بازدید 4278

نفوذ جریانات خنک شمالی به کشور از امروز

کد خبر: ۱۱۴۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ 24 September 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز با نفوذ جریانات خنک شمالی برای استان‌های گیلان، مازنداران، اردبیل و شمال آذربایجان غربی بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا یکشنبه علاوه بر این مناطق در گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی استان البرز نیز انتظار بارندگی داریم، ادامه داد: شدت بارش‌ها فردا بیشتر می‌شود و برای گیلان و مازندران هشدار سطح نارنجی نارنجی صادر شده است .

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از امروز تا روز دوشنبه شاهد کاهش دما در نوار شمالی کشور هستیم، افزود: آب‌های دریای خزر در این مدت مواج است.

گودرزی با اشاره به اینکه از روز دوشنبه در برخی استان‌های واقع در جنوب غرب و غرب کشور باد و گرد و خاک رخ می‌دهد، اظهار کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در شرق کشور به ویژه منطقه زابل با وزش باد و گردو خاک مواجه هستیم.

وی ضمن بیان اینکه آب‌های خلیج‌فارس هم تا روز دوشنبه مواج اند، در ابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: برای تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد را تجربه میکند. بیشینه دمای پایتخت امروز به ۳۴ درجه می‌رسد و هوای تهران از روز دوشنبه به بعد خنک‌تر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست