بازدید 80332
با دویست و چهاردهمین روز حمله روسیه به اوکراین

جوزپ بورل: حمله اتمی روسیه را جدی بگیرید!/ وزیر خارجه اوکراین: حمله احتمالی اتمی روسیه محکوم است/درخواست جالب زلنسکی از سربازان روس/مجازات پوتین برای سربازان فراری روسیه

دویست و چهاردهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ 25 September 2022

جوزپ بورل: حمله اتمی روسیه را جدی بگیرید!/ وزیر خارجه اوکراین: حمله احتمالی اتمی روسیه محکوم است

بین الملل تابناک: دویست و چهاردهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

۲ جنگنده و ۱۲ پهپاد ارتش اوکراین ساقط شد
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۲۲:۴۲

«ایگور کوناشینکف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد که در حملات متعدد ارتش روسیه در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۴۰ نظامی و شبه‌نظامی اوکراینی کشته شده‌اند.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، او در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که حدود ۱۰۰ شبه نظامی در حمله موشکی به یک مقر نظامی در نزدیکی شهر زاپوروژیه کشته شدند، همچنین حملات دقیق نیروی هوایی روسیه ۵۰ شبه نظامی را در نزدیکی شهرک «آنوفکا» در منطقه «دونتسک» از پا در آورد.

طبق این بیانیه در حملات توپخانه‌ای ارتش روسیه در نزدیکی شهرک «مارینکا» در منطقه دونتسک نیز ۵۰ شبه‌نظامی اوکراینی کشته شدند.

«ایگور کوناشینکف» افزود: «حملات بسیار دقیق نیروی هوایی روسیه منجر به کشته شدن حدود ۳۰ شبه نظامی در منطقه خرسون شد و در محور نیکولایف - کریووی روگ نیز تلفات نیروهای اوکراینی به بیش از ۱۱۰ کشته و مجروح رسید».

وی ادامه داد: «جنگنده‌های نیروی هوایی روسیه دو جنگنده میگ ۲۹ اوکراینی را در منطقه نیکولایف سرنگون کردند... نیروهای پدافند هوایی روسیه نیز ۱۲ پهپاد اوکراینی را در نقاط جداگانه در مناطق جمهوری خلق دونتسک، زاپوروژیه و خرسون سرنگون کردند».

از سوی دیگر «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه گفت که آمریکا به حمایت از اوکراین برای کاهش تهدیدات پوتین ادامه خواهد داد. سالیوان مدعی شد که ارتش روسیه در بن‌بست قرار گرفته و ارتش اوکراین در میدان نبرد پیروزی‌هایی را بدست آورده و مانع پیشروی روس‌ها شده است.

هشدار آمریکا به روسیه
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۲۱:۱۰

مشاور امنیت ملی آمریکا از گفت‌وگو با مقامات روسیه، در عالی‌ترین سطوح، درباره تبعات فاجعه‌بار هرگونه استفاده از سلاح اتمی علیه اوکراین خبر داد.

به گزارش وال استریت ژورنال، جیک سولیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «ای‌بی‌سی»، گفت: آمریکا به روسیه هشدار داده که در صورت استفاده از سلاح اتمی علیه اوکراین با تبعات فاجعه‌بار مواجه خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما به طور خصوصی و در عالی ترین سطوح به مقامات روس این موضوع را اعلام کرده‌ایم که آمریکا و متحدانش به چین اقدامی پاسخ قاطع خواهند داد.

سولیوان در عین حال، بر تداوم حمایت تسلیحاتی از اوکراین تاکید کرد و افزود: تهدیدهای گذشته هم مانع از ارائه ۱۵ میلیارد دلار سلاح به اوکراین نشد.

رویترز، اظهارات سولیوان را واکنش به اشاره تلویحی ولادیمیر پوتین به استفاده احتمالی از سلاح اتمی علیه اوکراین ارزیابی کرد.

شولتس: ارسال تانک به اوکراین خطرناک است
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۱۹:۳۵

صدر اعظم آلمان گفت: کمک به اوکراین نباید موجب افزایش تنش‌ها و جنگ بین ناتو و روسیه شود.

اولاف شولتس در گفت‌وگو با نیویورک‌تایمز خاطرنشان کرد: آلمان مایل به ارسال تانک به اوکراین نیست زیرا اقدامی خطرناک است که می تواند به افزایش تنش‌ها بیانجامد.

وی با بیان اینکه هرگونه جنگ بین ناتو و روسیه فاجعه‌بار خواهد بود، افزود: برلین از کی‌یف حمایت می‌کند اما به شکلی که موجب جنگ بین روسیه و ناتو نشود.

به تازگی دولت اوکراین بر فشارها و اصرارهای خود برای دریافت تانک‌های آلمانی مدل "لئوپارد ۲" افزوده است. اما آلمان فعلاً مایل نیست که تحویل اسلحه به اوکراین را افزایش دهد.

مجازات پوتین برای سربازان فراری روسیه
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۶

رئیس جمهور روسیه حکم افزایش دوره حبس برای کسانی که از فراخوان سربازی در دوران بسیج نظامی فرار می‌کنند را امضا کرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، براساس این حکم، مجازات فرار از خدمت سربازی در دوران بسیج نظامی از پنج سال به ۱۰ سال افزایش یافت.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همچنین حکم دیگری را امضا کرد که به خارجی‌هایی که در ارتش روسیه خدمت می‌کنند اجازه می‌دهد بدون مجوز اقامت، برای دریافت شهروندی این کشور درخواست دهند.

این قانون در رابطه با خارجی‌هایی اجرا می‌شود که با نیروهای مسلح روسیه برای یک دوره دست‌کم یک ساله قرارداد بسته‌اند.

مجلس دوما و شورای فدراسیون روسیه هفته گذشته این احکام را تصویب کرده بودند.

درخواست جالب زلنسکی از سربازان روس
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۴

ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین گفت که سربازان روسی که در بحبوحه درگیری بین دو کشور تسلیم شوند، در امان هستند و مورد حمایت‌ دولت کی یف هستند.

به گزارش نشریه هیل، زلنسکی در جریان یک سخنرانی مستقیم با روس‌ها گفت که اوکراین می‌تواند در ازای تسلیم شدن سربازان روسی سه نوع حفاظت را تضمین کند.

وی در ادامه افزود که با روس‌هایی تسلیم می شوند بصورت متمدنانه رفتار خواهد شد، شرایط تسلیم شدن آنها فاش نشده خواهد ماند و اوکراین راهی برای اطمینان از مبادله آن‌هایی که نمی‌خواهند به روسیه بازگردند، پیدا خواهد کرد.

زلنسکی گفت که مقامات روسیه می دانند که شهروندان را به سمت مرگ می فرستند اما در این مرحله از جنگ هیچ گزینه دیگری ندارند.

سخنان زلنسکی در مورد تضمین حمایت از سربازان روس بعد از آن اعلام می شود که ولادیمیر پوتین چهارشنبه گذشته اعلام کرد که ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره را برای تکمیل نیروهای روسیه فرا می خواند.

هتل خبرنگاران در خرسون هدف قرار گرفت
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۲

مقامات دولت محلی خرسون اعلام کردند که هتل محل اقامت خبرنگاران توسط نیروهای اوکراینی و با کمک اطلاعاتی ناتو هدف قرار گرفته است.

به گزارش برگزاری روسی تاس، دولت محلی خرسون در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هتل محل اقامت خبرنگاران در مرکز شهر، یکشنبه صبح ساعت ۵:۳۰ توسط نظامیان اوکراینی قرار گرفته است.

براساس گزارش‌های اولیه، دو نفر از جمله یک مقام محلی کشته شده است.

روسیه در حال حاضر کنترل منطقه خرسون و همچنین بخش‌های بزرگی از منطقه زاپروژیا واقع در شرق اوکراین را در اختیار دارد که پس از آغاز عملیات نظامی مسکو در این منطقه به تصرف درآمد.

شهروندان جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین مناطق آزاد شده خرسون و زاپروژیا در منطقه دونباس قرار است طی پنج روز، ۲۳ تا ۲۷ سپتامبر (یکم تا پنجم مهرماه) در همه پرسی الحاق به خاک روسیه آراء خود را به صندوق بیندازند.

همه پرسی در چهار منطقه واقع در شرق اوکراین، شامل لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپروژیا برای پیوستن به روسیه روز جمعه آغاز شد. این همه پرسی از سوی غرب محکوم شده است.

درخواست هند و چین برای پایان جنگ اوکراین
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۲

وزیران خارجه چین و هند طی سخنرانی‌ها خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، خواستار حل مسالمت‌آمیز بحران اوکراین شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «وانگ وی» وزیر خارجه چین در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد: پکن از هر تلاشی برای حل مسالمت‌آمیز بحران اوکراین حمایت می‌کند.

وی افزود: اولویت اول درباره اوکراین تسهیل مذاکرات صلح است. راه‌حل اساسی توجه به نگرانی‌های امنیتی مشروع همه طرفین و ایجاد یک سازوکار امنیتی پایدار، موثر و متوازن است.

«سوبرامانیام جایشانکار» وزیر خارجه هند نیز در نشست مجمع عمومی سازمان ملل خاطرنشان کرد: از ما پرسیده می‌شود که ما کدام طرف جنگ اوکراین هستیم و ما اعلام می کنیم که طرف صلح هستیم. ما در طرفی هستیم که خواستار استفاده از مذاکره و دیپلماسی به عنوان تنها راه برون‌رفت از این بحران است.

جوزپ بورل: حمله اتمی روسیه را جدی بگیرید!

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی عنوان داشت که این اتحادیه باید استفاده احتمالی روسیه از تسلیحات هسته‌ای را جدی بگیرد.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این مصاحبه با اشاره به اظهارات اخیر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه گفت: «وقتی مردم بر این باورند که چنین موضوعی بلوف نیست، پس ما باید آن را جدی بگیریم.»

همچنین، بورل اظهار کرد که کشورهای اروپایی باید به حمایت‌ها از اوکراین از جمله ارسال تسلیحات به این کشور ادامه دهند و نباید سیاست تحریم‌ها علیه روسیه را متوقف کنند.

وی افزود: «هر شخصی که به مسکو، کرملین رفته تا با پوتین صحبت کند، با یک جواب مشابه برگشت؛ "پوتین اقدامات نظامی دارد و تا زمانی که به این اهداف نرسد، به جنگ ادامه خواهد داد." بی‌شک این مسئله نگران‌کننده است و ما باید به حمایت‌ از اوکراین ادامه دهیم.»

به گفته بورل، این درگیری باید از طریق "تلاش‌های دیپلماتیک" حل‌وفصل شود اما در عین حال حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین باید حفظ شوند.

این مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین تایید کرد افزایش قیمت انرژی که توسط این درگیری ایجاد شده، به یک "نگرانی جدی" در اروپا بدل شده است.

جوزپ بورل با اشاره به نگرانی‌های مشابهی که نه تنها توسط رهبران اروپایی بلکه توسط رهبرانی در آفریقا، آمریکای جنوبی و آسیای جنوب شرقی هم شنیده می‌شوند، گفت: «مردم کشورم (اسپانیا) به من می‌گویند که قیمت بالای انرژی بدین معناست که ما نمی‌توانیم کار کنیم و ما قادر به راه‌اندازی و ادامه تجارت‌های خود نیستیم.»

ولادیمیر پوتین روز چهارشنبه طی یک سخنرانی گفته بود: تهدید اتمی مورد استفاده قرار گرفته است. ما نه تنها در مورد گلوله‌باران نیروگاه اتمی زاپوریژیا آن هم با تشویق‌های غرب صحبت می‌کنیم که تهدید به فاجعه هسته‌ای است، بلکه در مورد اظهارات نمایندگان ارشد کشورهای ناتو در مورد امکان و مجاز بودن استفاده از تسلیحات کشتار جمعی علیه روسیه حرف می‌زنیم که همان تسلیحات اتمی است.

او افزود: باید یادآورم شوم آنهایی که چنین اظهاراتی را درباره روسیه مطرح می‌کنند باید بدانند که کشور ما هم ابزار مختلفی برای نابودی دارد و در برخی از موارد این ابزار، از داشته‌های کشورهای ناتو هم پیشرفته‌تر هستند. وقتی یکپارچگی قلمروی کشور ما تهدید شود، ما از تمامی این ابزار برای حفاظت از مردم و کشور روسیه استفاده می‌کنیم. من بلوف نمی‌زنم.

وزیر خارجه اوکراین: حمله احتمالی اتمی روسیه محکوم است

وزیر خارجه اوکراین امروز (یکشنبه) گفت، بیانیه‌های کرملین درخصوص استفاده احتمالی از تسلیحات هسته‌ای "قطعا غیرقابل قبول" است و کی‌یف تسلیم نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جهوری روسیه و دیگر مقامات این کشور از جمله سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه گفته‌اند که استفاده از تسلیحات هسته‌ای "به عنوان یک گزینه در آخرین مرحله" قرار دارد.

دمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین در توییتر خود نوشت: «بیانیه‌های غیرمسئولانه پوتین و لاوروف درخصوص استفاده احتمالی از تسلیحات هسته‌ای قطعا غیرقابل قبول است. اوکراین تسلیم نخواهد شد. ما از تمامی قدرت‌های هسته‌ای می‌خواهیم تا نسبت به این موضوع اعتراض کنند و با صراحت به روسیه بگویند که چنین لفاظی‌هایی جهان را در معرض خطر قرار می‌دهد و جایز نخواهد بود.»

همچنین، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه روز پنجشنبه در کانال تلگرامش اعلام کرد که مسکو می‌تواند از "هر سلاحی از جمله تسلیحات هسته‌ای" جهت محافظت از کشورش استفاده کند.

ابراز تعجب زلنسکی از اسرائیل

رئیس جمهوری اوکراین اظهار داشت، از ناتوانی اسرائیل در ارائه سیستم‌های ضد موشکی به کی‌یف برای کمک به مقابله با حملات روسیه شوکه شده است.

 ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین از زمان آغاز حمله روسیه به کشورش در فوریه سال جاری میلادی، درخواست‌هایی را برای دریافت تسلیحات مطرح کرده است. وی به سیستم "گنبد آهنین" اسرائیل که غالبا برای رهگیری موشک‌های شلیک شده از سوی فلسطینی‌ها در غزه استفاده می‌شود، اشاره کرده است.

زلنسکی گفت: نمی‌دانم برای اسرائیل چه اتفاقی افتاده است. صریحا و صادقانه باید بگویم که شوکه شده‌ام چرا که نمی‌توانم درک کنم که چرا آنها نتوانستند سیستم‌های دفاع هوایی به ما بدهند.

زلنسکی این اظهارات را روز چهارشنبه در مصاحبه‌ای با خبرنگاران فرانسوی مطرح کرده بود اما دفتر ریاست جمهوری اوکراین این مصاحبه را روز شنبه منتشر کرد.

این اظهارات زلنسکی جدی‌تر و محکم‌تر از اظهاراتی بود که وی در مارس سال جاری میلادی مطرح کرد؛ هنگامی که اسرائیل را به خاطر امتناعش در ارسال تسلیحات به کی‌یف سرزنش کرد. در آن زمان اسرائیل تاکید داشت هر چقدر بتواند به اوکراین کمک می‌کند.

اسرائیل که حمله روسیه به اوکراین را محکوم کرده است، نسبت به خدشه‌دار شدن روابط با مسکو نگران است.

زلنسکی گفت: درک می‌کنم که اسرائیل به خاطر سوریه، در شرایط دشواری به سر می‌برد. من هیچ کسی را متهم نمی‌کنم. من حقایق را می‌گویم. گفت‌وگوهای من با مقامات اسرائیل هیچ نتیجه‌ای در راستای کمک به اوکراین نداشت.

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳۰
پوتین بدبخت دارن سربازش فرار میکنن عاقیپبت اشغالگری فلاکت است
مرگ بر روسیه
اکراین نماد مقاومت
توده ای ها احساس خطر کردن دوباره شب و روزشون شده اخبار روسیه
تجربه نشان داده زمانی که متجاوزان حرف از هسته ای میزنند، یعنی دیگر کم آورده اند و به سیم آخر زده اند و چیزی برای از دست دادن ندارند !
پوتین از راه جنگ تن به تن که فقط عقب نشینی و نابودی اقتصاد نصیبش شد
"شهروندان جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین مناطق آزاد شده خرسون و زاپروژیا در منطقه دونباس"
مناطق آزاد شده یا تصرف شده لطفا دقت بفرمائید روسیه متجاوز است نه اوکراین
روسیه باید احتمال حمله هستهای غرب به خود را بسیار بسیار جدی تلقی کند۔این تبلیغات کذائی جهت اماده شدن اروپا برای حمله هستهای به روسیه و در اختیار قرار دادن پایگاههای هستهای بیشتر به دیگران است۔اهداف بورل در مذاکرات هستهای وعلاقمندی های ایشان در اروپا روشن شد۔هسته ای گردن بیش از اندازه اروپا
آخ جون شهروندی روسیه
پس پیش به سوی جنگ با اوکراینیای نژاد پرست و مزدوران
شیطان بزگ
چرا از ایران برای کمک نیرو نمیره .نباید پشت روسیه را خالی کنیم
بنده بعنوان یک کارشناس مسایل جنگ های اتمی و طراح استراتژیهای جنگی و استاد سی و هشت دانشگاه نظامی در سراسر دنیا باید به ارزتان برسانم که همین دنیایی که خدمتتان ارز کردم دنیای بدی شده الان بنده همین الان از سرکوچه برگشتم یک کیلو گوجه و یک خربزه کوچک خریدم شده هفتاد و شش هزار و ششصد تومن حالا من با درآمد ناچیز ماهی چهل میلیون تومان چطور باید ششصد تومن پول خورد بدم به میوه فروش
هرچقدر هم گفتم پدر جان یه گوجه کم کن عوضش ششصد تومن رو نگیر. قبول نکرد که نکرد آخه چه دنیاییه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
تو میگی ۳۸ دانشگاه بعد اونم تو جهان بعد غلط املایی داری بعد میگی ماهی ۴۰ میلیون بیشتر حقوق نمیگیری؟ مرد حسابی تو باید به دلار حقوق میگرفتی ملتو چی فرض کردی؟
دوباره پوتین کم آورد و شروع به تهدید با اتم کرد . مسخره مگه مجبور بودی جنگ راه بندازی؟ از ۲۱۴ روز پیش تو تابناک روسیه داشته مواضع اوکراینو میزده و هر روز فاتح بوده اما اوکراین داشته غیر نظامی و خبرنگار میزده . اما نمیدونم چرا روسیه عقب نشینی کرده و تهدید به سلاح هسته ای میکنه .
پوتین جان . دست به موشک اتمی بزنی دنیا روی سرت خراب میشود با مخرب ترین سلاح هایی که تاحالا زمین به خودش دیده. خودتم میدونی
کاش روسیه دمار ناتو رو در بیاره
دستور پوتین برای مجازات سربازان فراری از جنگ را مقایسه کنید با دستور زلنسکی در باره لزوم شفقت با اسرای روسی، و خودتان قضاوت کنید که کدامیک مظهر بزرگ منشی و انسانیت، و کدامیک نمونه خشونت و حیوان صفتی است
استفاده احتمالی پوتین از سلاح هسته ای قطعا به معنی خودکشی و پایان کار کشوری به به نام روسیه خواهد بود
روسیه با بحرانی رو به روست که به دست خود ساخته شده است. در این نبرد، روسیه به شکست فضاحت باری خواهد رسید. زیرا نه در سطح جهانی مورد اقبال قرار گرفته است و نه در درون کشور انگیزه ای برای جنگ وجود دارد. وقتی برای جمع آوری نیرو با دشواری های بزرگی رو به روست و از نظر اقتصادی شرایط بدی را برای مردم رقم زده است و پیشینه ویرانگر کمونیسم در ذهن مردم بر جای مانده است و دزدی های کلان اولیگارش های مورد حمایت پوتین بر مردم روشن است و مردم نیز با دسترسی که به اینترنت و دنیای بیرون پیدا کرده اند؛ دیگر به این سادگی نمی تواند همراهی فریبکارانه پیشین نظام کمونیستی را داشته باشد. بدیهی است که دیر یا زود سیستم بسیار فاسد پوتین با شکست حتمی رو به روست. گرچه امید پوتین به زمستان سرد اروپاست. اما مردم از این گذرگاه خواهند گذشت. تهدید اتمی پوتین هم پوشالی است.
گویا برادر پوتین در جنگ بسیار کم آورده است! نیمی از مناطق گرفته شده را از دست داده، الانم که داره فراخون میده به نیروهای ذخیره!
عجب اقتداری داشت این پوتین و روسیه!
کفگیر پوتین به ته دیگ روسیه خورده است

و حالا هم تهدید میکند که اگر اوکراین به شرق اوکراین ، که

روسیه اشغال و ضمیمه خاک خودش کرده وارد شود !!!!!


به اوکراین حمله اتمی خواهد کرد !!!؟؟؟


پوتین ، مردکه کاملا دیوانه شده و کشور و مردم

روسیه را به فلاکت و پستی و نابودی انداخته است
مرگ بر پوتین
«همچنین مناطق آزاد شده خرسون و زاپروژیا».
واقعاً شما خودتون یکبار متن خبر رو خوندید ؟ اصلأ گروه خونی روسیه به آزادی می‌خوره؟
دفاع از وطن شوخی نداره روسیه شکست خواهد خورد ،ظلم پایدار نیست
آتش جنگ بدلیل نادانی زلنسکی شعله وشدچراازسرناآگاهی ازسیاست روزدنیابوده نبایددرتله امریکا اوکراین وگرفتارمی کردهیچ سیاست مدارعاقلی هرچنین حماقتی نمی کندامریکاجهت ازدورخارج کردن رقبای خوداحمقی چون زلنسکی ومردم اوکراین وگرفتارخودخواهی خودکردبدترازهمه سران اروپایی احمقانه ترین رفتارودرپیش گرفتندخودومردم اروپاواسیربیدبیری خودکردنداگرواقعابدنبال خاموش کردن آتش جنگ هستنددست ازحمایت امریکابردارندآن وقت است دیپلوماسی کارگرخواهدافتاداگرچنین کنندروسیه هم همراهی خواهدکردهردوملت روسیه واوکراین ازاین جهنم ساخته دست امریکانجات پیداخواهندکردباارسال جنگ افزار هیچ چیزی درست نخواهدشدجزبرگشته های دوملت افزون خواهدشدهمه طرفهای حمایت تسلیحاتی بایدازارسال تسلیحات دست بردارند
باتحریمهایی که برای روسیه گذاشتن حداقل باید کل اوکراینو بگیره تا توجیهی برای ملتش داشته باشه گرچه حداکثر ۳۰درصده تحریمهارو جبران میکنه پس میمونه حمله اتمی که باید آمریکارو نابود کنه تا تحریمهاش خنثی بشه درغیر اینصورت روسیه درسالهای آینده ورشکسته میشه
زنده باد ولادیمیر پوتین
روسیه جنایتکار و عقب مانده است
ما در توالت منزل یک فروند آفتابه مسی داریم بعدازسالها این آفتابه دچار سانحه ای شد و متاسفانه از ناحیه کمر یک سوراخ ریزی درآن ایجاد شد.
ازین ماجرا حدود بیست سال میگذرد و بزرگترین چالبش زندگی ما هم این بوده که سوراخ آفتابه را جدی بگیرید
آقای ابرقدرت پوشالی حالتو خریدارم
خب برنامه روس ها این هستش که روسیه 3 یا 4 شهر اوکراین رو با بمب اتم خواهد زد. اگر اوکراین تسلیم شد که هیچی وگرنه باقی شهر های اوکراین هم تبدیل به خاکستر و زمین سیاه و سوخته تبدیل خواهد شد
روسیه که در همان روز اول تجاوز به اوکراین میگفت ما نیروی هوایی اوکراین را متلاشی کردیم . حالا چی شده اعلام کرده ماجنگنده اوکراینی متلاشی کرده ایم . دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را ؟
مرگ بر ایالت اوکراین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر