بازدید 23342
۱
با بروزرسانی نقشه رنگ‌بندی کرونایی

تثبیت تعداد شهرهای نارنجی و افزایش شهر‌های آبی به حدود ۲۰۰ شهرستان!

بر اساس این بروزرسانی، شمار شهر‌های زرد از ۲۵۷ به ۲۲۹ شهرستان کاهش یافته و به دنبال آن، تعداد شهر‌های آبی از ۱۷۱ به ۱۹۹ شهرستان افزایش یافته است؛ تغییری که موجب شده، نزدیک به ۴۵ درصد شهرستان‌های ایران به رنگ آبی درآیند که اتفاقی بسیار نیکو، آن هم در آغاز سال تحصیلی جدید است.
کد خبر: ۱۱۴۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ 24 September 2022
تداوم «آبی»‌ترین وضعیت کرونایی کشور در هفته پیش رونقشه رنگ‌بندی کرونایی کشورمان به فاصله یک هفته بروز شد و تغییراتی یافت که نشان می‌دهد اوضاع در هفته گذشته بهبود چشمگیری داشته است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، به مانند هفته گذشته، وضعیت کرونایی کشورمان بهبود یافته تا جایی که نه تنها اثری از رنگ «قرمز» نیست، که رنگ «آبی» وسعت بیشتری از میهن‌مان را در برگرفته و دورنمای خوشایندی ترسیم می‌کند.

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

کافی است به تغییرات نقشه رنگ بندی کشورمان در هفته‌های گذشته دقت کنید تا کامل روند وخیم شدن اوضاع و سپس بهبود شرایط را دریابید؛ روندی که خوشبختانه حالا از صفر شدن شهر‌های قرمز هم فراتر رفته و به ترسیم نقشه ای منجر شده که بخش های زیادی از آن با رنگ آبی رنگ آمیزی شده است.
 
بنا بر نقشه جدید که از امروز (شنبه) ۲ مهرماه اعمال می‌شود، شمار شهر‌های نارنجی (معادل وضعیت «پرخطر») ثابت مانده است؛ ۲۰ شهرستان؛ شهرهایی که البته همان شهرهای نارنجی هفته قبل نیستند و این را می‌شود با دقت در نقشه فوق هم دید.

بر اساس این بروزرسانی، شمار شهر‌های زرد از ۲۵۷ به ۲۲۹ شهرستان کاهش یافته و به دنبال آن، تعداد شهر‌های آبی از ۱۷۱ به ۱۹۹ شهرستان افزایش یافته است؛ تغییری که موجب شده نزدیک به ۴۵ درصد شهرستان‌های ایران به رنگ آبی درآیند که اتفاقی بسیار نیکو، آن هم در آغاز سال تحصیلی جدید است.

 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
عکس گرفتم که هر روز بخونم در کنار آیت الکرسی، دعای بسیار قشنگیه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل