بازدید 4523

بارش باران در شمال کشور

کد خبر: ۱۱۴۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 09 October 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای استان‌های آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی و اردبیل بارش‌های پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود و فردا در شمال این استان‌‌ها رگبار،‌ رعد و برق و وزش باد شدید را انتظار داریم.

وی ضمن اشاره به افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل ادامه داد:‌ طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی شاهد کاهش دما در نوار شمالی کشور هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی چند روز آینده در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل،‌ خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش رخ می‌دهد، افزود: بارش‌ها از روز چهارشنبه در استان‌‎های ساحلی خزر تشدید می‌شود.

گودرزی با اشاره به اینکه روز پنجشنبه برخی از نقاط شمال غرب و سواحل غربی خزر نیز بارندگی‌ها را تجربه می‌کنند، اظهار کرد: دریای خزر ار روز سه‌شنبه تا پایان هفته مواج است و طی امروز و فردا در نوار غربی کشور پدیده گرد و غبار را انتظار داریم.

وی در مورد آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران گفت: آسمان تهران امروز صاف و همراه با وزش باد است. بیشینه دما در پایتخت امروز به ۲۶ درجه بالای صفر می‌رسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر