بازدید 78398

هشدار عجیب روس‌ها: جام جهانی برگزار نخواهد شد

سایت خبری کوره ورد مدعی شد که دبیر شورای امنیت روسیه در اظهار نظری عجیب و تکان دهند اعلام کرد که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار نخواهد شد؛ در عین حال چند سایت خبری عربی دیگر اعلام کردند چنین اظهاراتی صحت ندارد.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ 27 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا و به نقل از سایت عربی koooraworld، تا آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کمتر از دو ماه دیگر باقی مانده است.

باوجود آن که قطر تقریبا به آمادگی کامل برای میزبانی از این رقابت‌ها رسیده است اما از یک طرف آلمان این کشور را شایسته میزبانی نمی‌داند و از طرف دیگر هم روس‌ها تهدید به برگزار نشدن این رقابت بزرگ می‌کنند.

سایت عربی کوره ورد مدعی شد: نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه در اظهار نظری جنجالی و شوک آور گفت: امسال جام جهانی وجود نخواهد داشت. در هفته‌های اخیر همه چیز تغییر خواهد کرد.

فیفا تیم ملی فوتبال روسیه را به خاطر حمله این کشور به اوکراین از پلی آف جام جهانی ۲۰۲۲ کنار گذاشت تا در نهایت این تیم ملی فوتبال ولز باشد که با شکست اوکراین راهی مرحله گروهی جام جهانی شود.

پیش از این هم روس‌ها تهدید کردند که به خاطر حضور نداشتن تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی اجازه برگزاری این رقابت را نخواهند داد و به نظر می رسد که اتفاقات تلخی قرار است رخ دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۸۸
انتشار یافته: ۱۳
انشالله باسیاسی کردن ورزش توسط غرب جرقه ایستادند برابر زورگویی غربی‌ها که خود راضیم تمام مردم دنیا مانند توطئه روسیهمبارک است تا فیفا ویافیلا وسایر فدراسیون ها که توسط سیاست مداران غربی اداره می‌شود رابر سر جای خود بنشانیم
روسیه حق داره شیر مرد پوتین
هر چند روسیه خود بخشی از نظام سلطه است اما تنها راه مقابله با نظام سلطه و یکجانبه گرایی زور است چون روسیه می داند اگر در بازی های جام جهانی قطر کنار گذاشته شود از شورای امنیت سازمان ملل و داشتن حق وتو کنار گذاشته خواهد شد و مثل آب خوردن آلمان را جایگزین روسیه خواهند کرد
پوتین از هیتلر هم جانی تراست
روس ها غلط کردن که بخوان کاری بکنن، مثلا چه کاری می تونن بکنن؟!! تاوان تجاوز همینه.
روسها گنده تر از دهانشان حرف میرنند
همه چیز دست ایزد منان است. اینها فکر می کنند قدرت ماندنیست ...اگر بود.... که به شما نمی رسید..
کاش یه کاری بکنی روسیه.یه اتفاق هیجان انگیز. یه اتفاقی که ندیدم تو عمرم . مثل یه انفجار بزرگ با 8 کیلومتر ارتفاع دود و اتش.
بزودی جهان دستخوش تحولاتی خواهد شد که هیچ تحلیل گری آنچه اتفاق می افتد را در مخیّله اش تصور نمی‌کرد ؛ این اتفاق هم رخ خواهد داد
بهجایگاه مخاد یه موشک کروزبزنه حواستان باشه
آخه یه خبر درست و حسابی رو کپی کنید! چیه این اخبار زرد صفحه پر کن؟ یه سایت معتبر معرفی کنین که این خبر توش اومده باشه
وای مثلامیخادبمب اتمی وسط زمین بزندخدارحم کنه
حکومت های چین وروس در حال سقوط هستند سربازان روسی از جبهه های جنگ باطل فرار می کنند وتا سال میلادی جدید مردم روس واوکراین پوتین را از کرملین ساقط وبه پنجه ی عدآلت می سپارند تازه مقامات روسی هنوز درخواب خرگوشی وامید به چند بمب ومشکلات هسته ای خپل به فکر فوتبال موندن وحکومت چین بدست شی جینگ ( گور باچف چین است) سقوط می کند .
واین اتفاقات در زمان بسیار نزدیک اتفاق خواهد افتاد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی