بازدید 63211
هفتمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور با مردم

به توافق خوب و عادلانه کاملاً باور داریم/نباید از شنیدن نظریات موافق و مخالف بترسیم / ارزش‌ها تغییرناپذیر اما روش‌ها تغییرپذیر است/ اعتراض و نقد با آشوب متفاوت است؛ دشمن انسجام ملی را هدف قرار داده

در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد، حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه وظیفه مدیریتی ما در دولت است، این که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول، قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷ 28 September 2022

تابناک _ سیدابراهیم رئیسی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم درباره مسائل داخلی و سیاست خارجی کشور سخن گفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در نخستین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در سال دوم فعالیت دولت سیزدهم ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول، گفت: خداوند را شاکرم برای دو رویداد بزرگ فرهنگی (اربعین حسینی) که ظرف ۱۰ روز گذشته اتفاق افتاد و در آن بیش از ۳.۵ میلیون نفر از عزیزان کشور ما و بیش از ۲۰ میلیون زائر امام حسین (ع) از کشور‌های مختلف به ساحت مقدس اباعبدالله (ع) عرض ارادت کردند.

* دولت وظیفه داشت سفرهای زیارتی را برای مردم تسهیل کند

وی افزود: همچنین در مشهد مقدس طبق گفته دوستان بیش از ۴.۵ میلیون نفر از سراسر کشور و جهان اسلام زائر امام رضا (ع) شدند که این هم اتفاق بزرگی بود، دولت نیز وظیفه داشت ضمن خدمت‌گزاری به مردم، این زیارت‌ها را برای مردم تسهیل کند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این زیارت‌ها میزبان خودِ مردم بودند، گفت: از کردستان عراق و مردم اهل‌سنت آنجا که انصافاً خوب از زوار پذیرایی کردند و عزیزان ما در همه شهر‌های عراق و همچنین مردم مشهد مقدس و مسیر مشهدالرضا که انصافاً آن‌ها نیز به خوبی از زائران امام رضا (ع) پذیرایی کردند و دولت نیز وظیفه داشت با همه ظرفیت در خدمت زائران و مهمانان امام حسین (ع) و امام رضا (ع) باشد، تشکر می‌کنم.


رئیسی ادامه داد: خداوند حاج قاسم سلیمانی را رحمت کند که گفت ما ملت امام حسین (ع) هستیم، این عشق به اهل بیت در 8 میلیون زائری که در این چند روز به کربلا و مشهد مقدس رفتند از رویدادهایی است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت. باید توجه شود تا آنچه به عنوان مشکلات در این زمینه وجود داشت و عزیزان ما احیاناً اذیت شدند در سال‌های آینده مرتفع شود.

* عضویت ایران در سازمان شانگهای، رویداد مهمی است

وی درباره سفرهای چند روز اخیر خود به سمرقند و نیویورک نیز، گفت: حضور در سمرقند برای شرکت در اجلاس شانگهای و هم حضور در نیویورک برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، موضوعات مهمی در آنها مطرح شد که به برخی از آنها اشاره می‌کنم.

عضویت ایران در سازمان شانگهای مسئله و رویداد مهمی است؛ از نظر اقتصادی ما به زیرساخت‌های اقتصادی آسیا وصل شدیم. بخش قابل توجهی از جمعیت جهان در کشورهای عضو شانگهای وجود دارد و بخش مهمی از اقتصاد جهان نیز در این کشورهاست.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه اتحادیه اورآسیا و کشورهای عضو شانگهای کشورهای قابل توجهی هستند، اظهار داشت: قاعدتاً ارتباط اقتصادی و تجاری با این کشورها و با این زیرساخـت‌ها حتماً می‌تواند به توسعه تجارت و اقتصاد ما کمک شایانی داشته باشد.

آیت‌الله رئیسی گفت: علاوه بر شرکت در اجلاس عمومی سازمان شانگهای که سران کشورهای آن حضور داشتند و اعلام رسمیت جمهوری اسلامی به عنوان عضو دائم این سازمان اعلام شد، دیدارهای دوجانبه‌ای داشتم که از جمله آن می‌توان به دیدار با رئیس‌جمهور چین اشاره کنم.

وی افزود: نکاتی که در دیدار با رئیس‌جمهور چین مطرح شد، تصمیم و اراده دو کشور برای اجرای برنامه 25 ساله مطرح شد و بر همکاری‌هایی در حوزه انرژی بین ایران و چین که همواره بوده و باید باز هم توسعه پیدا کند نیز تأکید شد.

رئیس‌جمهور اظهار کرد:‌ اراده دو کشور ایران و چین برای فعال شدن بیشتر تجارت بین دو کشور از جمله مسائل پولی و مالی وجود دارد و مشارکت چینی‌ها در طرح‌های مهم و اساسی مانند طرح‌های ریلی در کشور نیز به طور جدی مورد تأکید قرار گرفت.

* روابط تجاری ما با روسیه ۸۰ درصد افزایش پیدا کرده است

وی با بیان اینکه از زمانی که به مسکو سفر کردم تا زمان اجلاس اجلاس شانگهای، روابط تجاری ما با روسیه ۸۰ درصد افزایش پیدا کرده است، عنوان کرد:‌ ما با روسیه‌ در حوزه‌های مختلفی کار می‌کنیم، مسیر و کریدور شمال به جنوب که کار مشترکی بین سرخس و چابهار است و دنبال می‌شود، حوزه‌های نفتی و انرژی مشترکی هم با روسیه انجام می‌دهیم، همچنین در حوزه‌های تجاری و اقتصادی و حوزه فضایی نیز بخشی از فعالیت‌های مشترک ما با روسیه است.

رئیسی در مورد همکاری‌های میان ایران و هند نیز بیان کرد: با هندی‌ها در چابهار و در سواحل مکران کارهایی دنبال می‌شود، در نشستی که با نخست‌وزیر هند داشتم، اراده جدی دو کشور بر این بود که همکاری‌ها ادامه پیدا کند و سرعت آن بیشتر شود تا بتوانیم در بهره‌برداری از این منطقه که نه تنها برای ایران، بلکه برای تمام منطقه زمینه توسعه خوبی ایجاد کند، راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه در مجموع با تمامی کشورها از جمله کشورهای آسیای مرکزی مباحثی مطرح شد، افزود: در اولین سفری که به عنوان رئیس‌جمهور به شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان داشتم تا امروز روابط تجاری و اقتصادی ما با این کشور 5 تا 6 برابر در حوزه‌های مختلف افزایش پیدا کرده است و همکاری‌های مختلفی ما با کشورهای آسیای مرکزی داریم که همه اینها براساس سیاست همسایگی است که ما با همسایگان دنبال می‌کنیم و آنها نیز پذیرفته‌اند و اعتماد خوبی بین ما و کشورهای عضو شانگهای به وجود آمده و درصدد هستیم که این اعتماد را ارتقا ببخشیم.

* عمده بحث ما در دیدار با سران کشورها گسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی بود

رئیس‌جمهور با بیان اینکه من با سران ده کشور منطقه دیدار داشتم، عنوان کرد: در تمامی این دیدارها عمده بحث ما گسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی بود.

رئیسی گفت: امسال اولین سال حضوری مجمع عمومی سازمان ملل پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی بود و بنده باید صدای ملت ایران می‌بودم و مواضع سیاسی جمهوری اسلامی ایران و صدای مظلومیت و اقتدار ملت ایران را در نطق و بیانات و ارتباطات خودم مطرح می‌کردم.

وی افزود: در مجمع عمومی سازمان ملل متحد همچنین بر ضرورت اجتناب از سیاست‌های یکجانبه‌گرایی در عالم و ضرورت اجتناب از استانداردهای دوگانه در مسائلی همچون حقوق بشر، تروریست و هسته‌ای که غربی‌ها در آن استانداردهای دوگانه‌ای دارند، مطالبی بیان شد.

* مکرون قبول داشت که اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکردند

رئیسی گفت: در یونسکو هم سعی کردم به اسناد داخلی مثل سند بنیادین آموزش و پرورش در ایران توجه داشته باشم و نشان دهم که ضمن آمادگی برای تعامل با صاحبنظران در زمینه آموزش، خودمان هم سندهای داخلی و محور حرکت داریم.

وی افزود: در نشست با مسئولان مؤسسات تحقیقاتی و پژوهشی آمریکا تلاش کردم علاوه بر بیان مواضعم اجازه نقد و بررسی مواضع جمهوری اسلامی از سوی این افراد را داده باشم و پاسخ آنان را هم دادم و یک فضای فکری آزاد را برای بررسی مواضع خودمان داشتیم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه نشستی با رهبران ادیان و رؤسای جمهوری برخی کشورها و مقامات آنها داشتم در مورد دیدار با «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه، گفت: در جلسه با آقای مکرون اعلام کردم که توافق عادلانه و خوب قابل دستیابی است و ما آمادگی داریم که توافق خوب صورت بگیرد.

وی افزود: آمریکایی‌ها از این توافق خارج شدند و اروپایی‌ها نیز به تعهداتشان عمل نکردند و آقای مکرون نیز قبول داشت که اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکردند. گفتم این بار باید پایبندی به تعهدات را مبنا قرار دهیم.

رئیس جمهور اضافه کرد: از طرفی مواضع ما به گونه ای بود که ایشان گفتند با آمریکایی ها و اروپایی ها صحبت و مواضعتان را مطرح می کنم و پاسخش را به شما خواهم داد. در این گفت و گوها بر تضمین هایی که به جمهوری اسلامی باید داده شود تاکید کردیم چراکه یک بار شاهد بودیم به تعهداتشان پایبند نبوده‌اند؛ با این حال یک بار دیگر خودمان را گرفتار کنیم؟ از طرف می گویند مذاکره کنیم از طرفی به شورای حکام قطعنامه می دهند که این مسائل با هم سازگار نیست.

رئیسی تصریح کرد: گفتم اروپا چقدر از آمریکا تبعیت می کند؟ برای ایشان در همین راستا مثالی زدم و گفتم کسی در فرانسه می گفت عمر ساختمانی که در آن زندگی می کنم از عمر آمریکا بیشتر است و گفتم شما با این قدمت چرا از آمریکایی ها پیروی می کنید؟ مسائل هسته ای، همکاری ها و مسائل دوجانبه نیز مطرح شد.

رئیس‌جمهور با اشاره به نشست با دبیر کل سازمان ملل گفت: وی بر ظرفیت‌های بالای جمهوری اسلامی ایران اعتراف و اذعان کرد از این ظرفیت می تواند در مسائل منطقه ای استفاده کند و ما هم بر همین مساله تاکید کردیم.

رئیسی افزود: به دبیر کل سازمان ملل گفتم که سعی کنید سازمان ملل، سازمان ملل باشد نه سازمان تحت تاثیر قدرت‌های بزرگ.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: در نشست با رئیس جمهور فرانسه موضوع حقوق بشر به صورت کلی بیان شد که به آقای مکرون موارد نقض حقوق بشر در غرب و اروپا و استانداردهای دوگانه آنان در موضوع حقوق بشر را مورد تاکید قرار دادم و گفتم چرا نسبت به این مسائل اعتراضی نمی شود.

* مسائل پادمانی باید حل وفصل شود

وی در مورد آخرین شرایط موضوعات هسته‌ای و مذاکرات در جریان سفر به نیویورک گفت: ایران در آخرین متنی که ارائه نموده،  تاکید کرده که باید تضمین اعتماد آور را دریافت کند. از نظر ما مسائل مطرح بین ایران و آژانس سیاسی است.

رئیس جمهور با بیان اینکه مسائل پادمانی باید حل وفصل شود تا چند روز دیگر با بهانه ای قطعنامه ای علیه جمهوری اسلامی صادر نشود، گفت: اصل مساله پادمان بهانه ای سیاسی است و این مساله را به آقای مکرون گفتم. حل و فصل مسائل پادمانی و رفع تحریم‌ها برای برخوردار شدن مردم ایران از منافع اقتصادی آن، دیگر خواسته‌ی ما در مذاکرات است.

رئیسی تشریح کرد: در تمام مذاکرات در اجلاس شانگهای و نیویورک متوجه شدیم میل زیادی برای همکاری با ایران وجود دارد مسئولان همه کشورهایی که با آنها دیدار داشتم، به کار با جمهوری اسلامی و افزایش مبادلات تجاری با ایران تاکید داشتند و برخلاف فضای تحریمی که علیه ایران وجود دارد مایلیم با ایران کار کنیم.

وی تصریح کرد: قصد تعامل با همه کشورها را داریم و شرق و غرب بودن آنها برای ما فرقی ندارد. زمینه برای کار زیاد است و فعالان اقتصادی باید از این فرصت استفاده کنند.


رئیس‌جمهور همچنین در خصوص بالا بردن تصویر شهید سلیمانی، گفت: نکته‌ای که می‌خواستم بگویم این بود که براساس صحبت های مقامات آمریکایی مؤسس داعش، آمریکایی‌ها بودند و قهرمان مبارزه با داعش و تروریسم حاج قاسم سلیمانی بود و این فرد به دست آمریکایی‌ها و رئیس جمهور سابق این کشور به شهادت رسید.

رئیسی افزود: می‌خواستم بگویم که به غلط مدعی حقوق بشر هستید و کسی که با تروریسم مبارزه کرد را به شهادت رساندید. دوم آنکه پیام مظلومیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و حاج قاسم سلیمانی را برسانم و سوم هم پیگیری عادلانه عاملان این اقدام تروریستی را خواستار شدم؛ تروریسم دولتی رخ داده و کسی را که در کشور ثالث مهمان بوده، ترور کرده‌اند. اگر به این مساله رسیدگی نشود، بی عدالتی و ظلم در دنیا رواج پیدا خواهد کرد.

وی افزود: سال گذشته به دلیل کرونا، حضوری در اجلاس سازمان ملل متحد حضور نداشتم و به صورت وبیناری شرکت کردم و مواضع جمهوری اسلامی ایران بیان شد.

* فراخوان‌های منافقین هیچ تردیدی در من و همراهانم ایجاد نکرد

رئیس جمهور در واکنش به فراخوان منافقین برای تجمع مقابل سازمان ملل، گفت: این فراخوان‌ها هیچ تردیدی در من و همراهانم ایجاد نکرد. اتفاقا بعد از سخنرانی در مجمع عمومی به صورت پیاده به محل استقرار برگشتیم، معلوم شد که کارشان مثل همیشه بی اثر است. بحمدالله هیات جمهوری اسلامی توانست به همه اهداف مدنظر اعم از سخنرانی در سازمان ملل، دیدار های دو جانبه و دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا با موفقیت انجام شد.

* مسله خانم امینی همه را متاثر کرد

رئیس جمهور در مورد ماجرای مهسا امینی، اظهار داشت: زمانی که اولین خبر را در این مورد شنیدم در سمرقند بودم که به من خبر دادند این حادثه اتفاق افتاده؛ من همانجا با مسئولین تماس گرفتم و به وزیر کشور و بخش‌های دیگر گفتم که با حساسیت و به نحوی که مشکلی ایجاد نشود این موضوع را دنبال کنید.

وی ادامه داد: وقتی من که از سمرقند برگشتم خبر فوت ایشان را به من دادند؛ با خانواده ایشان تماس گرفتم و با آنها ابراز همدردی کردم و گفتم این خبر نه برای من بلکه برای هر ایرانی تأثربرانگیز بوده است. به خانواده خانم امینی گفتم که این موضوع را حتماً دنبال می‌کنم که اگر قصوری در این زمینه رخ داده باشد حتماً مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

رئیسی گفت: در این تماس تلفنی پدر مرحومه امینی و برادرشان به بنده ابراز محبت کردند و گفتند این تماس قوت قلبی برای ماست که بعداً نیز این را در گفت‌وگویی بیان کردند. این موضوع در دولت و مجلس پیگیری شد و پزشکیِ قانونی نیز کار را دنبال کرد و همچنان نیز پیگیری‌ها در حال انجام است.

رئیس جمهور بیان کرد: در ماجرای فوت این خانم که همه را متأثر کرد، وظیفه مدیریتی و انسانی ما این است که این موضوع را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول عرض می‌کنم قصد ما در این قضیه شفاف‌سازی و اجرای عدالت است.

* گفت‌و‌گو برای اصلاح روش‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد

رئیس جمهور گفت: پزشکی قانونی که یک سازمان حرفه‌ای است کار را انجام می‌دهد و نظرش را اعلام خواهد کرد و ما منتظر آن هستیم.

رئیسی با بیان اینکه تاکنون گزارش‌هایی از بخش‌های مختلف به صورت مقدماتی در این باره به ما ارسال شده است، عنوان کرد:‌ ما منتظر می‌مانیم تا نظر قطعی از ناحیه سازمان پزشکی قانونی اعلام شود.

وی با بیان اینکه ظرف این مدت با اظهارنظرهایی در رسانه‌ها و در فضای حقیقی و مجازی نسبت به روش اجرای قانون مطرح شده است، گفت: پیشنهادها، انتقادات و نظراتی هست؛ اما نگاه‌ها و نظرات و دیدگاه‌ها چه موافق و چه مخالف نباید از مطرح شدنش وحشت داشت.

رئیس جمهور ادامه داد: به نظر من اشکالی ندارد که افراد و دستگاه‌های نسبت به اجرای قانون نظرات مختلف داشته باشند. بیان دیدگاه‌ها در این رابطه می‌تواند به ارتقای کار کمک کند. مسئولین مربوطه باید نسبت به این دیدگاه‌ها توجه مثبت داشته باشند. البته این روشی که برای اجرای قانون وجود دارد 10-15 سال است در حال اجراست و برای این یکی دو سال اخیر نیست اما اشکالی ندارد که در این رابطه نظرات مختلف وجود دارد از آن در جهت بهتر شدن امور استفاده کرد.

رئیسی با اشاره به بیانات رهبر معظم رهبری درباره کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی در دانشگاه و محافل علمی گفت: چه اشکالی دارد برای گفت‌وگو، نقد و حتی اعتراض نسبت به یک تصمیم مراکزی را قرار دهیم تا نسبت به برخی تصمیمات و روش‌ها اعتراض شود؟ معتقدم این قضیه به سلامت و ارتقای کار کمک جدی کند.

رئیس جمهور افزود: باید بهترین روش ها در اجرای قانون در نظر گرفته شود و زمینه بروز نظر مخالف را فراهم کنیم و دولت از این موضع دفاع می کند.

* خط قرمز جمهوری اسلامی جان و مال مردم است

وی افزود: مسئولین در حوزه‌های مختلف چه حوزه‌های تصمیم‌سازی چه حوزه‌های تصمیم‌گیری باید این قضیه برای خودشان به عنوان یک امر کمک‌کننده در اجرای باصلابت کار در نظر بگیرند. باید از این نقدها به عنوان یک زمینه برای اصلاح استفاده کرد.

رئیس جمهور تصریح کرد:‌ باید حدفاصل بین اعتراض و اغتشاش مشخص شود. امکان دارد یک اعتراض و سخن مخالفی وجود داشته باشد و هیچ اشکالی وجود ندارد و باید شنیده شود و شنیدن آن به اصلاح عمومی کمک می‌کند. کسانی که امروز مدافع امنیت کشور هستند از جمله پلیس و سپاه، شیرین‌ترین سرمایه خود یعنی جانشان را کف دست‌شان گذاشتند تا در کشور امنیت ایجاد شود. اینها جدا از مردم نیستند و جزو مردم هستند و حافظ امینت و جان و مال مردم هستند. تعرض به اینها قابل تحمل نیست؛ خط قرمز جمهوری اسلامی جان و مال مردم است.

* آمار اشتغال در برخی استان ها بسیار خوشحال کننده است

وی در بخش دیگری گفت، دولت شب و روز دارد برای حل مشکلات اقتصادی تلاش می کند. رفع مشکلات از مسائل محوری در دولت است. حل مشکلات حوزه آب، انرژی و رونق تولید از مسائل محوری دولت است.

رئیسی تصریح کرد: صدهزار عضو هیات علمی داریم. اعضای هیات علمی اتاق فکر دولت هستند و می توانند به دولت کمک کنند.

وی افزود: آمار اشتغال در برخی استان ها بسیار خوشحال کننده است، صدها واحد تولیدی دارد به چرخه می آید و شرکت های دانش بنیان را داریم به دستگاه های دولت نزدیک می کنیم، فضای کشور بحمدالله فضای تولید و کار است، دشمن هم همین را می بیند که فتنه گری می کند.

* کشوری که کودکان بومی خود را زنده به گور کرده، امروز مدافع حقوق بشر شده

رئیسی بیان کرد: کشوری که خود کودکان بومی آنجا را زنده به گور کرده، امروز مدافع حقوق بشر شده و مردم را به اغتشاش در خیابان دعوت می‌کند. کشوری که خود در ۲۸ هفته ۸۱ زن به دست پلیس آن کشته شده است و هیچکسی نسبت به این قضیه عارض نمی‌شود در این ماجرا‌ها مدعی شده است!

وی تاکید کرد: در آمریکا که از سال ۲۰۱۵ هر ساله بیش از هزار نفر در آن به دست پلیس کشته می‌شوند مدعی حقوق بشر و انسان شده است و عده‌ای را تحریک می‌کند تا امنیت مردم را به خاطر بیندازند.

وی ادامه داد: رسانه‌های آن‌ها امروز رسماً ایجاد ناامنی و اغتشاش و چگونگی ساخت مواد منفجره را تعلیم می‌دهند؛ در کجای دنیا می‌توان این قضیه را پذیرفت.


رئیس جمهور گفت: آنچه امروز برای ما خیلی مهم است، این که این دشمنان حدود ۴۳ سال در حال دشمنی با ما هستند و از همان ابتدای انقلاب گفتند؛ جمهوری اسلامی تا شش ماه دیگر نابود می‌شود، ولی هم‌اکنون حدود ۹۰ شش ماه از آغاز جمهوری اسلامی می‌گذرد و جمهوری اسلامی قدرتمندتر از همیشه باقی است.

* تحریم و آشوب را دو روی یک سکه می‌دانیم / مساله فوت مهسا امینی را برای سلب امنیت کشور بهانه کردند

رئیسی افزود: امروز جمهوری اسلامی حرف اول را در منطقه می‌زند و در جهان نیز همه معتقدند که در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز ما تحریم و آشوب را دو روی یک سکه می‌دانیم، عنوان کرد: عده‌ای امروز می‌خواهند در کشور آشوب و اغتشاش ایجاد شود و فوت مرحومه مهسا امینی را برای سلب امنیت کشور بهانه کردند.

* باید با کسانی که فعالانه در اغتشاشات شرکت کردند برخورد قاطع شود

رئیسی خطاب به مردم بیان کرد: همه ما با هر سلیقه و نگاه سیاسی معتقدیم که باید مساله فوت خانم امینی به صورت شفاف روشن شود. امروز هم گفت‌وگو، هم نقد و هم اعتراض در کشور وجود دارد و باید به آن توجه شود و توجه به این مسائل به سلامت امور در کشور کمک می‌کند.

وی افزود: امروز ملت و فرهیختگان کشور ما خوب می‌دانند که دشمنان سعادت ملت ما را نمی‌خواهند و به دنبال ایجاد ناامنی در کشور ما هستند. امروز وظیفه ما این است مسائل را خوب بشناسیم و بدانیم دشمن به دنبال این است که پیشرفت در کشور وجود نداشته باشد. امروز کار با نشاط و پر امید در هر حوزه‌ای در کشور، دشمن را ناامید می‌کند.

رئیس جمهور گفت: کسانی که در این اغتشاشات ناامنی در جامعه ایجاد کردند و به جان و مال مردم صدمه زدند، باید به دست عدالت سپرده شوند و کسانی که آنها را تحریک کردند و در این عمل مباشرت داشتند نیز همین‌طور هستند. البته کسانی که تحت تأثیر قرار گرفتند و غافل بودند بحث‌ دیگری دارند؛ اما کسانی که به طور فعال در اغتشاشات شرکت کردند، باید با آنها به صورت قاطع برخورد شود و این امروز خواست مردم است.

وی افزود: بحمدالله امروز به برکت نام امام حسین (ع)، حضور مردم و خون شهدا این انقلاب اسلامی ریشه‌های محکمی دارد و اینگونه حرکات کوچکترین تزلزلی در مردم ایجاد نمی‌کند؛ اما ایجاد وحشت در دل زن و بچه مردم جرم است که بعضی آن را انجام می‌دهند و بعضی افراد را تحریک می‌کنند.

* ارزش‌ها قابل تغییر نیست اما روش‌ها قابل تغییر است

رئیسی با بیان اینکه ارزش‌ها تغییرناپذیر اما روش‌ها تغییرپذیر است، اظهار داشت: اعتراض و نقد با آشوب متفاوت است؛ دشمن انسجام ملی را هدف قرار داده است.

* مردم ضد انقلاب و دشمنان را ناکام گذاشتند

رئیس جمهور با بیان اینکه ضدانقلاب و دشمنان دلسوز ملت ایران نیستند، گفت: مردم در این قضیه ضد انقلاب و دشمنان را ناکام گذاشتند؛ آنها می‌خواستند در کشور بلوا ایجاد کنند، مانند فتنه‌هایی که قبلاً در تاریخ دیده‌ایم، یک روز انتخابات و روز دیگر مسائل دیگر بهانه می‌کنند.

وی افزود: کشوری سلاح‌ شیمیایی در اختیار صدام قرار داد و قسمت‌های کردنشین کشور ما را رژیم بعث با همان سلاح‌ها مورد هدف قرار داد؛ همان کشورها امروز رسانه‌های خودشان را برای ایجاد اغتشاش در کشور آماده می‌کنند.

* دشمن می‌خواهد مردم را مقابل مردم قرار دهد

رییس جمهور تاکید کرد: ‌آن چیزی که در جامعه به شدت نیازمندیم، وحدت و انسجام ملی است زیرا دشمن انسجام ملی ما را هدف قرار داده و می‌خواهد فوتبالیست را در مقابل فوتبالیست، دانشجو را در مقابل دانشجو، کاسب را در مقابل کاسب، این روستا را در مقابل آن روستا، این شهر را در مقابل آن شهر قرار دهد.

آیت الله رییسی با تاکید براینکه ترفند دشمن ایجاد اختلاف و به هم زدن انسجام ملی است، افزود: امروز همه مردم ایران آگاه هستند که مهمترین مساله راهبردی ما حفظ انسجام ملی و وحدت ملی است و به هیچ عنوان نباید به دشمن اجازه داد که انسجام و وحدت ملی ما را مخدوش کنند.

رییس جمهور ادامه داد: اینکه بخواهند یکی را تحریک کنند، هنرمند را در مقابل هنرمند قرار دهند، یک رسانه را در مقابل یک رسانه قرار دهند، یک فوتبالیست را در مقابل فوتبالیست قرار دهند، یک دانشجو را در مقابل یک طلبه قرار دهند، یک طلبه را در مقابل یک دانشجو قرار دهند. این ترفند دشمن از قدیم هم بوده و امروز می‌خواهند این کار را بکنند.

آیت الله رییسی افزود: می‌خواهند درون خانواده‌ها ایجاد اختلاف کرده و در مجموعه سازمانها و ادارات این اختلاف را ایجاد کنند. ما باید به هوش باشیم که الحمدالله همه ملت ما در این قضیه آگاه هستند.

وی ضمن قدردانی از مردم برای حضور در اجتماعات میلیونی در شهرها و روستاهای مختلف اظهار داشت: حضور مردم، بسیار خیره‌کننده و عجیب بود که باید خداوند متعال را شاکر بود و باید از مردم بابت آگاهی و این حضور سپاسگزاری کرد.

* امروز انسجام و وحدت ملی از مسائل بسیار مهم و پایه‌ای کشور است

رییس جمهور با بیان اینکه امروز انسجام ملی برای ما مهم است، گفت: انسجام در دانشگاه، انسجام در حوزه، انسجام در مدارس، انسجام در بازار، انسجام در همه قشرها و در همه حوزه‌ها؛ از مسائل مهم ما، ایجاد و حفظ این انسجام و وحدت ملی است و دشمن دقیقا این وحدت و انسجام ملی را هدف قرار داده است.

آیت الله رئیسی ادامه داد: بعضی از کشته سازی‌هایی که دشمن انجام می دهد در راستای به هم زدن این وحدت و انسجام ملی است بنابراین امروز مسئله انسجام و وحدت ملی از مسائل بسیار مهم و پایه‌ای کشور است که باید بر آن تاکید کرد تا دشمن مثل همیشه ناکام باشد.

* شرکت‌های دانش‌بنیان را به همه دستگاههای کشور نزدیک می‌کنیم

وی گفت: کار در عرصه‌های مختلف بویژه با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان میدان محور فعالیت های دولت است. ما شرکت‌های دانش‌بنیان را به همه دستگاههای کشور نزدیک می‌کنیم تا با هم کار کنند یعنی شرکت دانش بنیان با معدن، صنعت، کشاورزی کار کند و کنار سفره مردم بیاید.

آیت الله رییسی فضای کشور را فضای کار و تلاش و فعالیت و تولید توصیف کرد و گفت: دشمن هم این را می‌بیند و می‌بیند ما به دشمنی‌های او توجه نداریم و کارمان را می‌کنیم، فتنه‌گری می‌کند و می‌خواهد کشور را دچار اختلال کند که این کار نخواهد شد.

رئیس جمهور تاکید کرد: مردم مصمم هستند با تکیه بر ارزش های اسلامی کارشان را تا آنجا که بدانند امروز استقلال کشور در حوزه‌های مختلفی تامین شده، ادامه دهند و دشمن را ناامید کنند.

وی ادامه داد: هر کس، هر کاری، هر سخنی، هر قلمی در جهت ایجاد امید در مردم حرکت و تلاش کند، بداند در جهت راهبرد نظام و انقلاب و جمهوری اسلامی است. هر کسی بداند یا نداند، بخواهد یا نخواهد گامی بردارد، قلمی بزند و یا سخنی در جهت ناامید کردن و ایجاد یأس در مردم بگوید، بداند در جهت راهبرد دشمن حرکت کرده است.

رئیسی اظهار داشت: امروز کشور ما در عرصه‌های مختلف نشان داده که دشمن را ناکام گذاشته و انشاءالله این حرکت عظیمی که در کشور هست به حول و قوه الهی به رغم خواست دشمن کشور را به پیش می‌برد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲۲
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۱۹۲
اجرای رای1553دیوان عدالت اداری رافراموش کردند مع الاسف رای معطل مانده درسازمان برنامه وبودجه که نماینگان مجلس باتوقیع ریاست وتاکیدسه معاون مجریه وکمیسیون اصل 90اجرای آنرا فورادرخواست نموده اند ولی سازمان بودجه پاسخگونیست واعدالتا وا....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
رئیسی آیت الله نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
ناشناس جان ایشان آیت الله هست تازه دکتر هم هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
آیا ایشان دکتر هم نیست ؟؟؟؟

یعنی دیپلمه هم نیست ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
آیت اله شدن ماده و تبصره نداره


شما هم از فردا بهت میگم آیت اله


مهم قلب انسانهاست که باخداست


التماس تفکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
13:49
مهم عدم سواد امثال شماهاست.
وگرنه شما هیچوقت نمیتونی معیار این باشی که قلب کی با خدا هست یا نه.
امثال شما همینجوری متعصبانه رای دادین که الان اوضاع این شده استاد. هیچوقت هم نمی خواهید بفهمید و همیشه اصرار به درستی اشتباه تفکر خود دارید.
بعد هم یک جمله کلیشه یاد گرفتین التماس تفکر.
بقول حافظ:
نه هر که سر بتراشد قلندری دادند
نه هر که کله کج نهاد و تند نشست کلاهداری و آیین سروری داند و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
ایشان هم آیت الله هست و هم دکتر هستند و هم شش کلاس بیشتر سواد ندارند!!!! این معادله حوزوی را حل کنید
چطور میخواهید مبادله مالی انجام بدید ؟!
چین هم پولتان را نمی دهد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
چین؟!!!!!!!!!!!!!!!!! یادتان نیست دوران جنگ چه بازی با ایران کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
با اون چمدونایی بود که تو نیویورک بار کامیون زدن با اونا رد !!وبدل می کنن
وصل شدیم ها ؟
شاعر ایرانی فردوسی:
بزرگی سراسر به گفتار نیست
دو صد گفته چون نیم کردار نیست

راستی از قیمت های شهریور 1401 که قرار بود به قیمت های شهریور 1400 برگرده چه خبر؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
باش تا صبح دولتت بدمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
امروز ۷ مهر ماه ۱۴۰۱ است

ما به نرخ های ۷ شهریور ۱۴۰۱ هم قانع هستیم !!!؟

شهریور ۱۴۰۰ پیشکش قدمشان !!!؟

فقط ظرف ۴ روز گذشته ران و سینه مرغ ۳۰ درصد

گرانتر شده است از ۷۰ تومن شده ۱۰۰ تومن !!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
حتما تقصیر روحانیه لابد!!!
ده سال دیگه هم همه چیزتقصیر روحانیه.
قدیم ها که روحانی نبود می گفتن تقصیر آمریکاست.
هر روز مقصرین بیشتر می شوند!!!
می‌شه بفرمایید کدوم زیرساخت؟
چرت و پرت
یک اتفاقی عظیم سوم هم افتاد و این گران شدن تخم مرغ و مرغ
درود
صدای مردم را نشنیده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
تموم شد انقلاب جنسیتون؟ خیلی تاثیرگذار بود... کمتر شیرموز بخورید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
ظاهرا تو‌ با تاثیر شیر وموز بیشتر آشنایی تا دیگران !! ذهن بیمار همیشه اون چیزی رو‌ به زبون میاره که بیشتر از همه باهاش درگیره !!
آخیش وصل شد کدوم گشایش اقتصادی چیزی ارزون شد ؟
ایشان نمی داند با قطع کردن اینترنت چه بلایی سر ایران آورده . بعد میگوید به اقتصاد شرق آسیا وصل شدیم!!!
با این شرایط از هفته بعد شاهد حضور مردم عادی در تظاهرات باشید . وای به وزیر مخابرات و نیروهای امنیتی .
درود
جناب رییس‌جمهور تا به آف آی تی آف ....متصل نشوید ..هیچ فعالیت اقتصادی با شرکای خارچی در کشور ایجاد نخواهد شد....
تمام شرکتهای خصوصی خارجی سودی که از ایران را با تحریم و جریمه آمریکا را نخواهند خواست....
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
ان وقط اقا زادها چگونه اختلاس کنند
اقای رییسی شما صدای مردم نیستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
صدای 20 میلیون هست تو بهتره زیاد حرص نخوری
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
بیست میلیون خاتمی بود کلاس اولی این آقا زیاد باشه دو میلیون آن هم چقدر میگیری رای بدی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
صدای یک اقلیت اندکی است که به ایشان رای دادند. صدای اکثریت مردم ایران نیستند ایشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
ایشون صدای ۶۳درصد از ۴۹ درصدری هستند که رأی دادند،با یه حساب سرانگشتی،میشه اقلیتی از اقلیت جامعه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
با کنار کشیدن چندتا از رقبا به نفعش به زور شد ۱۸ ملیون واندی !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
ایشان صداس خودشان هم نیستند و فقط خواننده یک سری جملات نوشته شده است !!!
اگر یکساعت پس از مصاحبه امتحان ازش بگیری چی گفته حتما رد میشه !!!
رئیسی بقدری از مسایل کشور دور هستش که انگار آلیس در سرزمین عجایبه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
از شیش کلاس سواد انتظار بیشتری داری؟
این عمو رییس جمهور کدوم کشور است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
رییس جمهور خانواده علم الهدی و وابستگان

و ده درصد مردم و الفاتحه المع الصلوات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
رئیس جمهوز مشهد و قم ولاغیر
فعلا رکود دروغگویی دست این اقا هست
منتظر بنزین ۱۵ تومنی این اقاهم باشین
صحبت هایش در حد ریاست جمهوری نبود همش تکراری و از حوصله مخاطب خارج بود و مخاطب را ناامیدتر از گذشته کرد و چیزی برای گفتن نداشت
رئیسی: کلا یک کلام ما خوبیم و لاغیر مرغ هم یک پا دارد
روز گذشته هم امام جمعه موقت شهرستان راسک از قوه قضاییه خواسته بود خیلی زود به پرونده «تجاوز یک فرمانده انتظامی به دختری نوجوان» در راسک رسیدگی کند و هشدار داده بود که ممکن است نادیده گرفتن این موضوع با واکنش مردم این منطقه همراه شود.

مولانا عبدالغفار نقشبندی، امام جمعه موقت راسک در این بیانیه نوشته بود: «به خطر انداختن امنیتِ مردم آن هم با لباس امنیت جنایتی هولناک و نابخشودنی است».

«اینجانب از دستگاه قضایی مملکت خواهانم که به شکایت صورت گرفته توسط خانواده و این دخترک خردسال عفیفه، در اسرع وقت زوایای این فاجعه را بررسی و این مجرم مفسد را (پیش از آنکه قهر و خشم آسمانی و زمینی دامن گیر ظالمان گردد) در ملا عام محاکمه و مجازات نمایند».

آقای نقشبندی در این بیانیه تصریح کرده که با شنیدن اخبار اولیه در این باره، شخصا با خانواده و دختر نوجوان ۱۵ ساله‌ آنها دیدار کرده است.
خسته نباشید جناب ریسی.
فقط یک موضوع.. بعضی پیگیری مثل حادثه بانوان مشهدی و استادیوم نشود. در صحبت های یک ریس جمهور نباید حتی یک هزارم خلاف قول دیده شود.
درود بر رئیسی باغیرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
ابی؟ خودتی شیطون؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
این حجم از امتیازات منفی کاربران، از تودهنی هم بدتر است، پس برو و دیگه اینطرفا پیدات نشه
با سلام
اینجانب با پیگری سخنان ريس جمهور مطالب جدید و قابل توجهی که بنواند به اعتراضات و خواسته مردمی توجه کرده باشد! مشاهده نکردم!
قبل از هر موضوعی ایشان در مجموع کل اعتراض کنندگان را اغتشاشگر نامید!
در ادامه با بیان اینکه حرف مخالفین را باید شنید! اما کدام مخالفیت! زیرا اشاره ایشان مخالفین در دستگاههای اجرایی بوده و ملت!
وی در جایی گفت که این اغتشاشات!(چنانچه شما اجازه بیان بدهید! مطمعنا به اغتشاش کشیده نخواهند شد) باعث ایجاد وحشت در میان خانواده ها خواهد شد! اما آیا سرکوب کردن خواسته های مردم ایجاد رعب و وحشت نمیکند؟
موضوع دیگر اینکه ایشان گفتند که دشمن میخواهد مردم را روبروی هم قرار دهد! آیا شما با آزاد کردم موضوع امر به معروف و ایحاد نوعی آتش به اختیار در جامعه! مردم را روبروی هم قرار ندادید؟
ایشان در پایان صحبت هایش سوال پرسشگر که بنوعی گزینشی بوده! در خصوص حق اعتراض در قانون را با بیان اینکه میتوان در مراکز علمی! دانشگاهی! اعتراض کرد! )در حقیقت هیچگونه اشاره ای به اعتراضات مردمی نکردند! که اگر مردم بخواهند اعتراض کنند باید به کجا مراجعه نمایند؟
پس تکلیف اصل ۲۷ قانون خود جمهوری اسلامی چه میشود؟ با توجه به اینکه احزابی بنوع واقع بینانه در کشور وجود ندارد! مردم چگونه و در کجا باید اعتراض کنند؟
من شهروند ایرانی از سخنان ایشان قانع نشدم و اعتراض دارم!
اعتراضم را به کجا ببرم؟
در ضمن نباید همه خواسته و اعتراض مردم را به دشمن دشمن نسبت داد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
مراقب باش دست پلیس اینترپل نیفتی. الان یک اعلام قرمز برایت صادر می کنند.
تا بحال کدام حرف مخالف را شنیدید ؟!
جز اینه هر کس مخالف باشه میشه اغتشاشگر ؟!
کدام کشور در دنیا اینهمه اغتشاشگر داره ؟!
رئیس جمهور باسواد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
دوم راهنمایی
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
یعنی کلاس ششم را قبول شد ؟؟؟
دقیقا چی گفت؟ کلی گویی بدون هیچ نتیجه ای
به اقتصاد دستور دادیم که درست شود ،! به تورم دستور دادیم که فوری ،سریع وانقلابی پایین بیاید ! به تولید دستور دادیم که بصورت جهادی بالا برود ،به پدر ومادر مهسا هم تلفنی گفتیم که سریع غم فرزندشان رو فراموش کنند ! خلاصه اینکه مردم اینقدر لوس وننر نشوند، ما حواسمان به همه چیز هست ، وبه موقع دستورات را می‌دهیم!!!!
رئیسی باز همه چیز را گل و بلبل نشان داد و مردم را در عشق و حال و شادی و رضایت !!!!
من نمی دونم نقش مجری این وسط چیه؟
یه میکرون بزارن رئیسی برای خودش هر چه دوست داره یگه!!!!!!
با همون کشورهایی که علاقمند بودن بر خلاف تحریمها با شما تحارت کنند بفرمایید تحارت کنید بقیه یاد بگیرم
گر عشق تویی عاشق و دیوانه منم
.فقط واتس اپ و اینستا رو وصل کن،،
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم
مرحمت فرموده ما را زر کنید
امروز ایران رئیس دارد ایران امروز پدر دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
مردم خودشان پدر و مادر دارند و نیاز به پدرخوانده ندارند آنهم از نوع رییسی
اکنون که رییس جمهوری با ایمان و انقلابی و همسو با نظام اسلامی سکاندار این کشور بزرگ شده، ما مردم انقلابی تا لقمه اخر نان و تا نفس اخرمان پیرو ارمانها و مواضع سراسر غرور افرین شما هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
قطعا شوخی می کنی !
به به همه چی عالیو گل و بلبل
رفتی سازمان ملل همه رو پند دادی آفرین داداش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
موقع پند دادن صندلی ها خالی بودن
من هم به اضافه شدن عادلانه حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی باور دارم
در مورد گشت ارشاد بارها در روزنامه ها و رسانه های مجازی انتقادات زیادی مطرح شد ولی هیچ گوش شنوایی نبود هر بار لجوجانه نادیده گرفته شدن، ولی وقتی اعتراض و انتقاد به کف خیابان کشیده شد و اغتشاش شد، شنیده شد و ظاهرا روش تغییر خواهد کرد. تو دنیایی که همه چی در حال تغییر هست چرا یک تغییر رویه باید اینقدر پر هزینه باشه؟
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
احسنت گل گفتی
شما به مردم تهمت ضد انقلاب و اغتشاشگر نزن کار دیگه لازم نیست
شما که ادعای حفاظت از جان و مال مردم دارید چرا برای مالباختگان بورس کاری نکردید..و قصیه هواپیمای اوکراینی چه شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
هرکی خربزه میخوره باید پای لرزشم بشینه



میخواستی خربزه رو نخوری
اقا همه حرفات درست. این عدالت در پرداخت هات به کجا رسید بعد این همه ادعا
اعتراض و نارضایتی مردم یکی نیست. جامعه سرشار از تبعیض است. سهمیه های کنکور، استخدام مخصوص خانواده ایثارگران، تبعیض جنسیتی، تبعیض در درامد، تبعیض در بهره مندی از فرصتها، تفسیم مردم به خودی و غیرخودی و .....
تمامی اینترنت فیلتر شده...این چه بساطیه!
رئیسی باز همه چیز را گل و بلبل نشان داد و مردم را در عشق و حال و شادی و رضایت !!!!
من نمی دونم نقش مجری این وسط چیه؟
یه میکرون بزارن رئیسی برای خودش هر چه دوست داره بگه دیگه!!!!!!
مرغ گران شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
خروسهای مجرد مانده دست به اغتشاش نزنند

و همگی با هم به تایلند مهاجرت کنند
جالب است که موضوع قتل ژینا آخرین و کم اهمیت ترین موضوع بحث رییس جمهور ما بوده است
خندشم نمیگیره ، یه همچین وضعی
گفتگو ؟؟؟؟؟؟!!!!!
توافق کنید، توافق خوبه، فقط مراقب باشید بند ناهار حتمن در توافقنامه ذکر شود.
همان حرف های تکراری !! همان مواضع همیشگی در برابر اعتراضات مردم !!
برای شنیدن نظرات مخالف بهترین ابزار حزب و فعالیت های حزبی و صنفی است. احزابی با پایگاه اجتماعی مشخص و برخوردار از رسانه مستقل .
شما از ترستون تمام شبکها را قطع کردید از کدوم گفتگو استقبال میکنی ِ حتما گفتگو با اموات مد نظرت هست ...
اگه تا یک ماه دیگه توافق شد شد، اگه نشد دیگه امکان نداره چون جمهوریخواهان کنگره رو به دست خواهند گرفت.
باتشکرازشمابزرگواران درخبرگزاری تابناک لطف بفرماییداطلاع رسانی کنین محضرروسای دستگاه اجرا قانونگزاری و دادایران با این که خودشان رای صادرنموده اندو براجرای آن تاکید نموده ولی همچنان رای۱۵۵۳دیوان عدالت اداری درسازمان برنامه وبودجه مدتهاست معطل مانده ممنون
اقای رییس جمهور تا دیر نشده حتما به گوش پزشک حاذق مراحعه کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
6 کلاسه
تخم مرع شده شونه ای ۹۰ هزار
من مصاحبه را دیدم. کجایش پرسید سکته قلبی. چرا تحریف
آقای امیر ابدللاهیان

اگر در ایران دموکراسی وجود داره پس لطف کنید یک شبکه تلویزیونی رو به معترضان اهدا کنید تا خواسته هاشون رو اعلام کنند.
به خدا قسم یک فرد بهایی بیچاره توسط دو نفر به قتل رسید

حتی اون دو نفر 6 ماه به زندان نرفتند!

پیگیری چی!
وقتی سرمایه گذاری خصوصا خارجی توی یک کشور نشه یعنی اونجا پاش رو پوست خربزه هست
شنیدن مخالفان مهم نیست، عمل و احترام گذاشتن مهمه
خخخخخ..‌‌.
آقای رییسی لطفاً صدای اعتراض و مطالبات به حق اکثریت مردم را بشنو و عمل کن.
اگر درست مدیریت میشد کار به اینجا کشیده نمیشد.
خدایی این قشر خیلی رو دارند !!!
مردم از گرانی تورم تحریم بیکاری.... درمانده و خسته اند حالا بیان ببینند تو جامعه آسایش آرامش و امنیت هم ندارند و رفتار خوبی نمیشود به خاطر مسایلی مانند حجاب که در سایر کشورهای اسلامی حل شده است.
لطفاً کار کارشناسی کنید و بیخود و بی جهت در جامعه التهاب ایجاد نکنید.
مگر ماهواره را توانستید کاری کنید؟این همه بکیر و ببند الان همه تو خونه ها دارند.بکذارید مردم خودشان بهتر تشخیص میدهند چی خوبه چی بده .حجابشان را تا چه حد حفظ کنند و......
طبق گفته جناب رئیسی دورویداد بزرگ بزرگ فرهنگی در ده روز گذشته اتفاق افتاده !!!!
و شروع و ادامه ۱۰ روز جوانان معترض جزء اتفاقات مهمفرهنگی نبود !!!!
فقط و فقط مثل همیشه حرف زده شد
حیف از چشم و گوشی که شنومده حرفه‌ای ایشان باشد
جناب آقای رییسی من هم به عنوان یک شهروند به وضع موجود معترضم و ناراحت به عدم مدیریت درست و این وضع که آرامش و آسایش را از جامعه گرفته.
آشوبگر نیستم کجا بروم که مسالمت آمیز اعتراض کنم و شنیده شوم؟
چرا برای معترضان به وضع موجود که میلیونی هم هستند اجازه ندادید بیایند اعتراض و مطالبات خود را نشان و بیان کنند و فقط یک گروه خاص از جامعه را اجازه تظاهرات داده آید و می دهید تا کار به اینجا کشیده نشه مردم جامعه آسیب جانی و مالی ببینند.
لطفاً لطفاً در رویه ها و روش های خود تجدید نظر کنید مردم ناراحت هستند طرز فکر جوان های ما خیلی فرق کرده با گذشته با زور چماق و تهدید نتیجه نمیده و بدتر میشه.
لطفاً از کارشناسان و مشاوران متخصص و خبره کمک بگیرید.
موفق باشید
بروید ببینید سایر کشورهای اسلامی مانند مالزی اندونزی عمان امارات عراق ترکیه ....با مساله حجاب چگونه مدیریت و برخورد کردن که به این بحران ها برخورد نکردن و نمی کنند شما هم الگو برداری کنید یاد بگیرید رویه های تان را عوض و بازنگری کنید.
چرا اینقدر افراط و تفریط داریم ما ؟!
اولا اصلا حرفها سر و ته نداشت دوما در سازمان ملل هم کاری نکرد و قابل بحث نبود سوما مسائل اقتصادی که اینن اعتراضات هم فقط و فقط بخاطر آن است و مرگ مرحوم امینی بحانه است از آن گذشت و چهارم اینکه مجری بایستی سوالات چالشی کند نه سوالات مسخره در نهایت ملت فقط وقتشان را پای تلویزیون هدر دادند .
نه شماتوافق می کنید و نه آمریکا در توافق می‌ماند. بهتر است آمریکا با گروهی بجز شما مذاکره کند.
تورم مواد غذایی از آغاز سال تا الان ۷۰ درصد بوده. سیاستی که منجر به رفاه حال عمومی نباشد بازی کودکانه ای بیش نیست....
حالا همه این فتح الفتوح جمع بزنی چه اتفاقی تو سفره مردم افتاده 300 تومنت هم که ازکارایی افتاده جز اینه که مردم دیگه حسرت خوردن مرغ وتخم مرغ وپنیر رو دارند گوشت پیشکشت
ان شالله که گرانی برای سال بعد هست؟ امیدوار باشیم!
بورس چی شد آقای رییسی؟؟؟ شما و آقای رضایی وعده هایی دادید که انگار یادتون رفته چی گفتید؟؟ خوشحالم به شما رای ندادم و همینطور به آقای روحانی ..شما دم ازحفظ جان و مال مردم میرنید در حالیکه خیلی ها سر بورس سرمایه شون به باد رفت و شما هم انگار نه انگار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
کلی متاسف شد
""نگاه‌ها و نظرات و دیدگاه‌های مختلف، چه موافق و چه مخالف را بشنویم که هیچگونه اشکالی هم ندارد و نباید از آن وحشت داشت.""
آقای رئیسی از نوع برخورد با معترضین و نقدکنندگان کاملا این گفته ی شما مشهود می باشد.
"نباید از شنیدن نظرات موافق و مخالف بترسیم" ولی بنظر می ترسیم.
ضمنا با این صحبت های آقای رئیسی که همه چه آرومه من چقدر خوشحالم وضع ما اینه؟ راستی اون گشایشی که آقای رئیسی از اربعین انتظار داشتن اتفاق افتاد؟
راهپیمایی اربعین هنر نیست که به آن افتخار کنید زیرا عده ای که معتقدند بخاطر امکانات مجانی که ملیونها دلار برای مملکت هزینه دارد شرکت میکنند و این افراد لزوما طرفداران نیستند.

ارتباط اقتصادی با کشورهایی که خودشان یا با تحریم های شدید مواجه هستند و یا از کشورهای توسعه نیافته اند نیز سودی بحال مملکت ندارد.

حتی اگر باور دارید که صدای مخالفان را باید شنید، شنیدن کافی نیست باید به خواست اکثریت بویژه حقوق بانوان ایران گردن نهید.
حواست باشه شماها نون خور مردمین نه مردم نون خور شما و هر چی مال و اموال دارین مردم بهتون دادن
شما ریس جمهور منتخب مردم نیستی
هرکس مسول است باید به خواستهای مردم واکنش نشان دهد
۹۵ در صد مردم از عملکرد شما ناراضی و خشمگین هستند قبول ندارید رفراندوم برگزار کنید
۵ در صد تمام امکانات کشور را در اختیار گرفته اند
اگر اندک صداقتی داری تظاهرات را طبق شرایط قانون اساسی اجازه بده
دقیقا کجایی جناب رییسی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۶ کلاسه کمی تحمل کنی مسکلات ارام ارام حل میشه
نهار خوردی؟
اگر در حرفهایت صداقت داری و اعتراضات را قبول داری فیترینگ اینتر نت را بردار
تابناک
وقتی نظر مخالفان را منتشر نمیکنی بهتره در روزنامه ات را گل بگیری !!!!
انسجام ملی ما رو فقز و فسادی بوجود آوردید از بین برده نه دشمن
سوال :اگر همه باید مطیع قانون باشیم چرا قانون حجاب گشت ارشاد در تبلیغات سایتها خودی، در پخش شبکه های ملی ( پخش زنده مسابقات تنیس که توپ جم کن با شورت رفت آمد میکند میبینم!!) در اداره ها دفاتر پیشخوان آژانس های مسافرتی، بعضی بانک ها، پخش مسابقات ورزشی خانم ها، پخش انواع مختلف برنامه ها فیلم ها مستند ها خارجی بدون حجاب با لباس آستین کوتاه تا کتف!!! و غیره غیره که بخام بگم خیلی طولانی میشه با اینها برخورد ارشاد صورت نمی گیرد فقط قانون حجاب رعایت حجاب در کف خیابان باید انجام شود!!؟؟ یک خانم بد حجاب از صبح تا شب که بداخل اجتماع پیاده عبور کند نهایت 1000 نفر او را خواهند دید اما پخش مسابقات ورزشی ( توپ جم کن با خانم شورت غیره غیره) تبلیغات آرایشی بهداشتی البسه سایتها خبرگزاری ها نرم افزار های کسب کار که مخاطب بیننده میلیونی دارند مهم نیست آیا!!!؟؟ سوال اعتراض مردم از این تبعیض قائل شدن قانون بین افراد است و تمام. اگر قانون است یا باید همه جا برای همه افراد جامعه یا برای هیچکس و هیچ جا. میدانم پخش انتشار نمی شود چون سخن حق همیشه پایمال شده است و حق یکی از الغاب خداوند است هرکسی حق را زیر پا بگذارد انگار خدا را زیر پا گذاشته است. با تشکر.
با سلام و تشکر از جناب اقای رئیسی ریاست محترم جمهور، بخاطر سخنان سنجیده و خوبشان، فقط یک نکته بود که حتما ناشی از غفلت بوده است ولی حتم دارم که مردم اصفهان را خوش نیامد و آن اینکه وقتی می گفتند آب را درست می کنیم یا باید از هیچ کجا نام نمی بردندو یا اینکه حالا که نام یک شهر خاص را بردند نام شهر دیگر را که معتقدند آب و رودخانه آنها را خشکانده اند و به شهر دیگر داده اند نیز می بردند بویژه که به آن شهر هم رودخانه ما را دادند و هم اخیرا از خلیج فارس بهشون قرار شد بدهند در اینجا مسلما مردم اصفهان خواهند گفت چطور شده که به شهری که آب ما را خشکانده هم آب خلیج فارس می دهید و هم نامی از ظلم و تباهی رودخانه ما نمی برید. اگر تابناک این پیام را موجب دو دستگی و تفرقه می داند منتشر نکند ولی به سمع ریاست محترم جمهور لطفا برساند.
این آقا مثل سلفش جلیلی فکر کرده باید نقش مبشر و منذر رو ایفا کنه و جامعه جهانی رو هدایت کنه. عزیزم اونا یه "بله چشم" بهت میگن و بعد که رفتی کار خودشون را می کنند.
به فکر مردم ایران باش برو "مذاکره کردن و حل مساله" را از "اونهایی که بلدن" یادبگیر. دنیا را از روی منبر و با موعظه نمی شه تسلیم خودت بکنی.
یه نگاه به عکست با دبیرکل سازمان ملل و زبان بدن اوشون بندازی همه چیز مشخصه توش
چرا پیام را بستید میدانید مردم چه به شماها خواهند گفت همین برای شما بس است!!!!!!!!!
انسجام ملی را کسانی هدف قرارداده اند که ایرانیان را به خودی و غیرخودی تقسیم بندی کرده اند. اگر صداقت دارید اول نارضایتی مردم را به رسمیت بشناسید دوم اجازه اعتراض قانونی بدهید.
بازی با کلمات و ادامه مسیر قهقرا
جناب اقای رئیسی
کم چندتا نقد درمورد صجبتهای دیشب شما دارم
درمورد عضویت درشانگهای جاداشت از دولت قبل که زمینه وشرایط این عضویت را فراهم کرد یادی میکردی واینطورنباشد که ملت فکر کنند که شما با سفری که داشتید زمینه عضویت فراهم شد وتا روسای جمهور عضوشانگها شمارا دیدند بگویند شماهم بازی وبیا عضو ما شوید بهتر وپسندیده بود از زحمات دولت قبل تشکر ویادی میشد
دیشب درمورد انسجام ووحدت ملی خیلی اصرارداشتید بله ماهم قبول داریم کشوربه وحدت ویکدلی نیازمند هست واین جمله را بارها رهبرمعظم تاکیداشتند وهمه مسئولان ونمایندگان حوزویان وائمه جمعه را سفارش به وحدت وانسجام ملی وکمک به دولت شود ایا شمادرزمان روحانی به این امر واقف بودید ؟ یا درهرتریبون برعلیه دولت سخن برزبان میاوردید البته شما تنها نبودید بلکه کل نمایندگان فعلی وائمه جمعه ها وحوزویان انسجام وهمدلی خودرا برای تخریب روحانی ودولت روحانی بکار بستید
جناب اقای رئیسی فرمودید باید صدای ملت شنیده شود الان صدای ملت را شنیده اید واعتراض واشوب راهم دیده اید ایا واقعا شنیده اید یا درسخنرانی به ان بسنده میکنید اگر شنیده اید بفکر معیشت ملت وکارکنان وکارگران وبازنشستگان کشوری ولشگری وتامین اجتماعی باشید که سخت درمضیقه تامین ارزاق ومواد پروتینی هستند
جماب اقای رئیسی دیشب فرمودید ارزشها خط قرمز نظام هست قابل تغییر نیست ولی قابل اصلاح هست بله ارزشهاخط قرمز مردم هم هست ولی باید درنحوه اجرای ان اصلاح شود مثلا فراجا درجایگاه امربه معروف نیست واین امربه معروف باید افرادی متدین صبور باسواد وازنظر حسن ظاهر موجه باشند تا بانوان را بتوانند درپرتو کلام دینی واحادیث متقاعدبه حجاب کنند وگرنه اگر همین روش ادامه پیداکند نه تنها بانوان را میتوانید محجبه کنید بلکه بدترین وبیشترین ضربه ه معنویات ودینداری مردم ودین اسلام وارد میسازید
جناب رئیسی ازاینکه عکس سردار را درسازمان ملل بالادست بگیرید وسخنرانی کنید بنوبه خودش خوب بود ولی ازاین روش دستاوردی نصیب کشورشد؟ ایا توانستی روسای جمهورکشورهارا متقاعد به ترورکنی وقبول کنند وگرنه سخنرانی وبا قبولوندن فرق دارد واین افتخار نیست شاید برای این موضوع بیانیه صادر کردند وبه به وچهچه کردند چون تفکرانهادرهمین حد بسته است
حناب رئیسی شما که درکسوت لباس روحانیت وملقب به ایت الله هستید باید درصداقت گفتار وکردار پیشقدم باشید تا خداناکرده زبان دروغ نچرخانیداین ضربه مهلک برای حوزه های علمیه ودین اسلام است
حناب رئیسی دیشب درمورد انتقال اب به همدان وخوزستان ورفع مشکل کم ابی را بیان کردید بازهم دراین زمینه ازشما تشکر میشود ولی راهکار اصلی نبوده است وقتی تمام واحدهای مسکونی از اشپزخانه وحمام ودستشویی و.... ازاب شرب استفاده میشود وسازمان ابفا نیومده برای هرواحد مسکونی یک انشعاب اب شرب بیشتر ندهد اگر کل فصول سال درایران بارندگی داشته باشیم با توجه به مصارف اب شرب دردستشویی وحمام واشپزخانه وحتی شستشوی قالی وحیاط منازل استفاده شود ابفا دراین زمینه زیرساختی عمل نکند بازایران دچار کمبود اب شرب میشود
حرف های رئیسی یک ریال هم ارزش نداره دیگه ارزش ریال هم که معلومه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
ممنون .عالی بود.
ر روغن چهارصد هزار تومان
کار از این حرفا گذشته حاجی
با سلام واحترام
ریاست محترم جمهور مردم چند سوال اساسی دارند که شما پاسخ روشنی ندادین.
-فرموید که اعتراض را به رسمیت می شناشید ولی نفرمودیدکه مردم چگونه می توانند اعتراض کنند.بعبارتی راه قانونی را نشان ندادید.وهمچنان این راه برای مردم بسته است.بایددستور میدادید که حداقل مکانهایی برای اعتراض مردم مشخص شود.
-اگر یک قانونی از نظر مردم ارزشی نباشد (مانند انتخاب نوع پوشش) ،بازهم اصراردارید که اجرا شود.دراین صورت باید حداقل رفراندم برگزار شو.دتا نظر آخر را مردم بگویند.
-اکنون کاملا مشخص است که مردم چه می خواهند ولی شما همچنان اصرار به روش های گذشته داردید.بعبارتی سطح نارضایتی مردم بسیار بالا رفته (بدلیل گرانی-نبود شغل، عدم توافق هسته ای وتحریم،دخالت نهادها در زندگی خصوصی مردم و..)است.ولی مردم تغییری در روش حاکمیت نمی بینند.
-برای بهبود اوضاع و کاهش اعتراضات فقط یک چیز لازم است ،عملی شود "تغییر در روش های اداره کشور چه داخلی وچه خارجی" لطفا صدای ملت را بشنوید وعمل کنید.
حرف های همیشگی
دو صد گفته چون نیم کردار نیست
ما به نیم کردار از جناب دکتر رئیسی راضی هستیم اما دریغ از همون
بفرمایید که اعتراض قانونی در کجا امکان برگزاری دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
اعتراص قانونی فقط اون دنیا
فشار اقتصادی خانواده کارکنان دولت را در مضیفه و تنگنا قرار داده محض رضای خدا حقوق ها را افزایش دهید
رییس جمهور فرمودند سخن معترضان را باید شنید. ولی نفرمودند کجا؟ الان تابناک کامنتها را نسبت به همین جمله از ترس انتقاد( حالا چه برسد به اعتراض و مخالفت) با این فرمایش رییس جمهور بسته است! این دیگر از طنز روزگار است.
برو عمو خدا روزیت جای دیگه بده
انسجام ملی با عدالت و برابری بدست می آید و نه با حرف. جامعه مملو از تبعیض و سهمیه های گوناگون است. تبعیض علیه زنان، تبعیض در استخدام، تبعیض در کنکور، تبعیض علیه اقوام و اقلیت ها، .....
مرگ برامریکای یاغی وقانون شکن وحشی وتروریست ضدبشریت ومتحدان فاسدش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
راستی یاغی تموم شد یا نه؟
مذاکرات تموم و به بن بست رسید تموم شد تموم!تو گذشته موندی رئیسی!
پیمان شانگهای یک شوخی بیشتر نیست تحریمها را بردار یا استعفا بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
اعضای شانگ های ۲ به ۲ با هم جنگ و منازعه دارن
خودتون خسته نشدید از این همه حرفای تکراری وبی خاصیت ؟ خسته نشدید از این همه شعار بدون عمل ؟!
دولت کی به وعدهای انتخاباتی عمل میکند؟درست کردن بورس قیمت دلار تورم تک رقمی...آنکه مردم را در مقابل مردم قرار می دهد روزنامه کیهان جوان و اخیرا همشهری هم اضافه شده و جالب اینکه هر 3 با بودجه بیت المال اداره می شوند....لطفا به حرف ها وسیره امام خمینی هم توجه و عمل نمایید در خصوص مردم وجذب حداکثری.....
خود گویی و خود خندی
عجب مرد هنرمندی!!!!!!
آقای رئیسی ملت می‌خواهند بداند تکلیف ۹۲ هزار میلیارد که در فولاد مبارکه اختلاس شد به کجا رسید کمتر حرف بزنید ودر عمل خودتون را نشان بدهید ملت حرف زیاد شنیدند .
در مصاحبه با خبرنگار زن امريكايي گفتيد حجاب در ايران اجباري نيست ولي جالبه در كشور امريكا يك زن خبرنگار خارجي رو مجبور كرديد با روسري مقابل شما بشينه
ارزش ها اگر فقط حقوق یک انسان را در اینجا، اکنون و حتی در آینده در نظر نگرفته باشند نه تنها ارزش نیستد بلکه ضد ارزشند.
ما ملت امام حسینیم اما دولت ومجلس که هرروز یک لایه جدیدی از فساد کشف میشود چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
ما ملت ایرانیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
ما مردم ایرانیم و میخوایم مثل آدم زندگی کنیم ملت هیچ کسی نیستیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
ما ملت ایرانیم و با آنان هم که مومن به دین هستند مشکلی نداریم بر عکس آنها که با ما مشکل دارند.
لطفا برای یک ماه هیچ مسولی از فرماندار یک شهر کوچک تا بالاترین مقام هیچ فرمایشی نکنند. فقط ساکت باشند تا اعصاب مردم کمی استراحت کند.
تو این متن 25 بار از کلمه دشمن استفاده شده. یعنی همه مشکلات این مردم فقط از دشمنی دشمنان بوده .
سلام، جناب مدیر مسئول تابناک
حرفهای مردم را خواندم و واقعا متاسف و متاثر شدم
چیزی نمانده بود که نگفته باشند ، اما کجاست گوش شنوا
شما را قسم می دهم به هر که می پرستی ، لیستی از همین نطرات مردم تهیه بفرما و به دفتر ایشان ارسال کن اگر شهامت داری و از احضار نمی ترسی
واقعا تو این یک سال و اندی اتقاقات خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی عظیم افتاده است و ما خبر نداریم.
واقعا تو این یک سال و اندی اتقاقات خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی عظیم افتاده است و ما خبر نداریم.
هم اینارو هم که گفت خودش نوشته بود آقای رییسی یا براش نوشته بودند؟
منظور ایشان اقتصاد اقا زادهها و مسولین است نه کشور
اقاي ريسي شما فقط ميتوني قيمت مرغ و تخم مرغ برا يه ماه فقط يه ماه ثابت نگه دار ،بقيه بماند
اینقدر این جنس زن را اذیت نکنید. اگر یک کروموزوم اینور اونور میشد الان همه شما حضرات زن بودید
این همه دروغ . مردم همه خوشحالن اقتصاد عالیه. ازادی کامله !!!!!!!!
رئیسی : نباید از شنیدن نظریات موافق و مخالف بترسیم
پس چرا کنفرانس عمومی برگزار نمی کنی ؟ چرا فقط با یه خبرنگار دیدار می کنی ؟ چرا با دانشجویان پرسش و پاسخ نمی گذاری؟
راه هرگونه اعتراض و تغییر بسته شده . مشکلات جدی برای کشور پیش می آید
از کوزه همان برون تراود که دروست
از 6 کلاسه بیشتر ازاین انتظار نیست.
به فیش های تلفن ثابت رقم 20 هزار تومان از ماه قبل بابت معلوم نیست چی اضافه کرده اند. اگه 50 میلیون خط ثابت در کشور داشته باشیم میشه ماهی هزار میلیارد تومان. مسئولین مملکت به کررات ثابت کرده اند هیچ چیزی توی چنته ندارند. اگه پول مفتی از فروش نفت و گاز گیرشون نیاد صاف دست میکنن توی جیب ملت.
با سلام خدمت عزیزانی که در بخشی بررسی نظرات مردمی سایت تابناک فعالیت دارند.
انعکاس نقطه نظرات مردمی در ارتباط با مسائل و اخبار روز ولو آنکه بنا به الزامات و سیاست های این سایت خبری با محدودیت هایی روبرو باشد معذالک قابل احترام و نشانه رفتار حرفه ای و بلوغ فکری این رسانه در مواجهه با مخاطبان خود می باشد.
تردیدی نیست که بازخوردی هایی که از مخاطبان در مقابل اخبار روز می گیرید منابع قابل اعتناء و ارزشمندی است برای مطالعه و تحلیل دیدگاه های حاکم بر اجتماع!

آیا با یه کار آماری ساده بر روی نقطه نظرات دریافتی مخاطبانتان و لحاظ کردن آمار تایید و رد (مثبت و منفی) وارده بر این نقطه نظرات در ارتباط مسائل و اخبار مملکت در طی چند سال گذشته و به ویژه اتفاقات اخیر، به نتیجه حیرت انگیزی نمی رسید؟!!! !!

مستقل از جزئیات نظرات مردمی، آیا اینطور نیست که حدود ۹۰ درصد نظرات مخاطبانتان محوریت واحدی دارد و آن موافق نبودن با سیاست های دولت در مسائل اقتصادی، سیاست خارجی، فرهنگی، ....؟!!! قطعا حداقل در ارتباط با این موضوع بخصوص، خودشما اعتقاد ندارید که مخاطبان این سایت خبری غالبا و عموما از میان عوام!!، دشمنان!! ، معاندان!!، ضد انقلابیون!!، ساده لوحان!!! اوباش و و اغتشاش گرانند؟!!!

شکی نیست که در جامعه آماری مخاطبان این سایت خبری از قشر های مختلف وجود دارند و به نظرم واقعیت غیر قابل انکار فوق، می تواند بیانگر خروجی یه نظرخواهی عمومی (رفراندوم!) راجع به مسائل روز در کشور باشد! لذا بد نیست که که حداقل مسئولین و تصمیم گیر انی که صبح تا شب دم از مردم و خواست مردم می زنند را نیز دعوت بفرمایید که سری به این منابع ارزشمند خودی بزنند!!!!!!
جريان فولاد به كجا رسيد
خوب یه خبری وجود داره که شما نمی خواین به مردم بگین وگرنه این همه آدم خونه نمیفروختن و از کشور فرار نمی کردن بهتر است زودتر خبر رو به مردم بگین و مرزهارو باز کنین تا هر کس دوست داره بره همه هم تقریبا فهمیدن خبر چی هست
پس بیاین با مردم دوست باشین تا اوضاع بد تر از این نشده به قول بچه ها فعلا قیمت مرغ رو نگه دار تا چیزای دیگه
مردمی که در زباله دنبال یک تیکه نان میچرخند غیرتشان کجا بوده ....
تنها یک دولت مقتدر می تواند در چند روز 9 میلیون نفر را که از طریق اینترنت و فضای مجازی ارتزاق می کردند را بیکار کند
آقای رییسی با دلار ۳۲۰۰۰ تومان نمیشه زندگی کرد،داری چیکار میکنی؟متاسفانه با ۶ کلاس درس متوجه نمیشی
گفتگوبامردم؟شبهابیاددرمیادین شهرهابامردم حرف بزنه،خودش یکنفری جلوی دوربین تلویزیون میشینه ویکطرفه حرف میزنه؟
چرا این دفعه از دستاورد دولتش واکسن کرونا نجات جان مردم چیزی دیگه نگفت ؟؟؟ یکسالی همش همینو میگفت خخخخخخ
جناب عزیز با کی میخوای توافق خوب بکنی با خودت...
یعنی تو بگو جمله حرف راست از دهن این مسئولین در بیاد جمله هم نه فقط یک کلمه
شب و روز دارید جمعیت نشون میدی توی تلویزیون .
خوب چرا دیگه اینترنت رو وصل نمیکنید ؟!!!
متاسفانه تا زمانی که 5 درصد مردم ،خود رو صاحب ایران و ثروت هاش بدونن ، هیچ چیز تغییر نمیکنه جناب اقای رئیسی ،همه امکانات ایران مال همه مردم است به امید سربلندی ایران اسلامی و ظهور امام عصر .
خسته نشدید از این همه شعار بدون عمل ؟!
واقعا تو این یک سال و اندی اتقاقات عجیبی افتاده

هی گفتگو هی گفتگو
باباجون از کدوم گفتگو استقبال میکنی
حتما گفتگو با اموات مد نظرت هست
پاداش پایان خدمت فرهنگیان که بیش از یکسال است بازنشسته شده اند پرداخت نشده و هیچ کس پاسخگو نیست.آقای وزیر!آقایان نماینده !با وجود تورم بالای آیا انصاف است!سایر دستگاها پرداخ کردند....
برای نظر موافق که راهپیمایی میدان انقلاب رو با اسکورت و پذیرایی کامل شرکت کردیم

برای نظر مخالف راهپیمایی کجا رو شرکت کنیم ؟؟؟؟
دولت رییسی بزرگترین ظلم تاریخ را به بازنشستگان کشوری ولشکری کرد تورم 300درصد بود حقوق انهارا 10 درصد داد از اه بازنشستگان بترس
آقای رییسی تکلیف من جوون که تنها زندگی میکنم و تمام درامدم از اینترنت هست و الان پول برای غذا خوردن هم برام نمونده چه برسه به اجاره این ماه چیه؟
مگه ما چیکار کردیم که حقمون این شد؟...
سلام عرض ارادت
مشگل ما اینه که هیچ کس صداقت نداره
فقط دنبال راند و قدرت هستن
یه مراکزی رو قرار بدین تا نفرات خودتون برن اونجا و آنچه خودتون دوست دارین رو بگن؟! مردم هم نگاه کنن و سمعا و طاعتا!.....
اقای ریٔیسی اگر دراسلام دروغ گویی حرامه شما دوتا دروغ گفتید ۱- گفتید زنان درایران ازادانه حجاب انتخواب کرده اند پس دختران مغروف خیابان انقلاب چرا زندانی شدند وچرا گشت ارشاد گذاشتید ۲-چرا بی حجابی جرمه وخانم مهسا چرا دسگیر شد
خدايي از اين همه حرف تكراري خسته نشدين ، همه ما اينها رو از حفظيم !مردم رو بيچاره و خسته كردين ،
چرا اظهار نظرها را درست منتشر نمیکند؟؟؟ ۴۸ ساعته که نظر ارسال شده تو همین مورد هم گزینشی مطرح می کنید؟ در ارسال نظر نه توهینی شده نه اتهامی
موافقان ایت ا... دکتر رئیسی ، یه نگاهی به مثبت و منفی ها کنید مقبولیت و صحت گفته های این اقا دستتون میاد
وظیفه دولت تسهیل سفرهای زیارتی است ؟! چه کسی این وظیفه را به عهده دولت گذاشته ؟با پول بیت المال .
نظرات رو که پخش نمی کنید!
ارزش ها تغییر ناپذیرن؟
کی اینو گفته؟
چون زور دارید؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی