بازدید 6590
رئیسی صادر کرد؛

دستور ویژه تشکیل کمیته حقیقت‌یاب حوادث زاهدان

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: مقرر شد کمیته حقیقت‌یاب از سوی رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان اعزام شوند تا ابعاد حادثه را بررسی کنند تا حق کسی ضایع نشود و افراد بیگناه از مقصرین اصلی حادثه تروریستی جدا شوند..
کد خبر: ۱۱۴۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳ 04 October 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از دستور ویژه سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای حوادث اخیر زاهدان خبر داد.

حبیب‌الله دهمرده از جلسه رئیس جمهور با مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در حاشیه جلسه امروز رای اعتماد در مجلس خبر داد و گفت: مسائل مختلفی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که مهمترین آن‌ها بررسی حوادث اخیر در زاهدان بود.

وی درباره نظرات رییس جمهور در این نشست گفت: رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر باور و اعتقاد قوم بلوچ و مردم استان به انقلاب و نظام از حضور آنان در صحنه‌های حمایت از نظام اسلامی به ویژه تشییع شهدای امنیت استان قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: آقای رییسی تاکید کرد که حساب مردم استان از گروه‌های تروریستی و آشوبگران جداست و قطعا فتنه‌گرانی که به کلانتری حمله کردند و اموال دولت و مردم را آتش زده و تخریب کردند، باید پاسخگوی ظلم خویش باشند. رئیس جمهور ادامه دادند، ظلم اصلی آن‌ها به مردم منطقه و مردم کوچه و خیابان بود و این گروه از مردم مظلوم واقع شدند.

دهمرده خاطر نشان کرد: رئیس جمهور از همه نمایندگان و امامان جمعه استان به ویژه امام جمعه مسجد زاهدان خواستند در این برهه حساس به حفظ وحدت، انسجام، آرامش و امنیت منطقه کمک کنند و قطعا دستگاه‌های ذیربط همه ابعاد این حادثه را بررسی خواهند کرد.

وی با یادآوری اینکه در این جلسه نمایندگان اهل سنت نیز حضور داشتند، ادامه داد: در این دیدار نمایندگان حاضر با تاکید بر لزوم وحدت و انسجام و اعلام وفاداری مردم استان به اهداف و آرمان‌های انقلاب بر لزوم تلاش جمعی برای حفظ امنیت جامعه و مردم و برخورد با فتنه‌گران و اخلالگران در امنیت منطقه و ریشه‌یابی حوادث اخیر تاکید کردند.

نماینده مردم زابل در مجلس همچنین گفت: در این نشست مقرر شد کمیته حقیقت‌یاب از سوی رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان اعزام شوند تا ابعاد حادثه را بررسی کنند تا حق کسی ضایع نشود و افراد بیگناه از مقصرین اصلی حادثه تروریستی جدا شوند و رئیس جمهور در این خصوص دستور ویژه‌ای صادر کرد.

این عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان ادامه داد: درخواستی در مورد استخراج آب ژرف سیستان و همچنین انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان داشتم که رییس جمهور قول داد در اسرع وقت نمایندگان سیستان و بلوچستان جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور داشته باشند تا موضوع پیگیری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی