بازدید 5038

کلاهبرداری با اسکناس های جعلی

کد خبر: ۱۱۴۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷ 04 October 2022

دو جاعل حرفه‌ای که با شگرد خرید اجناس با اسکناس‌های جعلی از مردم کلاهبرداری می‌کردند دستگیر شدند.

به گزارش ایران، از چندی قبل پلیس با شکایت کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان رو به رو شد. شاکی‌ها مدعی بودند افرادی با شیوه و شگرد خرید اجناس با اسکناس‌های جعلی از آنها کلاهبرداری کرده‌اند.

بدین ترتیب موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، ۲ کلاهبردار حرفه‌ای با شناسایی مالباختگان در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی به خانه آنها مراجعه و با پول جعلی اجناس را خریداری کرده و متواری شده‌اند.

سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: با توجه به کلاهبرداری‌های متعدد با این شگرد، کارآگاهان به‌صورت ویژه وارد عمل شدند و با تحقیقات میدانی هویت و مخفیگاه ۲ کلاهبردار حرفه‌ای را در مرکز تهران شناسایی کردند که پس از هماهنگی‌های لازم قضایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان ‌آلات و ادوات جعل اسکناس کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم کلاهبرداری با شیوه و شگرد شناسایی شاکی‌ها در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی و پرداخت پول جعلی به مالباختگان اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر