش نگیرید
مشکل فقط وفقط گرونی هست چرا ماشین ومسکن بایداینقدرگرون باشه چرا خردو خوراک مردم باید هروز بره بالاکی داره این مملکت واداره می‌کنه یا خودشون روزدن به اون راه اگه این روند ادامه داشته باشه ماه‌های دیگه هم اعتراضات ادامه خواهد یافت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار