بازدید 6116
۷
میزبانی قطر هم فایده ای برای مردم بی‌پول نداشت

تماشاگران آمریکا و انگلیس در جام جهانی بیشتر از ایران!

به نظر می‌رسد شرایط بغرنج اقتصادی و اجتماعی باعث شده که ایرانیان زیادی برای تماشای بازی‌های تیم ملی اقدام به خرید بلیت نکنند.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳ 10 October 2022

در حالی که جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر در یکقدمی خاک ایران برگزار می‌شود، تماشاگران اولین حریف یوزها بیشتر از تعداد ایرانی‌ها خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تصور می‌شد ایرانی‌ها بیشترین تماشاگر را بعداز قطر میزبان و شاید عربستان در جام جهانی پیش‌رو داشته باشند اما حالا در جدول خریداران بلیت مشخص است که ایرانی ها حتی بین ۱۰ کشور اول هم نیستند!

به نظر می‌رسد شرایط بغرنج اقتصادی و اجتماعی باعث شده که ایرانیان زیادی برای تماشای بازی‌های تیم ملی اقدام به خرید بلیت و رزرو پرواز و هتل های گرانقیمت دوحه نکنند.

در صورت عدم پر شدن سهمیه فیفا از سوی هواداران تیم ملی ایران، این بلیت ها به سایر کشورها خواهد رسید که بازهم باعث افزایش تعداد مشوقان تیم‌های حریف در سه بازی مرحله مقدماتی خواهد شد.

تماشاگران آمریکا و انگلیس در جام جهانی بیشتر از ایران!

نشریه «اوله» برزیل در گزارشی به معرفی 10 کشوری پرداخت که بیشترین سهم از بلیت فروشی مسابقات جام جهانی 2022 قطر را داشتند.

همیشه کشور میزبان جام جهانی بیشترین سهم از خرید بلیت ها را دارد. قطر با 947 هزار و 460 بلیت خریداری شده بیشترین حضور را در جام جهانی دارد.

نکته جالب دیگر کشور عربستان با خرید 123 هزار بلیت در رده سوم 10 کشوری قرار دارد که بیشترین بلیت مسابقات جام جهانی را خریداری کرده است.

10 کشوری که بیشترین بلیت مسابقات جام جهانی 2022 قطر را خریداری کردند به ترتیب زیر است:

1) قطر 947.460
2) آمریکا: 146.616
3) عربستان سعودی: 123.228
4) انگلستان: 91.632
5) مکزیک: 91.173
6) امارات : 66.127
7) آرژانتین: 61.083
8) فرانسه: 42.287
9) برزیل: 39.546
10) آلمان: 38.117

تیم ملی ایران در این مسابقات در گروه دوم با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقابت می کند. اولین بازی شاگردان کی روش در تاریخ 30 آبان مقابل انگلیس است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷
تازه ایران فاصله چندانی هم با قطر نداره ......... در کل ما نسبت به شاخص هایی که با دقت بالایی اوضاع کشور را نشان می دهد حساس نیستیم شاید در نگاه اول مسخره به نظر بیاد ولی خیلی خوب داره می گه اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور چطوره اما متاسفانه ظرفیت درک چنین پیام هایی در کشور وجود نداره و همین نگرفتن این پیام ها باعث تحمیل هزینه بیشتر بر کشور در آینده خواهد شد.
دقیقا همین مورد نشان دهنده ی بی سیاستی سیاستمداران ایران است وقتی میگویند لنگ بپوشید و یک وعده غذا بخورید ! احتمالا هنوز برای آنها اثبات نشده که گسترش تفکر مورد نظرشان در دنیا نیازمند رفاه اجتماعی و ثروت عمومی مردم کشور دارنده ی این تفکر است وگرنه حواله بهشت پس از مرگ که کسی را مشتاق نمی کند!
دولت باید مانند پیاده روی اربعین وام تماشای فوتبال هم بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
یعنی سخته فرق امام حسین رو با جام جهانی بفهمی؟
یکی میمرد ز درد بینوایی
یکی میگفت داداش زردک میخواهی!
ملت برای زنده موندن دارن میجنگن, اومدی دنبال حضورشون در جام جهانی نوشتی!!؟؟ تازه تعجب هم میکنید!
چرا علامت تعجب گذاشته اید؟
آمریکاییها و انگلیسیها دلار در میارن و دلار خرج میکنن ولی مردم ما سطح درآمدشون در حد شعب ابی طالبه ولی هزینه را رو باید با هزینه های لاس وگاس پرداخت کنن . معلومه که نمیتونن
فکر کنم علت دیگه ای داشته باشه چون یکی از دوستانم دنبال بلیط بوده و نتونسته بلیط بخره و میگه سهمیه ایران رو کم دیده اند و همین سهمیه کم داره توی بازار سیاه به قیمتهای خیلی بالا به فروش می رسه
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی