بازدید 24420

دلیل قطع تلفن ثابت برخی مشترکان طی چند روز اخیر

این دوره به دلیل مشکلات فنی برای بعضی از مشترکان پیامک ارسال نشده و در نهایت تلفن آنها قطع شد اما با تدابیر اندیشیده شده قرار است تلفن مشترکان تا روز شنبه وصل شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ 30 September 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، طی روزهای گذشته تعدادی از مشترکان اعلام کرده اند که تلفن ثابت آنها قطع یا یک طرفه شده و این مشکل با پرداخت بدهی صورت حساب و مراجعه به مخابرات منطقه هم برطرف نشده است.

 محمد رضا بیدخام- مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفت و گو با ایسنا درباره علت این موضوع اظهار کرد: به طور کلی برای خطوط مشترکین ما با هر مبلغی که صورت حساب دارند، درصورت عدم پرداخت در دو دوره متوالی طبق مصوب ۲۰۷ مشمول قطع تلفن می شوند.

وی افزود: حداقل اعتبار مکالمه با مبلغ یک میلیون ریال با میانگین سه دوره آخر برای کارکردهای بالا درنظر گرفته می‌شود؛ یعنی طبق مصوبه ۲۰۷ اگر مشترکی صورت حساب دو دوره قبل را با هر مبلغی پرداخت نکند، تلفنش قطع و یک طرفه می‌شود.

او ادامه داد: همیشه برای مشترکان در هر دوره ای پیامکی ارسال و صورتحساب اعلام می شد اما این دوره به دلیل مشکلات فنی این ارسال پیامک با تأخیر انجام شد و متاسفانه برای بعضی از مشترکان هم پیامک ارسال نشده و در نهایت تلفن آنها قطع شد اما با تدابیر اندیشیده شده قرار است تلفن مشترکان تا روز شنبه وصل شود.

بیدخام در ادامه گفت: این دوره هم یک هزینه افزایش حداقل نگهداری هم برای استان تهران طبق مصوبه تنظیم بازار داشتیم که ۲۰ هزار تومان است اما به دلیل اینکه پیامکی برای مشترکان ارسال نشده این مبلغ در این دوره لحاظ نمی‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۲
ترس ترس ترس
زرشک ساعت خواب تلفن من هم قطع شد
سهام مشترکین چه میشود مگر مردم سهامدار مخابرات نیستند ودیعه مردم چه میشود چزا مسئولین مخابرات یک طرفه قضاوت میکنند .
همیشه در همه امور همینطوریه ........گند را مسئولین میزنند گرفتاریش برای مردم میمونه..............
ممنون که گرون کردید چون ضرر می کردید. ما تا پنجاه هزارتومن هم مشکل نداریم اضافه کنید. باتشکر از مخابرات
از ما که ماهی ۲۰ تومان رو گرفتن چرا؟
مزخرفترین شیوه اطلاع رسانی قبض پرداخت مربوط به مخابرات
واقعا خسته نباشید
هچ پیامکی بعنوان قبض تلفن ثابت از مخابرات نمیاید.
همیشه استعلام می کنم
درکمتر از 3 هفته اعلام افزایش هزینه تلفن "40000 تومان" یعنی دو دوره برای تلفن منظور شده .
از 1 مهر تا 5 مهر دوبار پایان دوره پرداخم. یکبار 2400 بار دوم 24000 تومان
الان استعلام کردم 26300 میاندوره منظور کرده.
چه وضعتی اس؟
ستاد تنظیم بازار مگر وجدان ندارد که به یکباره هزینه تلفن را چندین برابر میکند مگر طرح توسعه دارید باید اینچین گوش مردم را ببرید؟
قبض تلفن جدید که امده 20 هزار تومان برای خدمات صوتی اضافه شده این درحالیست که بسیار از خانواده ها هیچ استفاده صوتی از تلفن ثابت ندارند و فقط برای اینترنت ADSL از ان استفاده می کنند و هیچ گزینه و روشی در سایت مخابرات برای غیر فعال کردن خدمات صوتی و کاهش این هزینه وجود ندارد
تلفن ما به همین شکل قطع شد رفتیم مخابرات ۱۷۰ هزار تومن پول گرفتن وصل شد در صورتی که اصلا نه بدهی داشتیم نه این همه تلفن کردیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی