بازدید 15618

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس

رییس پلیس راه البرز با بیان اینکه ترافیک در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان سنگین است از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.
کد خبر: ۱۱۴۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶ 14 September 2022

به گزارش «تابناک»، سرهنگ پیمان کرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ترافیک در خط جنوبی جاده کرج - چالوس از محدوده تونل شماره ۱۸ آزادراه تهران - شمال تا تونل کندوان سنگین است .

وی اضافه کرد: همچنین در خط شمالی جاده کرج - چالوس نیز در برخی مقاطع پرحجم گزارش شده است.

کرمی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود در روزهای آتی شاهد با ترافیکی سنگین و افزایش سفر در راه های استان البرز بویژه جاده کرج - چالوس باشیم که می طلبد رانندگان همکاری بیش از پیش با پلیس داشته باشند.

وی تاکید کرد: چنانچه رانندگان قصد سفر به استان های شمالی کشور ازجاده کرج - چالوس را دارند درصورت ترافیک سنگین می توانند از محورهای جایگزین استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد : در این مدت پایگاه های ثابت و سیار پلیس پلیس راه البرز وضعیت ترافیکی جاده های استان البرز را دراوج سفرها رصد می کنند.

فرمانده پلیس راه البرز گفت: مسافران هنگام سفر از توقف در حاشیه راه های استان البرز بویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند ، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می افزاید.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم