بازدید 120266
با دویست و بیست و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین

درخواست زلنسکی از ناتو برای حمله پیشدستانه به روسیه/لاوروف: اظهارات زلنسکی ثابت می کند حمله ما به اوکراین درست بود/ مدودف: زلنسکی یک احمق کرانیوتومی است که باید به روانپزشک مراجعه کند

دویست و بیست و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴ 07 October 2022

درخواست زلنسکی از ناتو برای حمله پیشدستانه به روسیه

بین الملل تابناک: دویست و بیست و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

اروپا ۲ میلیاد یوروی دیگر به اوکراین کمک می‌کند
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۲:۱۵

«اورسلا فن درلاین»، رئیس کمیسیون اروپا روز جمعه اعلام کرد اتحادیه اروپا تصمیم دارد طی روزهای آینده کمک‌های مالی و نظامی بزرگی به اوکراین ارسال کند.

وی دراین‌باره گفت: ما در حال گفت‌وگو درباره کمک ۲ میلیارد یورویی هستیم.

رئیس کمیسیون اروپا این اظهارات را در نشست خبری پس از جلسه غیررسمی کشورهای اتحادیه اروپا در پراگ اعلام کرد. وی همچنین تأکید کرد اتحادیه اروپا همچنان به کمک‌های نظامی و مالی به اوکراین ادامه خواهد داد.

کاخ سفید: اطلاعاتی درباره استفاده روسیه از سلاح هسته‌ای در آینده نزدیک وجود ندارد
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۵

سخنگوی کاخ سفید در پی اظهارات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه تهدید به حمله هسته‌ای که ولادیمیر پوتین مطرح کرده، تهدیدی واقعی است، گفت: اطلاعاتی درباره استفاده روسیه از سلاح هسته‌ای در آینده نزدیک وجود ندارد.

کارین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید روز جمعه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که نشان دهد روسیه در آینده نزدیک، خود را برای استفاده از سلاح‌های هسته‌ای آماده می‌کند.

سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه سخنان مقامات روسیه درباره استفاده از سلاح هسته‌ای غیر مسوولانه است، عنوان کرد که گفته‌های بایدن ریشه در نگرانی‌ها از احتمال این کار بود.

ژان پی یر افزود: دلیلی برای تغییر وضعیت استراتژیک هسته‌ای خود نداریم.

بایدن رئیس جمهور آمریکا روز گذشته گفت که تهدید به حمله هسته‌ای که ولادیمیر پوتین مطرح کرده است، یک تهدید واقعی است.

وی مدعی شد که علت ‌واقعی بودن تهدید این است که عملکرد ارتش پوتین بسیار ضعیف است.

واکنش مسکو به اختلاف میان مقامات روسیه
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۹:۱۱

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین روسیه روز جمعه در سخنانی ادعاهای مطرح شده درباره وجود اختلاف در حلقه داخلی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه را رد کرد.

وی که با روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» صحبت می‌کرد، افزود: «بحث‌های کاری درباره اقتصاد و درباره پیشبرد عملیات ویژه نظامی در اوکراین وجود دارد. بحث‌هایی نیز درباره سیستم‌ آموزشی وجود دارد. این بخشی از روند کاری عادی بوده و نشانی از اختلاف ندارد».

پیش از این برخی رسانه‌ها به نقل از پسکوف مدعی شده بودند که تعدادی از اعضای حلقه داخلی پوتین، مخالفت خود را به طور مستقیم به وی درباره مدیریت عملیات نظامی در اوکراین مطرح کرده بودند.

پسکوف این اطلاعات را کاملا ناصحیح توصیف کرده است. وی گفت که مقام‌های روسیه درباره موضوعات کلیدی بحث، گفت‌وگو و اختلافاتی دارند.

وی افزود: «در چنین مواقعی اختلافاتی وجود دارد. برخی فکر می‌کنند که باید به صورت متفاوتی عمل کنیم. این بخشی از روند کاری معمول است».

مرکل: صلح پایدار در اروپا تنها با مشارکت روسیه امکان‌پذیر است
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۵

«آنگلا مرکل» صدراعظم سابق آلمان پنجشنبه (هفتم اکتبر) گفت اروپا تنها با مشارکت روسیه می‌تواند به صلح پایدار دست یابد.

مرکل که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۲۱ صدراعظم آلمان بود، این اظهارات را در مراسم هفتاد و هفتمین سالگرد «زوددویچه تسایتونگ» از پرتیراژترین روزنامه‌های آلمان در مونیخ بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری «تاس»، وی افزود جنگ سرد تا زمان به دست آمدن صلح پایدار با کمک روسیه ادامه خواهد یافت. به گفته مرکل، وقایع در اوکراین نقطه عطفی است و هشدار داد اظهارات ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه باید بسیار جدی گرفته شود.

مرکل گفت: به همه ما اکیداً توصیه می‌شود که کلمات را به جای آن که از ابتدا به عنوان بلوف دسته‌بندی کنیم، جدی بگیریم.

گفت‌وگوی تلفنی اردوغان و پوتین
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۵

دفتر ریاست جمهوری ترکیه امروز (جمعه) اعلام کرد، اردوغان و همتای روس وی در تماسی تلفنی درباره بهبود روابط دو جانبه گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در این گفت‌وگوی تلفنی با همتای روسی خود ولادیمیر پوتین بر تمایل آنکارا برای نقش داشتن در حل صلح آمیز جنگ اوکراین تاکید کرد.

بر اساس گزارش اداره ارتباطات ترکیه، جدیدترین تحولات در اوکراین در این صحبت تلفنی مورد بحث قرار گرفت.

ترکیه به عنوان یکی از اعضای ناتو روابط نزدیکی هم با روسیه و هم با اوکراین دارد و به دنبال ایجاد روابط متوازن در این جنگ بوده و کشورهای غربی را بابت وضع تحریم‌ها علیه مسکو مورد انتقاد قرار داده و در ضمن، حمله روسیه به اوکراین را محکوم کرده و به تامین پهپاد برای کی‌یف پرداخته است.

آنکارا در کنار سازمان ملل در ژوئیه سال جاری میلادی توافق را برای آزادسازی محموله‌های صادراتی غلات اوکراین از طریق بنادر دریای سیاه میانجی‌گری کرد که همچنان تنها نقطه عطف چشمگیر دیپلماتیک در این درگیری هفت ماهه محسوب می‌شود.

روابط آنکارا با روسیه پیچیده است چون دو کشور درباره تامین انرژی همکاری نزدیکی دارند و در عین حال در مورد سوریه، لبنان و جمهوری آذربایجان نظراتشان متفاوت است.

۸۰ درصد روس‌ها از عملکرد پوتین راضی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۴

بر اساس یک نظرسنجی که امروز (جمعه) منتشر شد ۸۰ درصد از شهروندان روس عملکرد پوتین را مثبت اعلام کرده و ۷۸ درصد دیگر نیز به وی اعتماد دارند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس نظرسنجی بنیاد عقاید عمومی مستقر در مسکو، تنها ۱۳ درصد از مردم روسیه به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور که امروز ۷۰ ساله شد، اعتماد ندارند و ۹ درصد هم عملکرد او را تایید نمی‌کنند.

این نظرسنجی در بازه زمانی ۳۰ سپتامبر تا دوم اکتبر و از ۱۵۰۰ بزرگسال از ۱۰۴ شهر و روستا در سراسر ۵۳ منطقه روسیه و به واسطه پرسشگری مستقیم انجام شده است.

همچنین در نظرسنجی دیگری از سوی مرکز تحقیقات عقاید مردمی روسی مشخص شد که ۸۱.۱ درصد از شرکت کنندگان به پوتین اعتماد دارند و ۷۶.۹ درصد هم عملکرد او را تایید می‌کنند.

این نظرسنجی هم در ۲۶ سپتامبر تا دوم اکتبر از ۱۶۰۰ بزرگسال ۱۸ سال به بالا انجام شده است.

لاوروف: اظهارات زلنسکی ثابت می کند حمله ما به اوکراین درست بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۳

لاوروف امروز (جمعه) گفت، کی‌یف خطرات مرتبط با استفاده از تسلیحات کشتار جمعی را ایجاد می‌کند که اظهارات ولودیمیر زلنسکی در مورد حملات "پیشگیرانه" ناتو به روسیه نیز گواهی بر آن است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در نشستی با حزب "روسیه متحد" گفت: قطعا ما نمی‌توانیم بر این نوع اظهاراتی که در روزهای اخیر درباره استفاده احتمالی از تسلیحات اتمی گفته شده، چشم پوشی کنیم.

وی افزود: ما نمی‌توانیم به این اقدامات بی پروای دولت کی‌یف که هدفش ایجاد خطراتی درباره استفاده از انواع مختلفی از تسلیحات کشتار جمعی است، بی اعتنا باشیم. اظهارات ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین یک شاهد دیگر بر تهدید از سوی رژیم کی‌یف است.

لاوروف همچنین ادامه داد: همانطور که می‌دانید شورای به اصطلاح جامعه اروپایی که روز پنجشنبه تشکیل جلسه داد به ابتکارعمل امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه بود و با افتخار اعلام کرد که روند تشکیل یک ساختار امنیتی بدون حضور روسیه در حال انجام است. به طور کلی، آنها دارند به ساز کی‌یف می‌رقصند و فانتزی‌های احمقانه آنهایی را تشویق می‌کنند که هنوز در راس قدرت قرار دارند.

وزیر خارجه روسیه در ادامه افزود: مسکو به آمریکا نسبت به حمایت بی پروایش از کی‌یف و دخالت در این درگیری هشدار داده است. ما به واشنگتن و سایر حامیان مالی کی‌یف درباره دخالت در اوضاع اوکراین هشدار می‌دهیم.

این دیپلمات ارشد وزارت خارجه روسیه گفت: اظهارات زلنسکی مبنی بر اینکه ناتو باید حملات پیشگیرانه را علیه روسیه انجام دهد، نیاز به حمله به اوکراین را تایید کرد. با انجام چنین کاری زلنسکی به جهان تهدیدهای اوکراین را به جهانیان نشان داده است. به همین دلیل است که ما به اوکراین حمله کردیم تا آنها را خنثی کنیم.

درخواست زلنسکی از ناتو برای حمله پیشدستانه به روسیه

در ادامه درخواست های «ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین برای حمایت بیشتر کشورهای غربی از کی‌یف در جنگ با روسیه، او خواستار حمله پیش‌دستانه ناتو به این کشور شد.

زلنسکی بامداد جمعه طی سخنرانی ویدئوکنفرانسی در یک اندیشکده استرالیایی، زلنسکی از ناتو خواست تا قبل از استفاده مسکو از تسلیحات اتمی، حملات پیش‌دستانه‌ای را علیه روسیه انجام دهد.

به نوشته وبگاه «ریانووستی»، وی در این‌باره اظهار داشت: «ناتو چه باید کند؟ امکان استفاده روسیه از سلاح‌های اتمی را از بین ببرید. حملات پیشگیرانه انجام دهید تا بدانند در صورت استفاده از آنها (تسلیحات اتمی) چه اتفاقی برای آنها (روسیه) می‌افتد».

رئیس جمهور اوکراین درباره عواقب انجام ندادن چنین حمله پیش‌دستانه‌ای هشدار داد: «در غیر این‌صورت باید منتظر حملات اتمی روسیه باشید. در استفاده از اهرم فشار خود تجدید نظر کنید. این کاری است که ناتو باید انجام دهد».

ساعتی بعد «سرگئی نیکیفوروف» سخنگوی زلنسکی در توضیح اظهارات او گفت که زلنسکی خواستار استفاده از سلاح اتمی علیه روسیه نشده است.

چندی قبل بود که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با اعلام بسیج نظامی محدود، گفت کشورهای غربی به‌دنبال تضعیف، تجزیه و نابودی کامل روسیه هستند اما مسکو هم دارای سلاح اتمی است و از هر ابزاری برای دفاع از خود استفاده می‌کند.

بعد از آن، «ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین گفت که از نظر او، وقتی پوتین از آمادگی مسکو برای به‌کار بردن تسلیحات اتمی صحبت کرد، بلوف نزده است.

بایدن: تهدید اتمی پوتین شوحی نیست

جو بایدن رییس جمهوری آمریکا بامداد جمعه گفت که تهدید به حمله هسته‌ای که ولادیمیر پوتین مطرح کرده است، یک تهدیدی واقعی است.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، وی مدعی شد که علت ‌واقعی بودن تهدید این است که عملکرد ارتش پوتین بسیار ضعیف است.

بایدن در ادامه ادعا کرد: رییس جمهوری روسیه زمانی که از استفاده از سلاح تاکتیکی هسته‌ای یا سلاح بیولوژیک یا شیمیایی سخن میگوید، شوخی نمی‌کند.

رییس جمهوری آمریکا گفت: خطر تهدید هسته‌ای از دوران بحران موشکی کوبا در سال ۱۹۶۲ به بالاترین سطح خود رسیده است.

بایدن در پایان بار دیگر گفت که استفاده از سلاح تاکتیکی با قدرت پایین ممکن است به سرعت از کنترل خارج شده و جهان را ویران کند.

اظهارات رییس جمهوری آمریکا پس از آن بیان می‌شود که به تازگی تارنمای هیل با واکاوی اظهارنظرهای این هفته آمریکایی‌ها در مورد تهدید مسکو، نوشت که مقام‌های واشنگتن از تهدید اخیر ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه برای استفاده از جنگ افزار هسته‌ای دستپاچه شده‌اند.

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا به شبکه خبری سی‌ان‌ان گفته است: آشکار بگویم که فرد تصمیم گیرنده در این باره یک نفر است. هیچ مانعی برای پوتین وجود ندارد. درست همان گونه که پوتین تصمیم غیرمسئولانه تهاجم به اوکراین را گرفت، ممکن است تصمیم دیگری نیز بگیرد.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا نیز در مصاحبه‌ای با برنامه «۶۰ دقیقه» شبکه سی‌بی‌اس اعلام کرد که به مقام‌های روسیه گفته با خونسردی از استفاده از سلاح هسته‌ای حرف نزنند.

بلینکن همچنین افزود: بسیار مهم است که مسکو حرف ما را بشنود و بداند که عواقب (هسته‌ای) هولناک خواهد بود.

جمع بندی از اظهارنظرهای مقام‌های آمریکا طی چند روز اخیر به نوشته تارنمای هیل نشان از نگرانی و دستپاچگی مقام‌های آمریکایی از تهدید هسته‌ای پوتین دارد.

گروسی: نیروگاه هسته ای زاپروژیا، متعلق به اوکراین است

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که ناظر هسته‌ای سازمان ملل، نیروگاه هسته‌ای زاپوریژژیا را یک تاسیسات اوکراینی می‌داند.

به گزارش رویترز، گروسی رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به خبرنگاران در کی یف گفت: این موضوعی است که به قوانین بین‌المللی مربوط می‌شود، ما می‌خواهیم جنگ فوراً متوقف شود و البته موضع آژانس این است که این تأسیسات یک تأسیسات اوکراینی است.

روسیه در ماه مارس اندکی پس از حمله به اوکراین نیروگاه زاپروژیا را در جنوب اوکراین تصرف کرد و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه به دولت خود دستور داد تا کنترل آن را در دست بگیرد.

در متن حکم رییس‌جمهوری روسیه آمده است: دولت روسیه در جهت صدور مالکیت نیروگاه اتمی زاپوریژیا و سایر تاسیسات مورد نیاز برای ادامه فعالیت آن اقدامات لازم را انجام دهد.

طبق این فرمان، تا زمان صدور مجوزهای جدید مطابق قوانین روسیه، تمامی مجوزهایی که پیش از تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) برای این نیروگاه و کارکنان آن صادر شده است،معتبر خواهد بود.

پس از امضای این حکم توسط پوتین، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد که رافائل گروسی مدیرکل این آژانس در سفرهای آتی خود به کی‌یف و مسکو، درباره تغییر مالکیت نیروگاه اتمی زاپروژیه به روسیه، با «مقامات مربوطه» گفت‌وگو خواهد کرد.

زاپوریژیا بزرگترین نیروگاه هسته ای اروپا است و کارکنان اوکراینی به فعالیت خود در این نیروگاه ادامه می دهند.

رایزنی فرانسه برای ارسال توپخانه سزار به اوکراین

فرانسه، همراه با شرکای خود، در حال بررسی امکان ارائه تجهیزات توپخانه خودکششی سزار (ACS) به اوکراین بر اساس درخواست‌های کی یف است.

به گزارش تاس، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از اولین نشست جامعه سیاسی اروپا (EPC) در پراگ افزود: روز جمعه پس از نشست غیررسمی اتحادیه اروپا درباره جزئیات بیشتر صحبت خواهد کرد تا در این مورد گفت و گو کند.

وی ادامه داد، همراه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا، ما در حال کار روی درخواست‌های متعدد، به ویژه برای تحویل‌های جدید «سزار» هستیم.

این کمک در قالب تجهیزات و آموزش مطابق با دوره انتخاب شده از ماه ها قبل ادامه خواهد یافت. ما بر اساس الزامات تدوین شده و هماهنگی نزدیک اقدامات هم با کشورهای عضو اتحادیه اروپا و هم با سایر کشورها به حرکت خود ادامه خواهیم داد.

وزارت امور خارجه روسیه روز پنجشنبه پیر لوی سفیر فرانسه در مسکو را احضار کرد تا تهدیدات ناشی از افزایش عرضه تسلیحات فرانسوی به اوکراین را به او گوشزد کند.

مدودف : زلنسکی به روانپزشک مراجعه کند

معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه، در پاسخ به درخواست ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین برای حملات پیشگیرانه اتمی به روسیه، به او پیشنهاد کرد که از روانپزشکان کمک بگیرد تا مشکلات بیشتری ایجاد نشود.

به گزارش خبرگزاری تاس، مدودف گفت که روانپزشکان باید روی این احمق کرانیوتومی ( جراحی جمجمه ) پیشگیرانه انجام بدهند.

وی روز پنجشنبه در کانال تلگرامی خود نوشت این اقدام برای این که تا برای مردمش و دیگران دردسرهای بیشتری انجام ندهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳۸
اوکراین میخواست وارد تیم قلدرهای ناتو بشه. البته نه به عنوان قلدر بلکه به عنوان نوچه تا برای همسایه قلدرش دهن کجی کنه. الان همون همسایه قلدر گرفتتش زیر چک و لقد اما اون یکی قلدرا نمیان طرفش رو بگیرن.
اگه درگیری اتمی بین اوکراین و روسیه پیش بیاد، هیچ قدرت اتمی دیگه ای از ترس پایتختش وارد موضوع نخواهد شد.
زلسنکی بعد پهپادهای ایرانی که فقط اهداف نظامی میزنن روزانه 600 تا کشته میده حالا دست به دامانه همه شده
کار زولانسکی از روانپزشگ گذشته است۔یکباره مستقیم باید برود اسایشگاه روانی تحت قل وزنجیر ومراقبت ویژه قرار گیرد۔
واقعا زلنسکی دلقکی بیش نیست
دلقک در حال دیوانه شدن هست . عقل که نباشد جان در عذاب هست
اگر زلنسکی دیوانه است پس پوتین چی است
پیشروی های برق‌آسا ارتش اوکراین پوتین و دار دسته آن را خل کرده
با این‌ تعاریفی‌ که ز‌ بمب‌ هسته‌ ای‌ پوتین‌ می کنند‌ و این حرفهایی‌ که‌ در مورد‌ جدی بودن‌ پوتین در بکار بردن‌ سلاح‌ اتمی توسط‌ پوتین‌ زده می شود‌ دقیقا‌ حرفهایی است‌ که قبل از حمله پوتین‌ به اکراین‌ می زدند‌ !
میخوان‌ پوتین را جوگیر‌ بکنند تا دست به سلاح‌ هسته ای بزنه‌ تا‌ کلاسشو‌ کلا‌ تعطیل‌ بکنند‌ !
تاریخ جنگ روسیه و اوکراین نشان داده است،که هر چی از جنگ میگذرد،نظرات زلنستکی درست است،اگر ناتو به روسیه حمله میکرد ،روسیه در حال حاضر به دنبال استفاده از ابزار اتمی و انرژی نبود،واز طرفی دیگر فرسایشی بودن جنگ روسیه را در آینده بسیار به عقب می راند واین خود جنگ داخلی به همراه داردونیروی انسانی مرد که یا کشته ویا مجروح شدید شده اند،و روسیه در آینده به حتم سقوط خواهد کرد،
به نظر من پوتین احمق باید در دیوانه خانه بستری بشه
۸۰ درصد روس‌ها از عملکرد پوتین راضی هستند
بازم از یک خبرگزاری روسی نقل قول فرمودید به قول معروف خود گویم خود خندم به به چه هنرمندم یا به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم
روسیه جنایت کار است.
لادروف حرف دروغ می زند و رییس جمهور اکراین صحیح می گوید.
جواب حمله حمله است
چرا روسیه به مرکز اکراین و زلنیسکی حمله نکرده از اول باید پایگاه آنها را هدف قرار میدادند.
دلقکی که رئیس جمهور شد
کار رئیس آژانس عوض شده اوبجای کارهای فنی به سیاسی بازی رو آورده ودراین جا نیز پا فراتر گذاشته وبجای دادگاه رای به مالکیت داده آخه یکی نیست به این عروسک اسرائیلی بگه تو شغلت چیه اگه لازمه تا روی تابلوی نوشته وبه گردنت آویزان بشه تا فراموش نکنی .بعضی موقع غربیها ادعای ژن برتر وعقل برتر را نیز دارند ودائیه ی دلسوزتر ازمادر هم میشوند.برای کشورها رئیس جمهور یا رهبر مشخص میکنند برای کشورها وخاشون مالک مشخص میکنند برای بعضی از کشورها محل پایتخت مشخص میکنند (مثل فلسطین وپایتخت رژیم صهیونیست در قدس شریف .!!!!
معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه، در پاسخ به درخواست ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین برای حملات پیشگیرانه اتمی به روسیه، به او پیشنهاد کرد که از روانپزشکان کمک بگیرد تا مشکلات بیشتری ایجاد نشود.
پوتین روانی
همه این بدبختی ها زیر سر این زلنسکی است چرا روسیه کلک اینو نمیکنه یاحمله به کاخش
نتیجه اعتماد به یک دیوانه ی تمام عیار میشه اینکه روسیه داشت مسیر پیشرفت و بخوبی ادامه میداد تااینکه یک جنایتکار توهمی همه ی امورسیاسی و نظامی و اقتصادی روسیه رو بزور بدست گرفت حالا نه تنها مسیرپیشرفت بسته شده بلکه داره روسیه رو به ورطه سقوط هدایت میکنه
میگن نظرسنجی گذاشتیم آخه مگه آزادی بیان و عقیده دارید که کسی بتونه آزادانه بگه با این قلدر کثیف موافقه یا مخالف
بنظر من برعکس باید پوتین لاوراف مدودف و چندنفردیگه از سران روسیه رو باید درتیمارستان بستری کنن نه زلنسکی که با ارتش کوچکتر تونسته روسیه رو به زانو دربیاره
درود بر زلنسکی که خواب پوتین را برای ادامه جهان خواری پدر بزرگش تزار آشفته کرده
کار روسیه در اوکراین تجزیه طلبی یک کشور مستقل است .همانطور که جدایی طلبی در ایران رو محکوم میکنید این کار روسیه هم محکوم است .جدایی بخش از گرجستان و بعد کریمه توسط روسیه نشان داد که روس ها به دنبال بهانه برای کشور گشایی هستن
لعنت به بوتین دیوانه
بلوف آیا واقعاً پوتین بلوف نزده دوستان روسیه در این جنگ شکست خورده وگرنه تا الان صد بار کلک اوکراین را کنده بود
این هم عاقبت گوش دادن به صحبت‌های یک سلبریتی دلقک و اعتماد به غرب
مطمئنم الان امریکایی های حقیر روی تهدید پوتین نسبت به سلاح هسته ای ضعف دارن و اگه روسیه الان کاری نکنه و به امید زمستون سرد بخواد به امریکا و متحداش وقت فکر کردن بده ممکنه تو این زمان قبر قشنگی برای روسیه بسازن و غربی ها این قضیه رو خیلی بهتر از پوتین احمق و سیاست مداران ابله روسیه میدونن و روسیه هر روز داره روند منفی رو طی میکنه اما انگار تو جنگ کور شدن و اینو نمیبینن.
امیدوارم بعد از زمستان سردی که فکر میکنن واس غرب ساختن خودشون تو بهار با آب هوای غیر قابل پیش بینی و تابستان خیلی گرم گرفتار نشن.
نظر سنجی های دروغ روسیه هم جالبه همه مردم دارن فرار میکنن بعد رفتن از ۱۵۰۰ نفر پرسیدن و میگن ۸۵ درصد از پوتین راضی ان. همچین دولتی باید هم نابود بشه!
اگر بحث بحث دفاع از کشور بود بسیج مردمی منطقی تر بود تا زمانی که روسیه متجاوز و دولتی با سیاست های شکست خورده هست.
ریس جمهور مخلوع اوکراین کشورش به تحریکات آمریکا واروپا یان مغرور نابود کرد،
من سیاستمدار نیستم ولی عقل حکم میکنه آدم در هرکاری تفکرکند، که ریس جمهور اوکراین چینین مغزی ندارد،
وقتی پوتین استفاده ازاتم رامطرح می کندجوابش بایدبیش دستتانه باشدپوتین رابخاطراین حرف نیازبه تیرخلاصی به سرش داردکه یک دیوانه مثل این باعث نابودی مردمش نشود
روسیه جنگ درست نمیکند در انتخاب استراتژی جنگی دچار مشکل است روسها هر یک ماه اهداف خود را نامشخص نشان می دهد، نیروهای مسلح روسیه دل سرد وگمراه شده نمیدانند چه کار کنند با کوچکترین فشار از طرف ناتو سنگر خود را رها عقب نشینی می کنند فرماندهان روس سردرگم هستند، واز پیدا کردن هدف وتوپخانه نقطه زن بسیار ضعیف هستند،، این جور جنگیدن، جنگ را میبازد
هدف امریکا این است که روسیه از سلاح اتنی استفاده کند و یکبار برای همیسه روسیه را از کره زمین محو کند
بنابراین روسیه خیلی باید مواظب باسد که مثل جنگ اکراین تو گل گیر نکند
اگر این نظر سنگی در باره پوتین واقعیت داشته باشد میبایست مردم روسیه داوطلبانه در جنگ با اوکراین شرکت کنند نه اینکه پوتین مجبور شود برای نیرو های ذخیره فراخوان صادر کن پنه اینکه تعداد زیادی از نیرو های فراخوان شده به کشور های مجاور فرار کنند نمیشود قبول کرد که مردم روسیه عملکرد پوتین را قبول دارند و حاظر به مشارکت در آن ندارند مگر آنکه واقعا مردم بیم آن داشته باشند که نظر منفی آنان بعداً باعث مشکلاتی شود و از ترس این کار را انجام داده یا اینکه دولت روسیه اعداد ارقام را به دلخواه خود تغییر داده و آمار بسیار بالای غیر واقعی اعلام کنند با توجه به اینکه در ابتدای شروع جنگ تعدادی از روس ها به خیابان آمده و معترض جنگ بودند که به شدت با آنان برخورد شد این آمار غیر واقعی بوده و بیشتر جنبه تبلیغات داخلی دارد چون همه کارشناسان فعال در عرصه روسیه با در نظر گرفتن فاکتور های مختلف میدانند که پوتین آنقدر هم که دلش میخواهد در روسیه محبوب نیست
روسیه باید از مردمش دفاع کند حتی اگر آمریکا باشه
لاوروف به این نکته اشاره نکرد که روسیه زودتر حمله کرده بود؟
واقعا چند کشور به یک کشور
اون کسی که حمله کرد ه نیاز به روانپزشک دارد نه کسیکه از کشورش دفاع میکند یک زمانی رسم تاریخنویسان بود که جای قهرمان و ضد قهرمان را عوض میکردند.
مدودوف بگوید که ایا خودش و پوتین که باعث این جنگ تحمیلی و تجاوز و اشعالگری به اوکراین شدند
آیا به روانپزشک مراجعه کرده اند ؟؟؟؟
کسی که باید به روانپزشک مراجعه کند کشور متجاوز است که عنوان ارتش دوم دنیا و ابرقدرت رو یدک میکشید و با حمله به اوکراین و حرکت به سمت پایتخت به دنبال تصرف کامل اوکراین در چند هفته بود ! اما حالا هزاران نفر نیرو و میلیاردها دلار تجهیزات نظامی رو از دست داده و توی چند تا شهر اوکراین زمینگیر شده و فقط با لفاظی و تهدید اتمی میخواد این آبروریزی رو جمع کنه !
پوتین خوب در اکراین زمینگیر و خوار و خفیف شد
انشالله به زودی به درک واصل میشه
اروپا و آمریکا چقدر سلاح میخواهند به اکراین بفرستند این همه پول که هزینه اکراین میکنند نشان چیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست