بازدید 27386
۳

توضیح وزارت خارجه درباره پرچم دیدار با «چابا کروشی»

روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام داشت: پرچم کشور مجارستان با توجه به ملیت رئیس این دوره مجمع عمومی در محل دیدار قرار داده شده که به لحاظ پروتکل‌های مربوطه امری رایج و معمول می‌باشد.
کد خبر: ۱۱۴۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳ 28 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام داشت: همانگونه که در تصاویر دیدار دیگر وزرای امور خارجه و مقامات سایر کشورها با چابا کروشی رئیس نشست هفتاد و هفتم مجمع عمومی مشاهده می‌شود، علاوه بر پرچم سازمان ملل متحد، پرچم کشور مجارستان با توجه به ملیت رئیس این دوره مجمع عمومی در محل دیدار قرار داده شده که به لحاظ پروتکل‌های مربوطه امری رایج و معمول می‌باشد.

روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای با توجه به برخی برداشت‌های رسانه‌ای مطرح شده در خصوص پرچم مربوط به دیدار دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با "چابا کروشی" رئیس نشست هفتاد و هفتم مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام داشت: همانگونه که در تصاویر دیدار دیگر وزرای امور خارجه و مقامات سایر کشورها با چابا کروشی رئیس نشست هفتاد و هفتم مجمع عمومی مشاهده می‌شود، علاوه بر پرچم سازمان ملل متحد، پرچم کشور مجارستان با توجه به ملیت رئیس این دوره مجمع عمومی در محل دیدار قرار داده شده که به لحاظ پروتکل‌های مربوطه امری رایج و معمول می‌باشد.

روابط عمومی وزارت امور خارجه به همراه این اطلاعیه تصاویر ملاقات برخی وزرای امور خارجه کشورها با رئیس مجمع عمومی ٧٧ سازمان ملل را نیز منتشر ساخته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
لطفا وزارت خارجه راجع به میز پذیرایی قبل از عکس شانگهای هم یه روشنگری بکنه ، ان شاءالله عرق بیدمشک و شربت سکنجبین سرو میشده و پروتکل ج ا ا کاملا رعایت شده !!
وای به روزی که کس دیگه ای از طرف ایران سر این میز می نشست
چرا پرچم ایران سر ته هست؟ سبز باید بالا باشه. آیا وزیر خارجه پرچم ایران رو نمی شناسه؟!!!
سلام. این یک بدعت جدید در سازمان ملل است. قبول سایر کشورها هم دلیل صحت این پروتکل نیست. چرا هرگز پرچم دولت متبوع دبیر کل در عکس ها دیده نمی شد. رییس مجمع یک مقام انتخابی است که دوره یک ساله دارد. حال آنکه دبیر کل سازمان ملل برای 5 سال انتخاب می شود. اگر هم پرچم دولت متبوع رییس مجمع قرار است دیده شود باید بعد از پرچم سازمان ملل در سمت راست باشد. دبیر کل سازمان ملل هم که با مقامات سایر کشورها ملاقات دارد، پرچم طرف ملاقات دیده می شود. ضمناً لباس و ژست های رییس مجمع نشان نمی دهد که او بر آداب تشریفات سلطه داشته باشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست