بازدید 6650

سهمیه تماشاگر و پروتکل بهداشتی فرمالیته در لیگ ایران

کد خبر: ۱۱۴۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶ 12 September 2022

معضل جدید در لیگ برتر فوتبال ایران ؛ ورود هواداران بیش از حد مجاز و عدم رعایت پروتکل بهداشتی بوده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ برگزاری شش هفته از فصل جدید لیگ برتر آن هم با حضور تماشاگران بعد از دو سال کرونا که باعث شده بود لیگ بدون تماشاگر یا با حداقلی ترین حضور هواداران برگزار شود، نشان داد که سازمان لیگ با چه معضلاتی روبرو است.

سهمیه تماشاگر و پروتکل بهداشتی فرمالیته در لیگ برتر ایران

عکس: مهدی ملک/تابناک

 

یکی از مشکلات سازمان لیگ در این 6 هفته نحوه بلیت فروشی و ورود و خروج هواداران به ورزشگاه بوده که ظواهر امر نشان می دهد هم در بحث کنترل جمعیت و هم در بحث احراز هویت افراد باشگاه ها و عوامل برگزار کننده مسابقات دچار بی نظمی بوده اند.

در همین زمینه سهیل مهدی مسئول مسابقات لیگ برتر به خبرنگار آخرین خبر گفت: تمام ورزشگاه های ما در کنترل بلیت های الکترونیک دچار مشکل هستند. اکنون که لیگ برای تیم ملی تعطیل است در حال تذکر به همه باشگاه ها و ورزشگاه ها هستیم که این مشکل حل شود. انگار دو سال کرونا باعث شده که یادمان برود که نحوه استقرار هواداران و کنترل آنها به چه شکل بوده است. در برخی از ورزشگاه از در و دیوارش هوادار وارد استادیوم می شود. در صورتی که ورود و خروج تماشاگران باید به صورتی باشد که هم بلیت ها چک شود و هم احراز هویت انجام شود.

وی افزود: این موضوعی بخشی اش به باشگاه ها و بخش دیگرش به عوامل انتظامی ورزشگاه ها برمی گردد که در برخی بازی ها واقعا این موضوع ضعیف انجام شده است. جمعیت نباید بیش از حد مجازی که در نظر گرفته شده وارد ورزشگاه شود که در این 6 بازی این موضوع رعایت نشده است. دچار ساده انگاری در پذیرش هوادار شده ایم و یکسری پروتکل ها را رعایت نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی