بازدید 38164
۵
کاهش فاصله امتیازی تیم ایران با آمریکا در بلگراد ۲۰۲۲

کشتی آزاد قهرمانی جهان: عموزاد و رضا اطری فینالیست شدند/ حاجی‌علی‌اف مقهور رحمان بی‌رحم / محمدیان هم به اسنایدر آمریکایی باخت

هر سه کشتی‌گیر امروز ایران در سه وزن پایانی کشتی آزاد جهان با برتری‌هایی که بعضا بسیار نزدیک و نفسگیر بود، راهی مرحله نیمه نهایی شدند. محمدیان باید حریف سرشناس آمریکایی را ببرد و عموزاد هم مقابل علی‌اف از آذربایجان ...
کد خبر: ۱۱۴۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ 17 September 2022

کشتی آزاد ایران در پایان روز سوم مسابقات جهانی بلگراد،  صاحب دو فینالیست دیگر و یک نماینده در دیدار رده‌بندی شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در مسابقات امروز شنبه رحمان عموزاد و رضا اطری با چهار پیروزی راهی فینال مسابقات قهرمانی جهان شدند و فردا شب برای کسب مدال طلا روی تشک می‌روند؛ اما محمدحسین محمدیان که به نخستین حضور او در فینال دل بسته بودیم، با شکست مقابل اسنایدر آمریکایی، راهی کشتی رده‌بندی برای کسب نشان برنز شد.

شکست کشتی گیر آمریکا مقابل حریف ژاپنی، باعث شد، اطری فردا شب برای مدال طلای جهان هیگوچی را پیش روی داشته باشد.

نام نفرات راه یافته به دیدار فینال سه وزن پایانی

۶۱ کیلوگرم: رضا اطری (ایران) – ری هیگوچی (ژاپن)
۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد خلیلی (ایران) - جان دیاکومیهالیس (آمریکا)
۹۷ کیلوگرم: کایل اسنایدر (آمریکا) – باتیربک تساکولوف (اسلواکی)

رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

 

محمدیان با هجوم ثانیه اول غافلگیر شد و باخت

یک ایرانی دیگر به حریف آمریکایی باخت، تا بخت رسیدن به امتیازات تیمی ایالات متحده در کشتی آزاد قهرمانی جهان کمتر شود.

 محمدیان با شکست مقابل حریف قدرتمند آمریکایی، موفق به صعود به فینال وزن ۹۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان نشد.

کشتی آزاد قهرمانی جهان: عموزاد و رضا اطری فینالیست شدند/ حاجی‌علی‌اف مقهور رحمان بی‌رحم / محمدیان هم به اسنایدر آمریکایی باخت

او در مبارزه نیمه‌نهایی با کایل اسنایدر آمریکایی، این قهرمان المپیک و جهان خیلی سریع و بلافاصله بعد از شروع کشتی، با زیرگیری‌اش توانست محمدحسین محمدیان را خاک کرده و دو امتیاز بگیرد.

محمدیان بعد از اینکه امتیاز از دست داد، خیلی محتاط‌تر کار را ادامه داد و در ادامه اخطار سی ثانیه گرفت تا کشتی در وقت اول ۳ بر صفر به سود اسنایدر تمام شود.

در وقت دوم محمدیان از خروج پای اسنایدر از تشک، صاحب اولین امتیازش شد، اما در ادامه باز هم پایش از تشک بیرون رفته و کشتی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود اسنایدر تمام شد تا نماینده کشورمان در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز تلاش کند.

در سال‌های گذشته اسنایدر همراه با رشید سعدالله‌اف روس فینال جهانی و المپیک را برگزار می‌کرد که این بار کشتی‌گیر روس در مسابقات حضور ندارد.

رحمان عموزاد، قهرمان جهان و المپیک را به خاک کشید

رحمان عموزاد خلیلی در دیدار نیمه نهایی مقابل حاجی علی اف دارنده ۳ طلای جهان و یک نقره و یک برنز المپیک از آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان با اقتدار و نمایشی خیره کننده مقابل چهره عنوان‌دار جهان و المپیک به برتری ۹ بر ۲ رسید و راهی فینال شد.

سه دقیقه نخست این مبارزه با حملات مداوم رحمان عموزاد با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده ایران به پایان رسید.

کشتی آزاد قهرمانی جهان: عموزاد و رضا اطری فینالیست شدند/ حاجی‌علی‌اف مقهور رحمان بی‌رحم / محمدیان هم به اسنایدر آمریکایی باخت

سرانجام رضا اطری مدال جهانی گرفت، فردا فینال شیر بابلی

در ادامه رقابت‌های سه وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، رضا اطری نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای آسیا و برنز بازی‌های آسیایی، در دیدار نیمه نهایی برابر نارمانداخ از مغولستان روی تشک رفت و در پایان به سختی و با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید و راهی فینال شد.

این کشتی‌گیر بابلی با اداره کشتی در سه دقیقه نخست، یک امتیاز از اخطار کم‌کاری به حریف دریافت کرد. در آغاز تایم دوم در خاک حریف نشست و سه بر یک عقب افتاد؛ اما در یک دقیقه پایانی با درایت، حریف را پیش انداز و خاک کرد و با بدل کاری ۵ بر ۳ جلو افتاد و کار را تمام نمود.

اطری پیش از این در دور نخست مقابل بصیر علی لی از مقدونیه با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد به مصاف اسلام بازرگانوف از آذربایجان رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. اطری در این مرحله نیز برابر گئورگی وانگلوف، دارنده مدال برنز اروپا ۲۰۲۲ از بلغارستان روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری رسید.

 

گزارش کشتی‌های صبح شنبه در قهرمانی جهان بلگراد

هشت پیروزی پیاپی و ارزنده، بار دیگر تیم کشتی آزاد ایران را پس از شکست های دیشب به آمریکایی‌ها، امیدوار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ هر سه کشتی‌گیر امروز ایران در سه وزن پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با برتری مقابل رقبایشان راهی مرحله نیمه نهایی قهرمانی جهان در صربستان شدند.

 

برنامه کشتی‌های نیمه‌نهایی سه وزن آخر که از ساعت ۱۹ امروز شروع می‌شود؛

وزن ۶۱ کیلوگرم
نارانخو نارمانداخ از مغولستان – رضا اطری از ایران
هیگوشی از ژاپن – ست گراس از آمریکا

وزن ۶۵ کیلوگرم
رحمان عموزاد از ایران – حاجی علی‌یف از آذربایجان
ریورا از پورتوریکو -دیاکومیهالیس از آمریکا

وزن ۹۷ کیلوگرم
محمدحسین محمدیان از ایران – کایل اسنایدر از آمریکا
تساکولوف از اسلواکی – متچاراشویلی از گرجستان

 

 

 در ادامه رقابت‌های سه وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، رضا اطری نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای آسیا و برنز بازی‌های آسیایی، در دور نخست مقابل بصیر علی لی از مقدونیه با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد به مصاف اسلام بازرگانوف از آذربایجان رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. اطری در این مرحله برابر گئورگی وانگلوف دارنده مدال برنز اروپا ۲۰۲۲ از بلغارستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی برای رسیدن به فینال امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف برنده مبارزه ژولدوشبکوف از قرقیزستان و نارمانداخ از مغولستان می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، رحمان عموزاد خلیلی در دور نخست برابر جون سوک یون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد نیز برابر اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان با نتیجه قاطع ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

کشتی آزاد قهرمانی جهان: صعود ۳کشتی‌گیر ایران به نیمه‌نهایی با چنگ‌ودندان / همه درانتظار پیروزی محمدیان بر اسنایدر آمریکایی

وی در این مرحله نیز با اقتدار برابر عثپان‌اف از قزاقستان با نتیجه ۱۳ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. عموزاد در این مرحله ـ امشب (شنبه) ـ در دیداری حساس برابر حاجی علی اف دارنده مدال های طلای جهان و نقره و برنز المپیک از آذربایجان به میدان می‌رود.

اما در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۲۳ تن شرکت کرده‌اند، محمدحسین محمدیان دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۴، پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ساموئل شرر از سوئیس رفت و در پایان در همان تایم نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. محمدیان در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ماگومد زکریف از اواکراین روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۸ بر ۵ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. محمدیان در حالی در این مبارزه به پیروزی رسید که در تایم نخست ۵ بر یک از حریف خود عقب افتاد؛ اما در تایم دوم نتیجه را جبران کرد و در نهایت ۸ بر ۵ به پیروزی رسید.

محمدیان برای رسیدن به فینال امشب (شنبه) در دیداری سخت و حساس برابر کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا به میدان می‌رود.

رقابت‌های نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب (شنبه) به وقت ایران آغاز می‌شود.

تاکنون محمد نخودی در ۷۹ و حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم صاحب مدال نقره شده‌اند و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیده است.

امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم طبق اعلام کادر فنی تیم ملی سر وزن نرسید و علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفته است.

امشب شنبه نیز کامران قاسمپور در وزن ۹۲ کیلوگرم برای کسب مدال طلای جهان به مصاف جی دن کاکس قهرمان جهان و نفر سوم المپیک از آمریکا می رود و یونس امامی نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به روی تشک خواهد رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
فقط دوست دارند یک امریکائی را مغلوب کنند تا مارش دلاوران سر بدهند خدا آن بالاست دیدید که تیلور مزد تلاشش را چگونه گرفت ..رجز خوانی موقوف رسانه های میلی..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
درود بر هموطنانان بهتر از جان


خط رند مازندران با شش تا یک اولیه،


فعال در صنف امور دام و طیور(کشوری)


در آمد ماهیانه حداقل سه میلیاد تومان


قیمت پایه خط،بیست و دو میلیارد تومان(آخرین بیشنهاد داده شده تا الان)مشتری دست به نقد موجود است.
به امید خدا کشتی‌گیران ایرانی بهترین مدال‌ها رو میگیرن تابی جان پرچم بالا میره شک نکن .بچه ها رو سکو مرن چون خیلی زحمت کشیدن
چرا گزارشگران و خبرنگاران ایران اینقدر شاهنامه ای گزارش میگن و می نویسن؟ پلنگ جویبار، نابغه دهر، ....
این همه باخت به آمریکا؟؟؟؟؟

والله نوبره!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر