بازدید 4491

بارش باران و کاهش دما در سواحل خزر و اردبیل

کد خبر: ۱۱۴۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ 14 September 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: از بعد از ظهر امروز و فردا برای استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران، رعدو‌برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود و در این مناطق شاهد کاهش دما هستیم.

وی ضمن اشاره به اینکه طی این مدت دریای خزرمواج و متلاطم است، ادامه داد: بیشترین کاهش دما را طی روز پنجشنبه در استان اردبیل انتظار داریم و این استان فردا کاهش دما ۱۰ درجه‌ای را نسبت به امروز تجربه می‌کند.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز جمعه تا یکشنبه بارش‌ها به صورت پراکنده و خفیف در مناطقی از استان‌های ساحلی خزر ادامه دارند، افزود: این شرایط جوی فردا در استان خراسان شمالی رخ می‌دهد.

رفیعی با اشاره به اینکه طی ۲ روز آینده در مناطقی از استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان احتمال پدیده گرد و خاک وجود دارد، اظهار کرد: فردا پنچشنبه در استان‌هایی که در دامنه جنوبی البرز مرکزی واقع شده اند، وزش باد شدید پدیده غالب است که گاهی اوقات سبب گرد وخاک خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه این شرایط جوی را طی روزهای جمعه و شنبه در شرق کشور انتظار داریم، عنوان کرد: طی روزهای جمعه و شنبه آب‌های خلیج فارس به دلیل وزش باد شدید مواج و متلاطم است.

این کارشناس سازمان هواشناسی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف است و بعد از ظهر تا قسمتی ابری می‌شود و گاهی با وزش باد همراه است. بیشینه دمای تهران در گرمترین ساعت به ۳۳ درجه بالای صفر می‌رسد که نسبت به دیروز یک درجه افزایش دما دارد و کمینه دما ۲۲ درجه بالای صفر پیش‌بینی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها