بازدید 4691

شگرد برنده شدن هنوز قربانی می‌گیرد!

کد خبر: ۱۱۴۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳ 18 September 2022

فردی که با ترفند برنده شدن در مسابقات صدا و سیما، از حساب شهروندی برداشت غیرمجاز کرده بود، به چنگ قانون افتاد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس فتای استان کرمان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار تلفنی خبر داد و اظهار کرد این متهم با ترفند برنده شدن در مسابقات صدا و سیما پس از دریافت اطلاعات حساب بانکی قربانیان خود، به کلاهبرداری از آن‌ها اقدام می‌کرد. سرهنگ محمدرضا رضایی گفت: شهروندی میان سال با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز۸۴۰ میلیون ریال از حساب بانکی اش، به این پلیس مراجعه و طرح شکایت کرد.

وی افزود: در این زمینه، فرد کلاهبردار طی تماس تلفنی با قربانی خود بحث برنده شدن در قرعه‌کشی خوش حسابی همراه اول را مطرح و پس از اغفال و گرفتن رمز حساب کاربری او به فعال سازی اینترنت بانک قربانی و سپس برداشت غیرمجاز ۸۴۰ میلیون ریال اقدام کرده بود.

وی افزود: پس از دریافت اظهارات شاکی و با بررسی‌های تخصصی، متهم در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی و پرونده تکمیل و به دستگاه قضایی ارجاع شد.

این مسئول انتظامی در این خصوص به مردم توصیه کرد: هرگز به پیامک‌ها یا تماس‌های تلفنی با عنوان برنده شدن در قرعه کشی توجه نکنید و هیچ گاه اطلاعات حساب‌های بانکی و کدهای محرمانه‌ای را که توسط بانک‌ها برای شما ارسال می‌شود در اختیار دیگران قرار ندهید چرا که در صورت برنده شدن در مسابقات و قرعه کشی‌ها هیچ ضرورتی ندارد که شهروندان برای دریافت جایزه خود مبلغی را پرداخت یا اطلاعات حساب بانکی خود را برای کسی ارسال کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار