بازدید 3486

رشد۳۸۲ درصدی تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در ایران زمین

"بانک ایران زمین" با هدف افزایش مشتری مداری و ارائه خدمات متمایز، اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را همانند سایر بانک‌ها در اولویت کاری خود قرار داده تا جاییکه از ابتدای سال جاری تا نیمه اول شهریورماه، در مجموع تعداد ۱۲۱۴ عدد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در مجموع به مبلغ ۱۱۶۲ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا کرده که نسبت به سال گذشته در بازه زمانی مشابه ۳۸۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ 06 October 2022
به گزارش خبرنگار «تابناک» امروزه فرزندآوری و افزایش جمعیت یکی از موضوعاتی است که مورد تأکید رهبر انقلاب نیز قرار گرفته و مدام به این امر مهم تأکید دارند. برهمین اساس برای تحقق این مهم مسئولان مرتبط در این حوزه در تلاش هستند که با ارائه مشوق‌ها و تسهیلات مردم را به فرزندآوری تشویق کند. یکی از ارگان‌هایی که در این زمینه بیشتر به این موضوع بها داده بانک‌ها هستند. 
براساس این گزارش چندماه پیش بانک مرکزی نیز دستورالعمل تسهیلات فرزندآوری را به بانک‌ها ابلاغ کرده است. بر این اساس برای فرزندانی که از سال ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده اند تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری برای فرزند اول ۲۰ میلیون تومان، فرزند دوم ۴۰ میلیون تومان، فرزند سوم ۶۰ میلیون تومان، فرزند چهارم ۸۰ میلیون تومان و فرزند پنجم و بیشتر ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. گفتنی است نرخ این تسهیلات کارمزد قرض الحسنه ۴ درصد است.
در همین راستا"بانک ایران زمین" با هدف افزایش مشتری مداری و ارائه خدمات متمایز، اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را همانند سایر بانک‌ها در اولویت کاری خود قرار داده تا جاییکه از ابتدای سال جاری تا نیمه اول شهریورماه، در مجموع تعداد ۱۲۱۴ عدد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری جمعاً به مبلغ ۱۱۶۲ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا کرده که نسبت به سال گذشته در بازه زمانی مشابه ۳۸۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار